Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Cedric11 apr 2021, 21:54

 2834  Uma
Zalige opdracht ook weer, inderdaad!

En geweldig goed gespeeld van de groep ook.
Anderzijds... Makkelijkste seizoen ooit voor de Mol, want iedereen gaat sowieso altijd voor pasvragen...
Gebruikersavatar

Jay-Lo11 apr 2021, 21:57

 1690  Sven
Ik kan het niet zo uit het hoofd zeggen, maar werden Sven of Annelotte van in het begin door iemand verdacht?
Om mezelf dan weer tegen te spreken, als 2 kandidaten blijven zitten, weten ze beide wie van de 2 op de bomstoel zit en wie mag recht staan. Het maakt dus niets uit.
Gebruikersavatar

bloedhond11 apr 2021, 22:01

 39
Kunnen ze eigenlijk geen dilemma vinden die iets origineler is dan 'pasvragen versus geld' want ondertussen weten we dat er bijna altijd voor pasvragen wordt gekozen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2021, 22:03

 8153
@Cedric ik denk dat het een evolutie is die niet meer te stoppen is. Het spel wordt steeds harder gespeeld, het geld interesseert de meeste deelnemers niet.
Als je dan denkt aan Hanne in Argentinië die als laatste overbleef aan de ketting en toch de vrijstelling niet meenam... (of herinner ik mij dat verkeerd?)
Gebruikersavatar

Klaartje11 apr 2021, 22:03

 2245  Uma
Toen ik het live zag daarstraks, viel me meteen op dat Sven wel heel rap op die middelste stoel ging zitten, waar dus een ontsteker onder zat. Dat vond ik best verdacht. Zo snel dat hij dat deed, alsof het stoelendans was.
Gebruikersavatar

Cedric11 apr 2021, 22:06

 2834  Uma
Wat ik me ook nog afvroeg is waarom Sven/Annelotte niet beslisten om Annelotte ook nog eens onder de stolp met het geld te laten gaan kijken. Gewoon om eens te zien wat er daar geschreven stond.
Zou ik toch altijd voorstellen, al was het maar uit nieuwsgierigheid... Wie weet zat daar namelijk een nog beter aanbod of zo?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 apr 2021, 22:06

 8153
@Klaartje Het viel mij ook op, maar ik zocht er niets achter. Ik zou nl. net hetzelfde gedaan hebben. Het is altijd interessanter om centraal te zitten dan aan het uiteinde.

Cedric schreef: 11 apr 2021, 22:06 Wat ik me ook nog afvroeg is waarom Sven/Annelotte niet beslisten om Annelotte ook nog eens onder de stolp met het geld te laten gaan kijken. Gewoon om eens te zien wat er daar geschreven stond.
Zou ik toch altijd voorstellen, al was het maar uit nieuwsgierigheid... Wie weet zat daar namelijk een nog beter aanbod of zo?
Zou dat gemogen hebben?
Gebruikersavatar

MolletjeK11 apr 2021, 22:08

 18  Uma
Sven had gerust kunnen zeggen dat hij de vijf pasvragen wilt of zou opstaan. Maar als mol wil je liever 1 pasvraag dan dat annelot toch voor geld zou willen kiezen omdat ze er niet uit geraken.
En als je annelot dan echt verdenkt, vraag dan of ze misschien toch niet beter voor geld gaat en kijk hoe annelot reageert 🙊
Ik zit even in een tunnel🙈
Gebruikersavatar

Vermoljoen11 apr 2021, 22:10

 2354  Uma
chicawah.janssen schreef: 11 apr 2021, 22:03 @Cedric ik denk dat het een evolutie is die niet meer te stoppen is. Het spel wordt steeds harder gespeeld, het geld interesseert de meeste deelnemers niet.
Als je dan denkt aan Hanne in Argentinië die als laatste overbleef aan de ketting en toch de vrijstelling niet meenam... (of herinner ik mij dat verkeerd?)
Dat was de lieve Manuella 😍
SPOILER
Gebruikersavatar

Cedric11 apr 2021, 22:10

 2834  Uma
chicawah.janssen schreef: 11 apr 2021, 22:07 Zou dat gemogen hebben?
Tuurlijk wel. Annelotte kon zo veel rechtstaan als ze maar wil.
Gebruikersavatar

MolletjeK11 apr 2021, 22:14

 18  Uma
chicawah.janssen schreef: 11 apr 2021, 22:03 @Cedric ik denk dat het een evolutie is die niet meer te stoppen is. Het spel wordt steeds harder gespeeld, het geld interesseert de meeste deelnemers niet.
Als je dan denkt aan Hanne in Argentinië die als laatste overbleef aan de ketting en toch de vrijstelling niet meenam... (of herinner ik mij dat verkeerd?)
Ik weet nu niet meer of het een interview was of bij de Telenet filmpjes, maar dat is ook de angst van de makers , Dat geld niets meer uitmaakt en dan stopt het eigenlijk ook.. (het was zoiets)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22