Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

martin.janssen24 apr 2021, 20:39

 178
Deels afdekken vervormt het geluid niet volgens mij. De toonhoogte blijft gelijk en daar gaat het om i.m.o.
Gebruikersavatar

Klaartje24 apr 2021, 20:51

 2245  Uma
mjohlan schreef: 24 apr 2021, 12:06 Al vermoed ik dat zijn vrouw wel blij zal zijn geweest met de extra worst voor bij het avondeten.🙂
Voor mij is hier niets gebeurt, puur speculatie. Ik kijk wel uit naar de volgende release.
SPOILER
Ik zie dit nu pas. Mooie afbeelding, had ik naar kunnen verwijzen in mijn laatste schrijven in u weet wel welk topic. Spijtig, te laat opgemerkt.

annebeestje schreef: 24 apr 2021, 12:23 “Wurst-gate” Het zou toch geweldig zijn!

Ho maar wacht eens even! De groep van zes kreeg in de avond toch vijf worsten opgediend in plaats van zes? Ze beginnen al met snijden om te verdelen.
Waar is die ene worst gebleven?! 🤨
Wurst-gate. 😃👍🏻
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk25 apr 2021, 12:50

 70  Uma
Als Gilles meevraagt om mee te komen, na deze opdracht, let dan op Philip! Hij veert niet alleen op, zijn gezicht spreekt 'oja het bezoek volgt nu', zijn ogen fonkelen en er wordt een glimlach onderdrukt. De rest baalt duidelijk van deze late twist. Merci als iemand een gifje kan plaatsen.
(Note: bekeken vanuit een Sven tunnel, waarbij de kuchjes aan onderzoek hevig waren)... 🙄
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 13:22

 8153
Ik weet niet of je daar veel moet achter zoeken. Philip is altijd enthousiast. Die stond zich zelfs te verkneukelen bij de gedachte aan die rots te hangen slapen. 🙂
Gebruikersavatar

foxhunter25 apr 2021, 18:02

 100  Sven
In Wurst Gate kwamen in eerste instantie Annelotte en Jasmien in beeld. Zij worden verdacht neergezet. En ik op het verkeerde been gezet.
Bij het diner zien we eerst een worstje te weinig op een bord (5 ipv 6) en daarna zien we Lennart iets van het bord van Sven pikken.
Lennart heeft mogelijk iets met die worst gedaan. Ook opvallend is zijn gedoe met die "sokken". Die kreeg hij maar niet goed.
Die worst in de hoorn gaan we zien in de laatste aflevering.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

wendy.hostyn27 apr 2021, 21:12

 5
mijn bedenkingen bij de videoclip

stel dat de mol de clip op voorhand heeft ingezongen? dit is plausibel, want er wordt soms licht naast de toon gezongen, en de stem lijkt nietoveral op die van de japanse jodelaar. De tekst past ook perfect bij wat de mol zelf zou zeggen. Qua stemtimbe lijkt de stem het meeste op Sven, al sluit ik Lennart niet uit. Wat bij mij wel een alarmbel laat rinkelen is dat Sven zich in aflevering 2 tijdens de carpool karaoke de schlagerkoning noemt (kan ook met andere woorden geweest zijn, maar daar kwam het wel op neer). Stel nu dat Sven toen heel brutaal al een hint heeft gegeven naar de opdracht met de videoclip. En stel dat Sven dan nog zijn eigen ingezongen videoclip mag regisseren, hoe geniaal zou dat dan niet zijn?
Uit het blazen op de alpenhoorn valt mij toch ook op dat Sven een goede adembeheersing heeft. Kan van pas komen bij het inhouden van de adem in het duel tegen de mol...
En wat de mogelijk sabotage van de hoorn betreft: misschien heeft hij er zelf iets ingestoken terwijl iedereen zich klaarmaakte voor zijn eigen onderdeel? Dan komen er ook geen zuivere noten uit natuurlijk...
Gebruikersavatar

Cedric27 apr 2021, 21:42

 2834  Uma
Ze hebben dat al eens gedaan, met Elisabet. Ze gaan die hint niet nogmaals herhalen.
Gebruikersavatar

wendy.hostyn27 apr 2021, 22:00

 5
misschien, maar misschien ook niet... naar mijn aanvoelen klopt er iets niet met dat nummer
Gebruikersavatar

chicawah.janssen11 mei 2021, 09:44

 8153
Nu vaststaat dat Lennart de mol is, zou ik er niet van opkijken als we volgende zondag te zien zouden krijgen dat hij Svens alpenhoorn gesaboteerd heeft. 🙂
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 09:48

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef:Nu vaststaat dat Lennart de mol is, zou ik er niet van opkijken als we volgende zondag te zien zouden krijgen dat hij Svens alpenhoorn gesaboteerd heeft.
hmm?? nooit aan gedacht maar dat zou een mooie sabotage actie zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator11 mei 2021, 11:03

 3483  Uma
@chicawah.janssen Het aantal ongelezen topics/berichten was dusdanig hoog dat ik ze onmogelijk in 2 of 3 sessies kon lezen. Na 5 of 6 sessies waren er nog meer dan 500 berichten (en nieuwe topics) ongelezen en heb ik de "markeer alles als gelezen" gebruikt.
Als ik eens heeeeel veel tijd heb zal ik wel eens rondsnuffelen maar dat zal wellicht nog niet voor deze maand zijn.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9