Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Yvo18 apr 2021, 21:21

 1111  Uma
Sven heeft het toch vrij goed gedaan als regisseur.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2021, 21:28

 8153
@Yvo met hier en daar een sadistisch trekje... 😉
Gebruikersavatar

simon.demey18 apr 2021, 21:30

 18  Sven
Ik vond eerder dat Sven het zeer slecht deed als regisseur.
Gebruikersavatar

mjohlan18 apr 2021, 22:51

 328  Yens
@chicawah.janssen @Jansen Ik zeg het met enige tegenzin, maar hier was Lennart wel het verdachts. Zich vakkundig laten uitschakelen bij de alpenhoorn om zo bij billenkletserij (= 1st act) er goed uit te komen, maar dan bij de finale act in de schoonste van de hoop haar armen te sterven.
Bij deze proef wel intens genoten van het dartelende Alpenmädchen Annelotte. Ik kreeg zowaar zin in Milka chocolade wat ik op zich een zeer vreemde associatie vind.🙂
Gebruikersavatar

Molan18 apr 2021, 22:53

 17
nathalie.liekens schreef: 18 apr 2021, 20:49 Toch straf. De opdracht van sven kwam in eerste instantie over al een van de enigste die zou lukken en resultaat is juist tegenovergestelde....
Als mol lijkt het me niet slim om het tijdens de repetities steeds goed te doen om het dan bij de opname slecht te doen. Hierdoor maak je je toch alleen maar verdacht?
Gebruikersavatar

Yvo18 apr 2021, 22:54

 1111  Uma
@mjohlan Jij hebt toch een kleurrijke stijl om de dingen te beschrijven.
Gebruikersavatar

Heinz18 apr 2021, 23:03

Forum veteraan  427  Uma
yorick.rapol schreef:wat mij opviel: helemaal op het einde van het clipje, wanneer Lennart zijn handen losliet, deed de Chinese zanger precies hetzelfde met net daarvoor het gebaar van een mol. Nog mensen dit gezien?
Japanse zanger. Lennart maakte die vergissing ook viel mij op, hij had het over een Chinees tegen zijn vriendin in de bubbel. Zou een Mol (die toch vaak van de hoed en de rand weet van de opdrachten) ook zo'n fout maken?

Hilarische opdracht trouwens.😂
Gebruikersavatar

Yvo18 apr 2021, 23:04

 1111  Uma
@Heinz Jep, het was toch ook duidelijk een Japanse naam.
Gebruikersavatar

SiMol18 apr 2021, 23:45

 264
Ik denk niet dat de mol hier regisseur wil zijn, want zijn invloed is toch wel beperkt ten opzichte van de extra verdenkingen dat je hiermee bereikt.

Mij leek de regisseur ook eerst een sleutel positie te zijn, tot na de generale repetitie, want dan weet iedereen wat te doen en kan iedereen dus voor zichzelf timen. Dus de regisseur heeft op dat gebied maar een beperkte invloed, maar loopt wel echt in de aandacht.
Het kordate optreden, strak in handen nemen als regisseur van Sven kan ik trouwens wel goed linken met zijn karakter. Verklaart voor mij ook zijn gedrag tijdens de bom op tafel proef. Kort en kordaat onderhandelen en tevreden te zijn met 1 pasvraag zonder in een lange discussie te belanden.

Beter lijkt me dan jouw deel-opdracht te doen mislukken. Hier zijn enkel het hoorn blazen van Sven en de acrobatische toeren met Lennart en Annelotte (invloed van de anderen verwaarloos in hierbij) mislukt.

Het klinken met bier leek mij het moeilijkste onopvallend te doen mislukken, de mol (wat ook bleek) zat dus niet hier.

Het zagen leek me dan wel iets te zijn wat makkelijk te doen mislukken is, zoals bij de generale repetitie. Echter voer je dit wel met twee uit. Er staat daar iemand op jou te kijken, als mol. Dus dan pak je wel een risico. Daarom volg je daar als mol gewoon beter de andere kandidaat en hoop je dat die de foute techniek of timing heeft en anders laat je het toch slagen zonder in te grijpen.

Het dansen leek me echt wel moeilijk, denk niet dat ik het zou kunnen. Hebben wel niet echt een idee hoelang ze hebben kunnen oefenen. Maar als mol kan je daar wel makkelijk een foutje maken. Philip is hierdoor voor mij minder verdacht geworden, leek echt moeite te hebben bij het oefenen en de generale, maar slaagt uiteindelijk wel. Lennert is op dit onderdeel ook minder verdacht voor mij, maar dan wel weer meer bij het laatste onderdeel.

Het hoorn blazen is iets wat je als mol ook makkelijk kan doen mislukken, zeker omdat je dat alleen doet. Wel zou je volgens mij het dan al eens doen mislukken bij de generale of het niet zo makkelijk laten lijken bij het oefenen. Nu leek dit op voorhand hetgene te zijn wat sowieso ging lukken en dan slaagt Sven toch niet, als mol zou je jezelf op voorhand beter indekken op het mislukken.

De worsten, niet zoveel over op te merken. Na de generale repetitie stuurt men de timing bij en lukt dit dan ook. Het was uiteindelijk ook Samina die daar het voortouw nam en zij is dus niet de mol. Weinig op te maken over Annelotte en Jasmien hier.

En dan het laatste onderdeel, het 'acrobatische' stuk. Dit leek enkel door Lennart te mislukken. Die leek zijn handen te vroeg los te laten en dus de grond ermee te raken. Wat wel ook kan is dat Annelotte subtiel trager naar de benen van Lennart greep of het hem moeilijker maakte op een andere manier. Dus dat Lennert niet sneller de handen los liet, maar Annelotte gewoon trager, slechter was dan bij het oefenen en de generale repetitie. Iets om eens opnieuw te bekijken.
Maar voor nu lijkt Lennart mij het verdachtste bij dit onderdeel.

Dat is ook mijn algemene conclusie, Lennart was voor mij het meest verdacht bij deze opdracht, met als joker misschien Annelotte.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2021, 23:54

 8153
SiMol schreef: 18 apr 2021, 23:45 Het dansen leek me echt wel moeilijk, denk niet dat ik het zou kunnen. Hebben wel niet echt een idee hoelang ze hebben kunnen oefenen. Maar als mol kan je daar wel makkelijk een foutje maken. Philip is hierdoor voor mij minder verdacht geworden, leek echt moeite te hebben bij het oefenen en de generale, maar slaagt uiteindelijk wel.
Philip deed hier eigenlijk hetzelfde als aan de piano: als je hem zag oefenen, dacht je "dit kan nooit goed aflopen" en als het dan "voor echt" is, doet hij het goed. Zeer onmols, toch?
Ik vond het trouwens wonderbaarlijk dat dat billenkletsgedoe volledig gelukt is.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9