Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2021, 22:30

 3423  Yens
Ik herinner me dat ook... dacht toen dat het uit een schrikreactie was omdat er opeens een chaser opdook, terwijl ze tevoren steeds hadden aangekondigd wanneer er eentje vertrok... . Als ik me niet vergis, was het toen al Annelotte die communiceerde?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen30 apr 2021, 22:32

 8153
Wat ik mij ook bedacht - niet dat het er veel toe doet trouwens : bij deze proef moeten de chasers zo lang mogelijk opgehouden worden door bolletjes in te kleuren. Had Lennart daar dan geen moeite mee door zijn kleurenblindheid? Als je hem bezig ziet, lijkt hij er toch niet al te veel problemen mee te hebben.

Jansen schreef: 30 apr 2021, 22:30 Ik herinner me dat ook... dacht toen dat het uit een schrikreactie was omdat er opeens een chaser opdook, terwijl ze tevoren steeds hadden aangekondigd wanneer er eentje vertrok... . Als ik me niet vergis, was het toen al Annelotte die communiceerde?
Ik denk ook Annelotte.
Volgens mij (maar ik zou het echt opnieuw moeten bekijken) waren alle chasers die al vertrokken waren netjes aangekondigd en was de laatste nog niet vertrokken. Lennart stond daar op een goede plek en dicht genoeg bij Jasmien om terug te lopen naar haar om haar te verdedigen indien nodig. Waarom onderbreekt hij daar, totaal onnodig, op een cruciaal moment de conversatie?
Gebruikersavatar

Jansen30 apr 2021, 22:42

 3423  Yens
Ik heb daar eigenlijk totaal geen rekening mee gehouden, dat Lennart problemen zou hebben om die kleuren te identificeren... Maar zou best kunnen. Ik weet wel dat hij er minder van terecht bracht als Philip, die ging veel verder, maar Sven bakte er eerlijkgezegd ook niet veel van, meen ik me te herinneren.
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk04 mei 2021, 14:13

 70  Uma
Nu dat Philip eruit ligt, en de Mol zijn dekmantel kwijt is, richt mijn pijlen op Sven.
Hij kijkt om als ze het over de touwtjes hebben over de talkie en zegt dat Annelotte dat niet expres deed? Omdat hij zelf de Mol is? Mols om om te kjken als het juiste detail benoemd werd.

Daarna verdenkt hij weer Philip en die ligt eruit. Jasmien en Annelotte spreidden al langer op Sven en Philip. Dat heeft Annelotte zelf gezegd rond het pingpongen over Sven en in de test na de dominostenen. De tunnelvisie tussen twee die het minste doen. Philip zat blijkbaar nooit op Sven of de Mol, anders hadden we zijn biecht wel mogen horen, want hij ligt er immers uit.

Sven it is.
Gebruikersavatar

Skaeg04 mei 2021, 14:42

 108
Het is inderdaad wel opvallend dat ze nooit getoond hebben wie Philip echt verdacht in de filmpjes voor de eliminatie. Die had geen reden om nooit een naam te noemen voor de camera, dat moment is toch geheim. De makers/regie wel want dan zouden we het nu weten via deductie.