Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy25 apr 2021, 20:30

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Bij het begin van de aflevering hebben de deelnemers hun molboekje moeten afgeven aan Gilles De Coster. Dit met de wetenschap dat ze 4000 euro kunnen verdienen door niks op te schrijven. Later mogen ze in hun verblijf één voor één een spionkamer betreden waar vijf dossiers en hun eigen boekje liggen. In deze papieren staat info die hen kan helpen bij de volgende test. Wie kan de verleiding om erin te kijken weerstaan?

Net voor de test, komen alle kandidaten afzonderlijk tot bij Gilles. Hij deelt hen mee dat er in de dossiers gekeken werd en er dus geen geld is verdiend. Om te weten te komen wie hiervoor gezorgd heeft, mag ieder van hen (vrijblijvend) een bod uitbrengen. Wie het hoogste bedrag uit de pot biedt, mag een medespeler kiezen van wie hij of zij de beelden uit de spionkamer wenst te bekijken. Als blijkt dat die persoon inderdaad in de dossiers gekeken heeft, dan verdient de bieder een vrijstelling.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

nathalie.liekens25 apr 2021, 21:21

 61  Yens
wtf.....
omg hoe geweldig was dit..
we zien beelden dat annelotte en lennert en sven een bedrag mogen noteren... moeten we er dan vanuit gaan dat die zowiezo niet gekeken hebben?
dus lennart 10000 euro uit de pot en vrijstelling.
en jasmien.... daar weet je dus niets van... heeft ze gekeken of niet? of ook mogen bieden? kan goed zijn dat ze ook gekeken heeft...


naja wat zou de mol doen? als de mol op de hoogte was van de vrijstelling actie dan zou ik als mol niet kijken. dus is philip niet verdacht.
Gebruikersavatar

frederiek.jonckheere25 apr 2021, 21:29

 6  Yens
Volgens de laatste beelden heeft Jasmien wel gekeken. Mogen we zeker zijn dat Sven en Annelotte niet gekeken hebben?
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 21:30

 8153
Ik verdacht Lennart al en ik denk dat GDC hem gezegd heeft wie gekeken had en hoe hoog het hoogste bod was. Maar eigenlijk hoop ik dat het niet zo gegaan is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 21:31

 8153
frederiek.jonckheere schreef: 25 apr 2021, 21:29 Mogen we zeker zijn dat Sven en Annelotte niet gekeken hebben?
Ja, want we hebben hen zien bieden.

david.dreesen schreef: 25 apr 2021, 21:30 Annelotte heeft niet gekeken aangezien ze net zoals Sven en Lennart een bedrag mocht opschrijven om te bieden. Of heb ik het fout gezien?
Correct. We reageerden tegelijk.
Gebruikersavatar

Paraceta25 apr 2021, 21:33

 717  Sven
chicawah.janssen schreef: 25 apr 2021, 21:30 Ik verdacht Lennart al en ik denk dat GDC hem gezegd heeft wie gekeken had en hoe hoog het hoogste bod was. Maar eigenlijk hoop ik dat het niet zo gegaan is.
Ik zou dit zeer flauw vinden als Mol zijnde, dus ik hoop van harte dat Lennart niet de Mol blijkt te zijn (ook al is die kans nu wel gigantisch groot).
Gebruikersavatar

Cadfael25 apr 2021, 21:33

 229  Uma
Ik geloof niet dat de mol zomaar €10000 uit de groepspot heeft gehaald.
Sven had ook al €7600 geboden, dus dat was al mooi. Dus ik geloof echt niet dat de mol €10000 biedt en zo alle ogen op hem worden gericht
Laatst gewijzigd door Cadfael op 25 apr 2021, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

stef.vermeiren25 apr 2021, 21:33

 79  Uma
10.000 euro voor een vrijstelling... déjà vu?
Na de acties de voorbije weken ben ik nu wel geneigd om Lennart af te schrijven als mol: jezelf zo in de kijker zetten vlak voor de finale is riskant.
Philip wederom compleet onverdacht, vooral Sven zit hier in de beste molpositie.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 21:34

 8153
@Paraceta ik zou het ook flauw vinden. Ik denk dat Lennart de mol is maar ik hoop dat ze hem niet de pap in de mond gegeven hebben.
Laatst gewijzigd door chicawah.janssen op 25 apr 2021, 21:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

BeaVer25 apr 2021, 21:35

 1293  Uma
En dan Lennart die nog eens zo mooi opsomt wie waar geld heeft laten liggen voor pasvragen of geld. mooi hoor! maakt je ook meteen iets minder verdacht, ahja, want je kan het op die manier wel "verantwoorden".
Gebruikersavatar

Cadfael25 apr 2021, 21:35

 229  Uma
david.dreesen schreef: 25 apr 2021, 21:30 Annelotte heeft niet gekeken aangezien ze net zoals Sven en Lennart een bedrag mocht opschrijven om te bieden. Of heb ik het fout gezien?
Annelotte, Sven en Lennart hebben niet gekeken. Jasmien en Philip hadden wel gekeken.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18