Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

molshoopje25 apr 2021, 21:36

 23  Yens
Als mol zou het toch mooi zijn een mooi bedrag van 10.000 euro uit de pot te halen want een betere kans krijg je toch nooit. De mol kon sowiso bieden omdat die die dossieren helemaal niet nodig heeft.
Gebruikersavatar

IkBenDeMol25 apr 2021, 21:37

 287
Niet helemaal eerlijk misschien dit maar mogen we nu al zeker stellen dat we met de laagste groepspot ooit gaan eindigen?
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant25 apr 2021, 21:37

 45  Uma
Ik zie het Lennart in de negende aflevering zo zeggen: "De groepspot staat zo laag, dit is een unieke kans om de geschiedenis in te gaan als laagste pot ooit."
Gebruikersavatar

nathalie.liekens25 apr 2021, 21:39

 61  Yens
molshoopje schreef: 25 apr 2021, 21:36 Als mol zou het toch mooi zijn een mooi bedrag van 10.000 euro uit de pot te halen want een betere kans krijg je toch nooit. De mol kon sowiso bieden omdat die die dossieren helemaal niet nodig heeft.
maar daar ligt dan de vraag of de mol op de hoogte was van de bied actie... als je dit niet wist als mol zou je de dossiers wel kunnen bekijken voor toch geld uit de pot te halen... of misschien voor jezelf minder vedacht te maken
Gebruikersavatar

gregory.gysels25 apr 2021, 21:45

 6
ok
om eerlijk te zijn kon je dit als mol heel hard manipuleren als je er goed over na denkt.
Ten eerste je kon er 4000 euro uit halen + je weet dat iedereen een bot gaat doen want wat Lennart heeft gezegd is zo waar (van die arrogante mensen).
Als je de mol bent kreeg je waarschijnlijk te weten over wie het heeft gedaan.
Waardoor je veel kon inzetten omdat je natuurlijk niet weet hoeveel mensen gaan in zetten.
Wacht misschien wel waar door Lennart misschien juist boven Sven zat of ander som dat je weet dat al iemand heeft hoog in gezet dan dat de mol het niet moet doen en in het goede dag licht kan worden gezet.
Want deze opdracht was echt een complete mindf*ck ik hoop dat iemand iets aan mijn uitleg van uit kan gaan of niet .
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk25 apr 2021, 21:49

 70  Uma
zakke langs zijkant schreef: 25 apr 2021, 21:37 Ik zie het Lennart in de negende aflevering zo zeggen: "De groepspot staat zo laag, dit is een unieke kans om de geschiedenis in te gaan als laagste pot ooit."
Gilles: Je hebt ze niet nodig he? Lennart: Nee, niet echt. Dikke déjà vu naar Mexico, op het vliegveld.
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant25 apr 2021, 21:53

 45  Uma
Zou het niet kunnen dat als Isidoor binnenkort op de knop duwt, het geld opnieuw in de pot komt? Ik kan me echt niet inbeelden dat dit niet nog is terugkeert...
Laatst gewijzigd door zakke langs zijkant op 25 apr 2021, 21:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

tim.roelants25 apr 2021, 21:57

 8  Uma
Bij de vraag van glc wie blijft met zijn voeten op de grond en wie gaat er van de grond zegt annelote zoals heel veel keren in de afleveringen ik wil dat wel doen.( ze propt zich altijd in de proeven waar alles beslist kan worden). Dan mijn theorie. Ze wist dat er gekeken was in de documenten als zij de mol is en vermits er in de andere afleveringen enorm hard iedereen voor pasvragen ging wist ze dat er zoizo iemand die vrijstelling ging nemen met een hoog bedrag. Dus heeft ze tijdens de proeven voor het vliegtuig gewoon zich niet verdacht gemaakt en het spel goed mee gespeeld.
Gebruikersavatar

Cat_Cl25 apr 2021, 22:00

 38  Philippe
Heerlijk was dit! Je kon het zo voorspellen dat één of meerdere personen zich niet aan de afspraak zouden houden. Ik was er 99% zeker van dat Jasmien zou kijken en toen we haar niet zagen bieden was ik dus niet verrast. Dan zegt Philip na de eliminatie nog zo mooi "het siert haar dat ze zich toch aan de afspraak heeft gehouden" en dan zo fijntjes het beeld erna van Jasmien die wel degelijk kijkt. Super tv toch, dit programma.

Nu, wel jammer dat ze er dan blijkbaar geen voordeel uit gehaald heeft en op de verkeerde persoon ingezet heeft.

Ik zeg al sinds na aflevering 2 dat Lennart de mol is, maar nu begin ik verdorie te hopen dat hij het niet is... Het ligt er wat te dik op nu precies 🤨En dat vond ik in het begin van Sven ook, toenmensen hem verdacht vonden, maar misschien moet ik mijn focus naar hem verleggen 😜

Ik vond het wel goed dat hij zichzelf verdedigde door op te sommen wat de anderen al hadden laten liggen in ruil voor pasvragen. Oké, 10.000 euro is uiteraard belachelijk veel geld uit de groepspot en ik begrijp waarom Annelotte kwaad was, maar ze was haar eigen 5 pasvragen precies al vergeten. En misschien kan je de twee inderdaad niet vergelijken, maar ik stond toch aan Lennart's kant hier. Voor mij is Annelotte onmogelijk de mol, maar als ze het wel is verdient die echt een Oscar eigenlijk 😃
Gebruikersavatar

The Walloon25 apr 2021, 22:06

 20  Uma
Het gezicht van Lennart bij het bekendmaken van het hoogste bod. Kijkt direct naar beneden. Precies een bedenking van wat heb ik nu gedaan. Toch wat gevoel van een kandidaat die echt naar de volgende aflevering wilt.

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 22:10

 8153
@The Walloon of van iemand die liefst niet teveel van zijn gezicht laat zien om zich niet te verraden.
Het viel mij trouwens weer op hoe vaak Lennart zijn gezicht bedekt met zijn handen en daarbij ook vaak zijn hoofd naar beneden houdt.
Gebruikersavatar

Cat_Cl25 apr 2021, 22:10

 38  Philippe
@chicawah.janssen ja, same here. Ik geef toe dat ik Sven in het begin niet meteen de leukste kandidaat vond. Hij stond er precies altijd maar wat bij en deed niet veel van betekenis (die slappe lach in de koekoekswinkel en zo'n toestanden), maar ik begin hem zowaar echt tof te vinden. Als hij idd niet de mol blijkt mag hij winnen.

Ook omdat hij bij deze proef toch opnieuw niet gekeken heeft en dus voor het geld ging (als hij niet de mol is uiteraard).

Maar ergens wil ik toch na afloop van deze reeks aan iedereen smalend kunnen zeggen dat ik op de juiste mol zat na twee afleveringen. Ook al zou dat dan te wijten zijn aan het feit dat ik louter toevallig goed gegokt heb op Lennart haha 😂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 18