Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

masterveecee26 apr 2021, 20:07

 3547  Sven
Ging ik ook wel gedaan hebben als ik in die stoel zat ze 😛
Gebruikersavatar

Jansen26 apr 2021, 22:19

 3423  Yens
Lennart is gewoon een geboren acteur 😀. Misschien moet hij een andere carrière gaan nastreven 😉 .
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT26 apr 2021, 23:39

 767  Yens
@Jansen Ik vind hem eigenlijk net vaak slecht acteren. Zijn reacties komen vaak helemaal niet oprecht of zeer raar over bij mij, het valt mij zo hard op dat ik dan weer denk dat hij de mol niet kan zijn.
Gebruikersavatar

magali.dereu27 apr 2021, 08:11

 184  Sven
bert.dekimpe schreef: 26 apr 2021, 18:08 Wat mij opviel: Sven had tijdens deze opdracht de houding van iemand die meent door te hebben dat Philip de mol is, en die ervan uitgaat dat ook Annelotte het weet.
Is toch echt gek? Als kandidaat ga je toch niet in die mate prijsgeven wie je verdenkt?
Gebruikersavatar

tim.roelants27 apr 2021, 08:25

 8  Uma
Jasmien had een kater he niet vergeten. Dus zij was niet echt in staat voor een vliegtuig te besturen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen27 apr 2021, 08:29

 8153
magali.dereu schreef: 27 apr 2021, 08:11 Is toch echt gek? Als kandidaat ga je toch niet in die mate prijsgeven wie je verdenkt?
Inderdaad. Dus ofwel is Sven de mol ofwel verdenkt hij Lennart maar wil hij Annelotte doen geloven dat hij Philip verdenkt in de hoop dat zij dan ook Philip zal verdenken, waardoor zijn kansen verhogen als Lennart de mol is. 🙂
Gebruikersavatar

masterveecee27 apr 2021, 08:34

 3547  Sven
magali.dereu schreef: 27 apr 2021, 08:11 Is toch echt gek? Als kandidaat ga je toch niet in die mate prijsgeven wie je verdenkt?
Zou niet slim zijn, want dat heeft Joeri ook gedaan in de voorlaatste aflevering zodat Bas die info meenam en Joeri eruit lag.
Gebruikersavatar

wimpie27 apr 2021, 09:16

 9
Het viel me op dat Jasmien perse aan de pedalen wilde kunnen op het einde, terwijl dat eigenlijk niet nodig was als copiloot. Als ik me niet vergis zijn de rudderpedalen van Lennart en Jasmien met elkaar verbonden. Tenzij ze een eventuele molactie van Lennart wilde tegenhouden?

Ik speel microsoft flight simulator soms op mijn computer thuis. Mijn meestgemaakte fout met passagiersvliegtuigen is dat ik te weinig gas geef en te laag vlieg bij de landing. Volgens mij is dit wat hier gebeurde. Het is aartsmoeilijk om dit zomaar voor de eerste keer succesvol tot stilstand te brengen.
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl27 apr 2021, 09:23

 22
Ik vond dit een erg leuke opdracht, goed gevonden en tof om naar te kijken. Puur analytisch gezien heeft de pot zwaar te verduren gehad en dit door het toedoen van Lennart, 10000 euro is niet niets.
Gebruikersavatar

Jimmy27 apr 2021, 09:33

 197  Anke
wimpie schreef: 27 apr 2021, 09:16 Het viel me op dat Jasmien perse aan de pedalen wilde kunnen op het einde, terwijl dat eigenlijk niet nodig was als copiloot. Als ik me niet vergis zijn de rudderpedalen van Lennart en Jasmien met elkaar verbonden. Tenzij ze een eventuele molactie van Lennart wilde tegenhouden?

Ik speel microsoft flight simulator soms op mijn computer thuis. Mijn meestgemaakte fout met passagiersvliegtuigen is dat ik te weinig gas geef en te laag vlieg bij de landing. Volgens mij is dit wat hier gebeurde. Het is aartsmoeilijk om dit zomaar voor de eerste keer succesvol tot stilstand te brengen.
Dat klopt, de pedalen zijn enkel om te sturen en om te remmen (op de grond). En deze zijn inderdaad ook verbonden tussen pilot en co-piloot. Daarom vind ik het ook raar van Jasmien. Maar ze deed nog wel andere rare dingen, zoals een alarm negeren in een landend vliegtuig.....

De enige reden van de crash was zoals je zegt dat er te weinig "gas" werd gegeven. Tijdens het landen regel je de hoogte met de motor en de snelheid met het stuur. De bediening van het motorvermogen was volgens mij de taak van Jasmien.

Mocht Lennart de mol zijn, heeft hij waarschijnlijk een tip gekregen in de vorm van "zorg dat het motorvermogen te laag staag bij de landing, en je crasht vanzelf". En zo geschiedde 🙂
Gebruikersavatar

JBB27 apr 2021, 09:34

 439  Uma
Het is hier misschien al gepost, maar ik kreeg de indruk dat Jasmien Lennart aan het testen was tijdens deze proef.
Bv. wanneer dat alarm afgaat, zegt ze "gewoon negeren". En Lennart is het daar gewoon mee akkoord 🤨
Gebruikersavatar

Skaeg27 apr 2021, 10:20

 108
Des te vreemder ik het vind dat Jasmien erna uit ging. Het was inderdaad een ideale test voor haar om hem te testen op mol-gedrag.
En ik had niet het gevoel dat het besluit 'Lennart is het echt totaal niet' kon zijn. Lennart heeft in die situatie te hard geprofiteerd van zaken die mis liepen, hij greep echt niet veel in als er alarmen af gingen.

Ik had bij de sup waterproef net hetzelfde gevoel bij Samina, maar dan omgekeerd: Dat ze tot de conclusie kwam dat Sven het niet is, omdat die soms zo onhandig is op zijn eigen. Bleek fout te zijn.

Vandaar mijn mol-verdachte nog altijd op Sven staat met een kleine voorsprong op Lennart en Philip zeker nog niet uit te sluiten valt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10