Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2021, 15:28

 3423  Yens
Absoluut, na dat moment veranderde Jolien in een super gedreven kandidate die er alles aan deed om te winnen 😀.
Gebruikersavatar

Jay-Lo08 mei 2021, 16:15

 1690  Sven
@mario.vanwaeyenberge Annelotte heeft dat inderdaad mooi op zich genomen, het was maar net op tijd dat ze het vliegtuigje over de meet liet vliegen.
Gebruikersavatar

skred08 mei 2021, 16:18

 110  Uma
kristof.allaerts schreef: 08 mei 2021, 14:24 Boeing 737... Mole 737. Toch niks speciaal aan?
Inderdaad, dat is het net. Mijn opmerking ging juist over waarom Mole 737 niet op het bord wordt vermeld? Zeker als ook de toren hen zo aanspreekt.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT08 mei 2021, 16:27

 767  Yens
mario.vanwaeyenberge schreef: 08 mei 2021, 15:06 Ik volg daar niet in. Euphorie is makkelijk te faken imo.
Ze had de proef met het zweefvliegtuigje wel héél rap onder de knie. Dit leek mij typisch zo’n opdracht waarbij ze in de reveal tonen dat ze hierop heeft lopen oefenen. En omdat zij het direct beter kon dan haar medekandidaten mocht zij die proef uitvoeren...en tig keren mogelijks doen mislukken. En ok, ze raakt aan de eindmeet, maar was het toen al niet te laat? Door de opdracht te doen lukken komt er geen verdenking op haar...maar het levert uiteindelijk ook geen geld voor de groepspot op.
Dan doet ze toch net wat een mol absoluut niet zou moeten doen? Door te oefenen en de opdracht daarom te mogen spelen, zou ze dus de opdracht kunnen doen mislukken, maar ze doet hem net lukken. Zeer onmols toch?
Gebruikersavatar

skred08 mei 2021, 17:08

 110  Uma
Misschien een link met de documenten opdracht? Ik heb er al eens snel doorgekeken, maar nog geen 220385 gevonden
Gebruikersavatar

annie.delen08 mei 2021, 17:26

 238  Uma
De vluchtleiding spreekt Engels.
Mole betekent in het Engels ook moedervlek.
Ik neem totaal geen nota's maar ik vraag me af of iemand van jullie bij de finalisten een moedervlek gezien heeft.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen08 mei 2021, 17:39

 8153
@annie.delen voor zover ik weet spreken vluchtleiding en cockpit altijd Engels met elkaar. Misschien kan @Lodewijk dit bevestigen?
Gebruikersavatar

foxhunter08 mei 2021, 17:41

 100  Sven
Mollenjager-DT schreef: 08 mei 2021, 16:27 Dan doet ze toch net wat een mol absoluut niet zou moeten doen? Door te oefenen en de opdracht daarom te mogen spelen, zou ze dus de opdracht kunnen doen mislukken, maar ze doet hem net lukken. Zeer onmols toch?
Het meest molse dat de drie in de hangar kunnen doen is de landingsaanwijzingen vrij te spelen, zodat de piloten hierop gaan vertrouwen. Zo zat de opdracht ook in elkaar. Opbouwen van het zelfvertrouwen "we kunnen het vliegtuig wel landen" zonder de toren te bellen. Allerlei rampen overwonnen, landen zal dan ook wel lukken. Maar landen met die instructies daarvoor waren Lennart en Jasmien te onervaren. Daarvoor moesten ze juist wel de toren bellen om de landing te laten slagen.
Het is dus mols dat Annelotte het vliegtuigje zo goed laat vliegen.
Gebruikersavatar

Jayvie1108 mei 2021, 17:43

 25
annie.delen schreef: 08 mei 2021, 17:26 De vluchtleiding spreekt Engels.
Mole betekent in het Engels ook moedervlek.
Ik neem totaal geen nota's maar ik vraag me af of iemand van jullie bij de finalisten een moedervlek gezien heeft.
...dan zou die hint elk jaar wel tellen. Er wordt elk jaar wel ergens Engels gesproken.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10