Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Davy25 apr 2021, 20:37

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Twee deelnemers gaan bij deze opdracht van de grond. Ze zullen in een vluchtsimulator een Boeing 737 van Berlijn naar Brussel vliegen. Voor de opdracht van start gaat krijgt het duo een snelcursus. Maar ze zullen ook op de hulp van hun medekandidaten moeten rekenen. De drie die met de voetjes op de grond blijven kunnen in een grote hangaar instructies en brandstof vrijspelen. Dit doen ze via drie proeven.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/6.php
Gebruikersavatar

magali.dereu25 apr 2021, 20:57

 184  Sven
Wat mij hier opviel:

- Sven gooit zijn eerste vliegtuigje direct erdoor, ipv net zoals Philip te testen hoe ver het gaat
- Denk dat Philip niet molt, maar gewoon een beetje (veel) onhandig is
- Sven is de eerste die zijn vliegtuigje erdoor krijgt, maar wel vlak erna hij door de 'storm' hoepel heeft gegooid
- Sven wil zijn eigen vliegtuigjes vouwen, en is wantrouwig tegenover de anderen (projectie?)
- Jasmien is hier niet per se happig om direct de hulp van de toren in te schakelen, wat haar een pak minder verdacht maakt voor mij
- Lennart doet hier echt niet veel om de proef te laten mislukken, maar ook niet om ze te laten lukken.

Sven en Lennart blijven het meest verdacht voor mij.
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 apr 2021, 21:02

 2354  Uma
Leuke opdracht weer! Ik weet alleen niet zo goed of je als Mol wel in dat vliegtuig wil zitten, want dan kan je zelf niet proberen voor die nadelen te gaan? Aan de andere kant is dat wel de plek waar je het hele verloren laat gaan door met de toren te bellen. Dus eigenlijk is het wel nog een redelijke positie als Mol.

Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Gebruikersavatar

magali.dereu25 apr 2021, 21:13

 184  Sven
EDIT:

- Jasmien is hier niet per se happig om direct de hulp van de toren in te schakelen, wat haar an sich minder verdacht deed lijken
- Lennart doet hier echt niet veel om de proef te laten mislukken, maar ook niet om ze te laten lukken.
- Annelotte is voor mij 99% zeker niet de mol.
- EDIT: Jasmien vindt opeens haar pedalen niet? Super verdacht maar wel heel obvious mol actie als ze de mol is.

Sven en Jasmien zijn het meest verdacht voor mij.
Gebruikersavatar

robin.bastaens25 apr 2021, 21:49

 71  Uma
Dankzij deze opdracht schrijf ik Annelotte eigenlijk volledig af. Hoeveel moeite ze deed om de landingsdocumenten te bemachtigen en de euforie toen het gelukt was, lijkt me niet iets voor de Mol.
Gebruikersavatar

kwistet25 apr 2021, 22:00

 15  Yens
Ik vraag me af of het landen niet meer kans had gehad als de landingsinstructies niet losgespeeld waren. Dan hadden de piloten naar de toren moeten bellen, en die had volgens mij wel iets beter kunnen helpen. De eindpot zou wel lager geweest zijn, maar de landing had misschien wel meer kans op slagen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen25 apr 2021, 22:03

 8153
robin.bastaens schreef: 25 apr 2021, 21:49 Dankzij deze opdracht schrijf ik Annelotte eigenlijk volledig af. Hoeveel moeite ze deed om de landingsdocumenten te bemachtigen en de euforie toen het gelukt was, lijkt me niet iets voor de Mol.
Dat en haar reactie op het verraad van Philip en het bod van Lennart.
Gebruikersavatar

masterveecee25 apr 2021, 22:04

 3547  Sven
Leuke opdracht! Tweeledig natuurlijk. Jasmien ligt eruit, dus aan de éne kan Lennart, die mogelijks molde. Aan de andere kant was inderdaad Annelotte in volle overgave, al vond ik Sven ook wel goed spellende. Philip was het meeste aan het klungelen en verdachter voor mij.

Zie ik daar een M staan? 😛
Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen25 apr 2021, 22:11

 2354  Uma
Vermoljoen schreef: 25 apr 2021, 21:02 Leuke opdracht weer! Ik weet alleen niet zo goed of je als Mol wel in dat vliegtuig wil zitten, want dan kan je zelf niet proberen voor die nadelen te gaan? Aan de andere kant is dat wel de plek waar je het hele verloren laat gaan door met de toren te bellen. Dus eigenlijk is het wel nog een redelijke positie als Mol.

Ik ben benieuwd naar het vervolg!
Na de volledige opdracht te zien had de Mol in het vliegtuig makkelijk zijn best kunnen doen om uiteindelijk de landing verkeerd te doen laten lopen en het volledige bedrag kwijt te spelen. Dus de ideale molpositie is dan toch het vliegtuig aangezien je daar effectief het geld niet in de pot kan laten komen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10