Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

foxhunter07 mei 2021, 11:39

 100  Sven
Lennart is hier wel heel onvoorzichtig een schilderij aan het ophangen.
Terwijl Philip eraan komt lopen gaat Lennart gewoon door met het ophangen van het schilderij.

We zien Annelotte wegduiken op de kamer van Lennart nadat ze de stoel voor de eerste keer in de gang heeft gezet en Philip eraan komt en ziet dat de oven uit is. Ze vlucht voor Philip uit en verstopt zich, zodat ze niet gezien wordt.
Afbeelding
Gebruikersavatar

AlleTaupe08 mei 2021, 09:50

 58  Yens
lode.bellens schreef: 04 mei 2021, 20:25 Waarom ik denk dat Annelotte hier serieus gemold heeft:
- Ze neemt het schilderij niet mee om aan Lennart te geven, dus moet ze een tweede keer terug.
- Ze wil het slotje uittesten in de kast in de keuken.
- Ze gaat ongevraagd "helpen" bij Lennart om de tv aan te zetten.
- Ze zet de stoel met de poppen niet meteen in het midden van de gang, zodat Gilles haar nog eens moet terugsturen.
- ...
Wie vult nog aan?

Dat ze niet betrapt werd, is eigenlijk ongelooflijk. Ze deed er alles aan om wel betrapt te worden.
Dat ze ongevraagd komt helpen, vind ik niet raar. Als ze niet de mol is, dan weten we dat ze Philip verdacht. We zitten in de eindfase van het spel. Het is belangrijk om zo veel mogelijk over jouw mol te weten, of toch meer dan de tegenkandidaten. Dus ik begrijp dat Lennart en Annelotte zo veel mogelijk samen op pad zijn, want anders kan Lennart misschien meer info over Philip krijgen dan zij.
Dat is geen antwoord op de andere puntjes natuurlijk 😉
Gebruikersavatar

Mrchipie09 mei 2021, 18:27

 3
Dit was echt mijn favoriete opdracht ever, zo geniaal en spannend en grappig! Ik denk ook dat de mol (lennart) het moest laten slagen en gewoon het wilde laten slagen omdat het zo mooi was
Gebruikersavatar

skred09 mei 2021, 18:46

 110  Uma
Of zoals de gebroeders Grimm het zo mooi konden zeggen:
Afbeelding