Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

michiel.dewitte03 mei 2021, 07:12

 53  Sven
Paraceta schreef: 03 mei 2021, 00:56 Inderdaad, ik denk dat hij vooral bang is van het kijken vanop een grote hoogte? Ik dacht alleszins dat hij ook zei dat hij minder moeite zou hebben om van zo'n hoogte te springen ipv. ervan naar beneden te kijken.
Als ik mij niet vergis zei hij ook iets in de aard van dat hij bang had voor het blijven hangen met het zicht op die diepte of zo iets. Ik snap dat wel. Springen is geen probleem maar als je hoogtevrees hebt is springen 1 keer je angst overwinnen, blijven hangen is een constante confrontatie met die angst.... In de tent zag hij de diepte niet en op die wand was het ook niet zo hoog als bij deze toren ...
Gebruikersavatar

schotte.jelle03 mei 2021, 08:06

 143
Ik heb zelf gigantische hoogtevrees. Voor geen geld van de wereld ga ik afdalen naar een bengelende tent, of aan een gebouw hangen. Dat Sven 1 van de 2 wél doet, is voor mij hoogst verdacht. En dan zegt hij:" springen doe ik wél". Wel, dan heb je niet echt hoogtevrees. Ik blokkeer volledig fysiek als ik nog maar in de buurt kom van iets dat met hoogte te maken heeft
Gebruikersavatar

nathalie.liekens03 mei 2021, 08:23

 61  Yens
hebben vorig jaar een paar kandidaten ook geen hoogte opdracht onderdruk van de groep wel uitgevoerd? aan de muur had hij philip ol het wat goed te praten, aan het hotel was het ook helemaal alleen dieje stap zetten...
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2021, 08:50

 3423  Yens
JBB schreef: 02 mei 2021, 23:44 Zeg euh, Sven heeft al aan een rotswand gehangen en was bereid om de nacht daar door te brengen.

En nu gaat het ineens niet om dat gebouw af te dalen o.w.v. hoogtevrees?

Dan heeft hij met die rotswand toch om een of andere reden zijn angst overwonnen...
Sorry, maar dat is niet hetzelfde hoor... ik heb ook al rotsafdalingen gedaan en dat is niet hetzelfde als boven op een building staan met het idee dat je straks de dieperik moet ingaan... . Ik zou me ongemakkelijk gevoeld hebben (net als Sven) bij de rotsafdaling maar er zeker voor gegaan zijn. Het feit dat ze beide daar zijn blijven hangen, bewijst toch ook dat geen van beide de mol is. Sven denkt, ik moet bij mijn mol blijven en Philip denkt hetzelfde... .
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 mei 2021, 09:23

 8153
xfar schreef: 02 mei 2021, 22:59 Vind het toch verdacht dat Sven steeds de foute woorden zei, I mean commode? salontafel? Annelotte had de taak nochtans heel goed beschreven
julieke.vdw schreef: 03 mei 2021, 00:32 Ik dacht even dat Sven Lennart aan het "testen" was, namelijk verkeerde woorden zeggen om een reactie (of niet) uit te lokken bij zijn medekandidaat. Maar toen ik op het einde van de aflevering ontdekte dat Sven op Philip zat, vond ik dit toch vreemd gedrag.
Sven was daar flink aan het nepmollen. 😉
Gebruikersavatar

joeri.michiels03 mei 2021, 12:33

 176  Sven
nathalie.liekens schreef: 03 mei 2021, 08:23 hebben vorig jaar een paar kandidaten ook geen hoogte opdracht onderdruk van de groep wel uitgevoerd? aan de muur had hij philip ol het wat goed te praten, aan het hotel was het ook helemaal alleen dieje stap zetten...
Klopt, in de finale moest men zich laten vallen van een brug. En toen riep Alina dat ze de mol was 😃
Gebruikersavatar

Taupe07703 mei 2021, 12:38

 767  Yens
chicawah.janssen schreef: 03 mei 2021, 09:24 Sven was daar flink aan het nepmollen. 😉
Nog steeds overtuigd dat het Sven dus niet is?

Ik begrijp Sven wel zoals ook al supra staat je kijkt in de afgrond ... heel de tijd aan die muur en moet dan nog iets deftig doen.
Terwijl in die tent weet je dat je hog hangt maar je ziet het niet direct en vooral je hebt iets onder jou
Gebruikersavatar

Paraceta03 mei 2021, 12:38

 717  Sven
@joeri.michiels: Ik denk dat je 2 opdrachten verwart: Alina riep niet in de finaleaflevering maar tijdens de opdracht van het Skydiversverhoor "Ik ben de Mol". De opdracht met groepsdruk waar @nathalie.liekens naar verwijst lijkt me dan weer eerder te slaan op het abseilen in de eerste aflevering in Mexico?
Gebruikersavatar

astridm03 mei 2021, 12:41

 287
schotte.jelle schreef: 03 mei 2021, 08:06 Ik heb zelf gigantische hoogtevrees. Voor geen geld van de wereld ga ik afdalen naar een bengelende tent, of aan een gebouw hangen. Dat Sven 1 van de 2 wél doet, is voor mij hoogst verdacht. En dan zegt hij:" springen doe ik wél". Wel, dan heb je niet echt hoogtevrees. Ik blokkeer volledig fysiek als ik nog maar in de buurt kom van iets dat met hoogte te maken heeft
Gelukkig zijn niet alle mensen hetzelfde, dat zou de wereld maar saai maken. En zo zijn er dus ook verschillen in de graad en de vorm van een fobie.
Gebruikersavatar

Mollou03 mei 2021, 12:44

 7  Uma
Paraceta schreef: De opdracht met groepsdruk waar @nathalie.liekens naar verwijst lijkt me dan weer eerder te slaan op het abseilen in de eerste aflevering in Mexico?
Off topic, maar kan ook het vallen op de mat/van de afgrond vallen in Zuid-Afrika zijn, waarbij de kandidaten een vraag moesten beantwoorden om de durver te laten vallen in de afgrond en de niet-durver op een turnmat : ))
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2021, 13:02

 3423  Yens
De opdracht met groepsdruk, was vorig jaar toen Alina de bel moest luiden terwijl alle kandidaten naar haar aan het kijken waren 😉.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10