Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

martin.janssen04 mei 2021, 01:24

 178
Heeft iemand zich wel eens afgevraagd waarom ze blinddoeken niet van dekbedovertrekken maken?
Gebruikersavatar

joeri.michiels04 mei 2021, 01:28

 176  Sven
Je kan dat van zoveel maken. Zolang je maar niks meer kan zien.
Gebruikersavatar

Taupe07704 mei 2021, 09:11

 767  Yens
Mollenjager-DT schreef: 03 mei 2021, 17:03
Dit klopt niet, je haalt verschillende dingen door elkaar. Tijdens de bungeesprong was er helemaal geen tip in verwerkt, de laatste woorden uit het filmpje van haar moeder die ze moest roepen waren deel van de opdracht en waren "Jij bent mijn winnaar!". Tijdens het skydiven riep ze in het Nederlands dat ze de mol was, wat tijdens de aflevering dan op de achtergrond achterstevoren werd afgespeeld. Een andere tip was dat elke eerste letter van de voice-over van elke aflevering na elkaar gezet en dan omgedraaid moesten worden, waarna je 'izmennik' kreeg, het Russische woord voor verrader.
Klopt volledig. Dat was dan ook één van de weinige acties die ze konden laten zien dat ze riep dat ze de mol was tijdens Skydiven ... wow gedurfd 😃 Bovendien was haar Russisch blijkbaar helemaal niet goed maar daar kan ik zelf niet over oordelen want verder dan een paar woorden en beperkte zinnetjes kom ik niet.

Over Annelotte zoals supra ... ik had ook echt niet de indruk dat ze iets aan het aflezen was maar eerder dat ze zeer geconcentreerd was en zeker geen fouten wou maken. Nog maar eens de perfecte kandidaat en zeker niet de mol imo.
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2021, 09:31

 3547  Sven
Wat ik ook dacht bij het afdalen van Philip, was dat Sven zijn reactie toch redelijk goed spontaan klonk.
Let op de "Godverdomme!". Die lijkt mij toch echt iets van "Wat doet die kerel daar???". Zou je dat ook zo kunnen doen al Mol?
Gebruikersavatar

joeri.michiels04 mei 2021, 11:13

 176  Sven
Goh uit zijn taal kan ik nu niet opmaken dat hij echt verrast was.
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2021, 11:57

 3547  Sven
Mja, een "Ge moe nu ne keer kijken!" ging ik al verdachter gevonden hebben 😛
Gebruikersavatar

chelsea.tesseur04 mei 2021, 23:18

 20
Hier ergens boven zei iemand dat Annelotte leek dat ze iets aan het aflezen was. (Grote ogen, eerder staren).

Dit deed ze ook tijdens de bomtafel met Sven, toen ze hem probeerde te overtuigen om haar de 5 pasvragen te geven. Ik denk dat dit eerder een natuurlijke reflex is, wanneer ze zich heel erg aan het concentreren is. Zaken die haar aandacht ten volle eisen. Toen was dat die 5 pasvragen bemachtigen, nu was dat er extra op letten om geen ´euh´ te zeggen.
Gebruikersavatar

Van Zwam05 mei 2021, 14:29

 20
Twee dingen blijven hier door m'n hoofd spoken. 👻

Het eerste is hoe dat uitdagerspak uit het maïsveld hier ineens weer opduikt, zó bizar. En natuurlijk net op een moment dat Sven niet is waar hij zou moeten zijn. Het is tegelijk wel erg toevallig, en toch lijkt het zeker niet Sven te zijn in dat pak. Ik vraag me af of het er niet om gedaan is, en of men misschien nog meer opdrachtjes tegen een uitdager achter de hand had voor het geval er meerdere kandidaten het niet zagen zitten om aan het gebouw te gaan bengelen.

Het tweede is hoe absurd hopeloos Sven en Lennart zijn in het raden van de woorden bij Annelotte. Sven komt wel zelf spontaan terug op zijn salontafel maar stelt dan commode voor, in godsnaam. Het lijkt bijna of ze de juiste antwoorden bewust uit de weg gaan tot Lennart vindt dat het echt niet meer anders kan omdat Lotte gewoon te sterk is.

Ik denk dat de mol het wel leuk zou hebben gevonden als Philip en diens verdachte de finale hadden gespeeld en mekaar dus tot het einde zouden hebben verdacht. Slecht raden om zodoende Philip een pasvraag te bezorgen lijkt me uitgesproken mols. Als kandidaat verdenk je Philip, zoals iedereen openlijk doet, dus denk je dat die pasvraag sowieso niet uitmaakt en ga je voor de pot.

Het alternatief zou zijn dat Annelotte de mol is en toch haar uiterste best doet om Philip eruit te spelen, gewoon om die twee andere pipo's hun gezicht te zien bij de eliminatie. Maar a) het idee dat Annelotte de mol zou zijn heb ik de laatste weken sowieso een beetje laten varen en b) bij de eliminatie is zij de laatste om de twee anderen aan te kijken, dan heeft ze zich wel verschrikkelijk goed kunnen inhouden.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2021, 14:33

 8153
@Van Zwam Hoe dat Daft Punkpak daar weer opgedoken is? Gewoon meegenomen door de crew hé. Of meegegeven aan de tweede "coronamanager" die halverwege de reis de eerste kwam aflossen.
Gebruikersavatar

Jansen05 mei 2021, 14:35

 3423  Yens
@Van Zwam
Het tweede is hoe absurd hopeloos Sven en Lennart zijn in het raden van de woorden bij Annelotte. Sven komt wel zelf spontaan terug op zijn salontafel maar stelt dan commode voor, in godsnaam. Het lijkt bijna of ze de juiste antwoorden bewust uit de weg gaan tot Lennart vindt dat het echt niet meer anders kan omdat Lotte gewoon te sterk is.
Er bestaat ook zoiets als nepmollen 😉 .
(Allez in dit geval, de een molt, de ander nepmolt) 😂.

Ik denk dat de mol het wel leuk zou hebben gevonden als Philip en diens verdachte de finale hadden gespeeld en mekaar dus tot het einde zouden hebben verdacht. Slecht raden om zodoende Philip een pasvraag te bezorgen lijkt me uitgesproken mols. Als kandidaat verdenk je Philip, zoals iedereen openlijk doet, dus denk je dat die pasvraag sowieso niet uitmaakt en ga je voor de pot.
Dit had ik willen zien, als Annelotte er uit was gegaan ipv Philip dan was die kans héééél reëel geweest, dat je twee kandidaten had die mekaar verdachten, terwijl de mol onverdacht bleef 😂.
Gebruikersavatar

Van Zwam05 mei 2021, 14:58

 20
@chicawah.janssen Ja, het is niet bij de logistiek dat ik me vragen stel. 🙂 Eerder, die pakken zijn niet echt een thema geweest buiten de eerste aflevering. Dus waarom is dat nu nog eens bovengehaald en waarom moest die uitdager die nochtans niet Sven is zo nodig onherkenbaar worden gemaakt? Het is niet zomaar om een mondmaskertje te verbergen ofzo, daarvoor zijn er genoeg buitenstaanders in de buurt van de deelnemers gekomen in de loop van het programma. Dus mij lijkt het op z'n minst een zorgvuldig geplande streek om de verbeelding van de kijkers weer op hol te doen slaan, als het straks al niet meer dan dat zou blijken.

@Jansen Alle kandidaten zitten openlijk op Philip en zeggen in het dagboek zo goed als zeker te zijn. Dan ga je toch de pot spekken en niet meer nepmollen?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10