Berichten rond het spelverloop tijdens de verschillende opdrachten
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër10 mei 2021, 12:20

 33  Yens
chicawah.janssen schreef: 10 mei 2021, 12:01 Maar ze hadden het wel wat mogen "aankleden". Die tafeltjes waren gewoon lelijke tafeltjes en de lampjes maar pover. Ik vond het een kale, koude bedoening.


De finalisten onder hun boom waar zo'n ouderwetse lamp in hing en Gilles die uit de mist opdoemde: aaaaaaaaaaaahhhhh! Daar kreeg ik gewoon koude rillingen van - en nog steeds als ik eraan terugdenk.
In Zuid-Afrika zaten de finalisten buiten in een prachtig omgeving en werd het na het doven van de lichten echt stikdonker. De reactie van Davey toen zijn licht aanfloepte en Eline die achter een soort scherm vandaan kwam: ronduit prachtig!
De schitterende Vietnamese setting en kleine Elisabet die tevoorschijn kwam toen die reusachtige deuren open zwaaiden: kippenvel!
Die gigantische arena met in het midden de finalisten, de reactie van LLoyd ("Is dat up ik?" toen zijn licht aanging) en de puntschoenen van Pieter (toen dacht ik dus echt nog steeds dat het Baha was): onvergetelijk!
De boot in Griekenland had best wel sfeer, maar kon toch niet tippen aan de vorige seizoenen. Maar dé knipogen maakten heel veel goed.
Helemaal met je eens, de onthulling in Zuid-Afrika en Viëtnam staan ook in mijn geheugen gegrift (mijn twee favoriete seizoenen ook), het is waar dat deze finale daar qua omkleding zeker niet meteen aan kon tippen.
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2021, 12:35

 2834  Uma
Eigenlijk hadden ze nu op dat podium ook gewoon wat rook kunnen blazen voor en terwijl ze de gordijnen openden.. Zou het geheel toch iets mysterieuzer gemaakt hebben.