Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Minedor20 mar 2022, 22:02

29  Uma
De mol is nu eens het enige familieprogramma hier thuis waar we echt allen naar kijken.
Maar foef, sex, kater, mijn klok, ad fundummen,...
Ligt waarschijnlijk aan mijn preutsheid 🤓 maar ik vond het wat vetzakkerij.
Gelukkig mogen de 2 jongsten pas morgen kijken naar de opgenomen versie. Dat wordt hen op strategische momenten om een snack sturen 😜
De oudste van 10 vond ik ook al limiet om dit te zien.

BeaVer20 mar 2022, 22:12

1293  Uma
Bwa, zo erg vind ik het niet hoor. Ik kijk soms naar dingen op netflix en mijn dochter van 4 kijkt dan mee. Ik moet wel soms eens zeggen dat ze dat niet mag doen en uitleggen waarom, maar om haar nu te zeggen dat ze niet meer mag mee kijken. En die dubbelzinnigheid hebben niet alle kinderen mee op jonge leeftijd

katka20 mar 2022, 22:21

22  Uma
Dat gaat inderdaad wat preutsheid zijn, voor kinderen vallen die woorden niet altijd op. Maar het is inderdaad een programma voor volwassenen... draait helemaal rond liegen, bedriegen, misleiden, egocentrisme, groepsdruk, etc. 😇 Gelukkig voor ons kijkers is dat mooi verpakt in fantastische opdrachten en schitterende montage! 😍

Minedor20 mar 2022, 22:22

29  Uma
Ja, ik vrees dat ik te ouderwets en preuts ben daarvoor. 🤓
Kindertjes beschermen tegen die grote boze wereld of zoiets. 😃 Had het niet verwacht in de mol. Was ook info die er gerust uit kon.
Maar voor de rest heeeeel veel geamuseerd met de opdrachten hoor. De week zal weer te lang duren.

masterveecee21 mar 2022, 08:48

3547  Sven
Goh, niet echt bij stil gestaan.
Ik hoor in andere programma's al ergere dingen. Ze kijken er wel door hier 😛

astridm21 mar 2022, 16:22

287
Minedor schreef: 20 mar 2022, 22:02 De mol is nu eens het enige familieprogramma hier thuis waar we echt allen naar kijken.
De Mol is ook geen kinderprogramma. Bovendien horen kleine kinderen op zondagavond om die tijd in bed te liggen, dat zou je als 'ouderwetse' toch moeten weten. 😉

Polle de Molle21 mar 2022, 16:36

135  Bert
oh wees gerust, kinderen die op dat uur nog mogen wakker blijven zullen het niet van zulke programma's geleerd hebben en weten het misschien al veel eerder dan je denkt 😛

masterveecee21 mar 2022, 16:46

3547  Sven
astridm schreef: 21 mar 2022, 16:22 De Mol is ook geen kinderprogramma. Bovendien horen kleine kinderen op zondagavond om die tijd in bed te liggen, dat zou je als 'ouderwetse' toch moeten weten. 😉
Wordt opgenomen voor de kids ze 😀

nienna22 mar 2022, 18:17

3
Hier kijken de kids ook uitgesteld mee, hoor. Ik maak me er niet druk in, maar was wel blij dat ze geen vragen stelden over die tatoeage. 😂

filiep.portugees22 mar 2022, 18:57

407  Uma
katka schreef: 20 mar 2022, 22:21 Dat gaat inderdaad wat preutsheid zijn, voor kinderen vallen die woorden niet altijd op. Maar het is inderdaad een programma voor volwassenen... draait helemaal rond liegen, bedriegen, misleiden, egocentrisme, groepsdruk, etc. 😇 Gelukkig voor ons kijkers is dat mooi verpakt in fantastische opdrachten en schitterende montage! 😍
Kinderen liegen en bedriegen ook al gauw, hoor, dat zit in de menselijke natuur.
Als kind was een van de spelletjes die we liefst speelden 'Liegen' (het kaartspel), naast 'zwarte pieten', beiden spellen waar het kunnen liegen aangeleerd wordt.

masterveecee23 mar 2022, 13:59

3547  Sven
Gisterenavond geen klachten gehad of vragen van de kids 😀

ria.smits24 mar 2022, 12:59

1
Minedor schreef: 20 mar 2022, 22:02 De mol is nu eens het enige familieprogramma hier thuis waar we echt allen naar kijken.
Ligt waarschijnlijk aan mijn preutsheid 🤓 maar ik vond het wat vetzakkerij.
Gelukkig mogen de 2 jongsten pas morgen kijken naar de opgenomen versie. Dat wordt hen op strategische momenten om een snack sturen 😜
De oudste van 10 vond ik ook al limiet om dit te zien.
'Parental guidance is advised' en dan kunnen ze misschien wel kijken