Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

chicawah.janssen20 mar 2022, 21:51

8153
Ma how !
Zalige gast, die Jens! Ik hoop dat hij lang kan blijven.

Submerged20 mar 2022, 22:02

21  Yens
En nu hopen dat hij wint!

Cat_Cl20 mar 2022, 22:05

38  Philippe
Echt zot hoe de makers mij blijven verbazen. We waren pas een halve aflevering ver en mijn mind was weeral blown. Heeeeerlijk dat ze Jens een tweede kans gaven, ze hebben duidelijk de hashtags van vorig jaar in acht genomen #bringjensback #justiceforjens 😂😂

BeaVer20 mar 2022, 22:15

1293  Uma
Maar echt. de euforie toen ik Jens zag. de max gewoon!!!! Nu snap ik de kilheid van de makers door vorig jaar te zeggen dat een spel een spel is...

Maar hoe blij ik ook ben voor hem.... heeft die nu echt in da jaar tijd geen enkele keer naar die klok gekeken en gezien dat da achteraan open kon? Ik twijfel toch.

draakje.be20 mar 2022, 22:21

13  Anke
Ik ben al zolang overtuigd dat hij dit jaar opnieuw zou meemogen dus ik was even geleden naar de 10 kandidaten gaan kijken. Stond hij niet tussen. Nu blijkt dat hij wel mee moest, klok en al, maar hij is nog steeds geen "kandidaat", staat niet tussen de 10 in kostuum maar is wel deel van het samenstellingsgezicht (denk ik te zien)....
Ik vind dit verdacht veel hints naar "geen kandidaat wel mol"? 🤨

Ik dacht net nog dat Jens en een tweede persoon samen mol zijn zonder het van elkaar te weten. 😂
Wat een twist weer!
Laatst gewijzigd door draakje.be op 20 mar 2022, 22:24, 2 keer totaal gewijzigd.

masterveecee20 mar 2022, 22:21

3547  Sven
Dat alles dus al een jaar op voorhand gepland was, zot ze!

Yvo20 mar 2022, 22:32

1111  Uma
Ik ben blij voor hem dat hij terug mee mag doen.
Tijdens de eliminatie ook enorm opgelucht dat hij er niet als eerste uitlag. Oef.

Vermoljoen20 mar 2022, 22:46

2354  Uma
Ge-wel-dige twist! 👏🏻👏🏻 Ben echt blij voor hem en hoop dat hij het ver gaat schoppen.

joeri.michiels20 mar 2022, 23:06

176  Sven
Begrijp wel niet goed waarom die reis niet voor twee personen was. Nu moest hij alleen reizen. Ik zou dat raar vinden. Tenzij hij de mol is 😃. Dan heeft men extra tijd gehad om hem voor te bereiden. Hopelijk heeft zijn vriendin ook voldoende zomerkleding in zijn valies gestopt, want het is er wel iets warmer dan aan de Moezel. Tenzij... hij weer de mol is. Of men heeft de opnames in de zomer gemaakt. Alleszins niet in de laatste maanden van het jaar.

SamL21 mar 2022, 00:18

37  Yens
Uiteraard prachtig voor hem en een fijne twist om te starten 🙂 Het weze hem gegund.

Dat verhaal van dat hij van niks wist en dacht dat hij naar Frankfurt ging rammelt wel langs alle kanten. Maar dat is zo flagrant én ze lieten reacties van kandidaten zien die er ook vragen bij hadden. Dat doet mij vermoeden dat het op de een of andere manier "part of the game" is.

Enfin, we zijn goed vertrokken. 🥳
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9