Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

The hunter01 apr 2022, 17:09

282  Uma
mario.vanwaeyenberge schreef: ↑31 mar 2022, 18:30 En Yens komt paar trapjes hoger, maar krijg toch deze aflevering zowat hetzelfde gevoel als ik bij Nele had in aflevering 1: al zijn fouten worden toch wel heel goed in beeld gebracht. En zijn paniek bij het daten leek me ook echt oprecht.
Daar zou ik toch wel voorzichtig mee zijn. Ik had Elisabet zo goed als afgeschreven als mol na haar paniekreactie toen de groep te horen kreeg dat er maar één kandidaat bezoek zou ontvangen. Sindsdien heb ik mij voorgenomen om mij niet te laten vangen aan het betere acteerwerk van een mol 😉 Yens is wel niet mijn verdachte numero uno, maar hij kan het nog altijd zijn volgens mij. Als hij de mol is, weet hij op voorhand dat hij gelinkt is aan Manu en dat zij hem wel verdenkt. Dan weet hij ook wel hoe hij daar het beste als kandidaat op kan reageren...

filiep.portugees01 apr 2022, 17:41

407  Uma
Wat denken jullie van de manier waarop Sven kijkt?
Voor mij heeft die mens een pokerface, maar we kennen hem niet zoals hij anders is, dus misschien is hij altijd zo.
Alleen, ik kan niet inschatten wanneer hij in paniek is, wanneer hij blij is, of wanneer hij baalt dat een proef niet gelukt is.
Hij zegt ook weinig.
Moeilijk te doorgronden.

foxhunter01 apr 2022, 20:16

100  Sven
@filiep.portugees
Hij kijkt bijna altijd zo, Sven speelt er niet mee.
Rondom de verrassende terugkomst van Jens zijn er vele verrassende reacties te bespeuren, ook bij de aankondiging van de bom. En later als de andere vijf kandidaten erbij zijn weer hetzelfde bij Sven. In totaal drie verrassingsmomenten en Sven kijkt drie keer hetzelfde. Ja op deze momenten kan je goed een pokerface gebruiken, maar toen Jens aan de groep van tien werd voorgesteld had hij ook vrolijk kunnen lachen of enthousiast kunnen zijn om Jens te ontmoeten, voor hem was de verrassing voorbij. Hij lijkt vooral verdacht. Maar hij is dat mijns inziens absoluut niet om zijn vermeende pokerface. Het is geen pokerface, hij is gewoon zo.

mjohlan02 apr 2022, 12:21

328  Yens
filiep.portugees schreef: ↑01 apr 2022, 17:41 ...
Moeilijk te doorgronden.
Ik ga 100% met je mee. Ergens ook vreemd dat hij zich bij de eerste eliminatie (Grtetel) zeer geëmotioneerd positioneert ("Ik kan moeilijk tegen het vertrek van...") waar hij bij de tweede eliminatie (Jens & Toon) geen blijk etaleert van hetzelfde gevoel.
Anderzijds best begrijpelijk dat iets oudere erudiete dames hem beter liggen dan jonge testosteronvolle mannelijke exemplaren. 🙂

Numlocked03 apr 2022, 23:30

16
Heeft in het begin iemand gelet op Sven in de auto met het liedje “I would do anything for love”. Voor zover ik kon zien zong hij “I will lie to you and thats a fact”. De echte tekst is “i’ll never lie to you..”

Delirivm04 apr 2022, 13:26

101  Sven
Er zit hier toch een klein verschil in reactie tussen Manu en Uma.
't Kan zeker een verkeerde interpretatie zijn, maar dit lijkt mij een grijns.
Een mogelijke verklaring kan zijn dat ze dacht dat de mannen met hun voeten aan 't spelen waren en niet geloofde dat 't beeld niet gevonden was.

Afbeelding

Yvo04 apr 2022, 14:43

1111  Uma
Numlocked schreef: ↑03 apr 2022, 23:30Heeft in het begin iemand gelet op Sven in de auto met het liedje “I would do anything for love”. Voor zover ik kon zien zong hij “I will lie to you and thats a fact”. De echte tekst is “i’ll never lie to you..”
Meat Loaf!!!
'I'd do anything for love' kende ik eerlijk gezegd nog niet.
Ik kende enkel het overbekende 'Paradise By The Dashboard Light' en 'Bat Out Of Hell'.

Heinz06 apr 2022, 20:33

Forum veteraan  427  Uma
Ik vind Yens echt (niet gespeeld) reageren wanneer hij verneemt dat Emanuelle zich niet aan de afspraak heeft gehouden wanneer ze samen de test hebben moeten invullen:

Afbeelding

Als dit acteerwerk is dan is het niet het acteerwerk van een...

Afbeelding

pathetische zot.😂

Stars Hollow06 apr 2022, 22:57

35
Ik vond Yens daar ook heel oprecht geschrokken overkomen. Emanuelle daarentegen vond ik zeer vreemd en zelfs een beetje creepy. Ik vond haar zo gespeeld overkomen in de gesprekken met Yens. De vraag is alleen of ze Yens echt niet vertrouwde of ze als kandidaat gewoon niet het achterste van haar tong wou laten zien.

nele.smolders10 apr 2022, 11:02

5  Sven
Ik weet niet of het iets is maar in aflevering 1 bij aankomst op het feest waar GDC het "goede nieuws" van het verdiende geld aankondigt en dan overgaat tot "het minder goede nieuws" van het verloren geld dan zie je Sven zijn schouders ophalen en zijn hoofd wat schuin houden, netof hij wil zeggen "dat is geen monder goed nieuws".

Afbeelding
Afbeelding

Paraceta10 apr 2022, 21:31

717  Sven
Paraceta schreef: ↑23 mar 2022, 17:31 Ik ben de aflevering aan het herbekijken en hierbij viel me iets op. Wanneer Gilles aan de ontbijttafel zegt dat hij iets wilt vertellen (met name dat er een vrijstelling in Jens' koekoeksklok zit), volgen er enkele opvallende reacties:
Afbeelding
GDC: "Vrienden, ik wil iets vertellen."
Uma zegt meteen: "Ma d'er is toch..." [ik neem aan dat ze hier "niet iedereen" of iets in die trant wilde zeggen]
Anke: "Ma Jens, ja" [die 'ja' volgt als reactie op Uma]
Manu wijst naar Jens' lege stoel.
Nele buigt zich naar voor om GDC beter te horen.
GDC: "Over Jens."
Manu draait haar hoofd naar Jens' stoel, haar mond een beetje geopend.
Philippe blijft naar GDC kijken en lijkt een semi-knikje te geven.
(Nele lijkt met haar mond geluidloos 'Jens' te vormen, maar door de overschakeling van het beeld is dit minder duidelijk.)

Mijn conclusie: Zeker Uma (omdat ze zo snel reageert), maar ook Anke, Manu en Nele lijken hier verbaasde kandidaten. Bij Philippe ben ik hier veel minder zeker van: zijn knikje lijkt een instinctieve reactie op informatie die hij al eerder kende ("ah ja juist, dit is me verteld door de productie"). Natuurlijk kan het ook zo zijn dat hij een vooruitziende kandidaat is en dus iets omtrent Jens verwachtte (aangezien hij voor de fotoshoot van tafel gehaald werd). Dit betekent met andere woorden niet dat ik Philippe hierdoor meteen als Mol wil bestempelen, maar wel dat Uma's reactie, en in mindere mate die van de andere dames, me zeer kandidaats lijkt.
Natuurlijk kan het ook zo zijn dat ik hier veel te veel achter zoek, dus ik hoor graag jullie mening. 😃
Met het benefit of the hindsight lijkt het erop dat Philippe hier inderdaad via een onbewuste reactie zijn rol prijsgaf. Fijn om te weten dat de programmamakers zulke dingen er niet uit knippen en de Mol dus ook op dit vlak ontmaskerd of toch op z'n minst verdacht kan worden. 🙂
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9