Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

Jansen01 mei 2022, 18:52

3423  Yens
En niet op Lennart, die er maar beteuterd bij zit de kijken, en gedacht heeft "waarom geen Lennart ?" 😂😂

masterveecee01 mei 2022, 22:08

3547  Sven
Celine wisselt naar Sven?
Ok, we zijn eraan uit, Sven it is 😛

Leve de zakken aan de zijkant van Sam! 😀 😂
Afbeelding

zoekenmaar02 mei 2022, 16:44

32  Sven
sophdg schreef: ↑01 mei 2022, 17:18 Ik heb niet kunnen vinden of het hier al gezegd is, maar ik meen me te herinneren dat in het eerste Café tijdens de voorstelling van de kandidaten GDC iets zei in de trant van.. “we hadden dus een Philippe en een Sven nodig”. De uitspraak was meer als een mopje, naar aanleiding van het feit dat er vorig seizoen twee naamgenoten in het spel zaten. Kan het misschien toch meer betekenen?
Jawel, ik heb die uitspraak van Gilles ook opgemerkt (staat onder Algemeen - keuze nieuwe mol - 14 april 😇en toegegeven ik had de post onder Café De Mol moeten zetten)

chicawah.janssen02 mei 2022, 16:50

8153
Waar ik mij echt blauw aan erger bij CDM zijn de stomme vragen die twitteraars stellen aan de afvaller. Dat mensen stomme vragen stellen en/of denken dat ze plezant zijn kan mij niet schelen, dat CDM die vragen aan bod laat komen ten koste van interessante zaken wel.
Vraag aan Manu gisteren: "Heb je corrigerend ondergoed aan?". Wat bezielt CDM om een dergelijk compleet idiote en zelfs ronduit onbeschofte vraag te weerhouden? Draagt die vraag ook maar iets bij aan De Mol en CDM?
Ik vraag mij af wat ze zouden gedaan hebben met een vraag over dierentepels versus vrouwentepels mocht Yens daar gezeten hebben. Zou die ook het scherm gehaald hebben?

masterveecee02 mei 2022, 16:53

3547  Sven
Dat sloeg op een uitspraak die ze gedaan had in de auto, dat haar man voor haar als "corrigerend ondergoed" is, om haar hier en daar wat bij te sturen en onder controle te houden. Of het was toch zoiets 😛

masterveecee02 mei 2022, 19:12

3547  Sven
Aja, toch nog een beetje anders, maar kom 😛

chicawah.janssen02 mei 2022, 19:26

8153
Ah, OK, ik ben mee. Maar toch: er zijn toch wel interessantere zaken die je aan Manu kan vragen?

Jansen schreef: ↑02 mei 2022, 18:31 Ze zei: "m'n man draagt misschien de broek, maar ik het corrigerend ondergoed" 😂.
Da's wel een goeike! 😃

mjohlan02 mei 2022, 20:16

328  Yens
chicawah.janssen schreef: ↑02 mei 2022, 16:50 ...
Vraag aan Manu gisteren: "Heb je corrigerend ondergoed aan?". Wat bezielt CDM om een dergelijk compleet idiote en zelfs ronduit onbeschofte vraag te weerhouden? Draagt die vraag ook maar iets bij aan De Mol en CDM?
...
Geheel terechte opmerking. Ik stel dit seizoen vast dat CDM redactioneel meer en meer de "Hollandse toer" opgaat. Nog weinig echte diepgang omtrent de opdrachten. En het blijkbaar obligate snelle interviewtje met de afvaller van de week alsook het semi-ludiek aankaarten van nutteloze of vermeende hints mogen ze voor mij best schrappen wegens tijdsverlies.
Ik betrap me erop de laatste tijd meer oog te hebben voor de mensen in "het decor" dan deze aan de interviewtafel. 🙁
Zelfs zeer spijtig dat Bas en Joeri (kandidaten seizoen 7) vorige en deze week niet eens een kleine opinie waardig bleken.
Aan GoPlay... please rethink the concept of CDM for next season

astridm03 mei 2022, 13:56

287
mjohlan schreef: ↑02 mei 2022, 20:16 Ik betrap me erop de laatste tijd meer oog te hebben voor de mensen in "het decor" dan deze aan de interviewtafel. 🙁
Zelfs zeer spijtig dat Bas en Joeri (kandidaten seizoen 7) vorige en deze week niet eens een kleine opinie waardig bleken.
Aan GoPlay... please rethink the concept of CDM for next season
Ja, heel graag oud-kandidaten aan tafel in plaats van al die BV's die niets toevoegen.

chicawah.janssen03 mei 2022, 14:40

8153
Lieven Scheire en Celine Van Ouytsel vind ik persoonlijk wel iets toevoegen. Die gaan tenminste echt in op de opdrachten en het gedrag van de deelnemers. En het zijn intelligente mensen. Waarmee ik niet bedoel dat de anderen niet intelligent zijn, maar Lieven en Celine hebben het over het programma en voeren geen show op om zichzelf in het middelpunt te plaatsen. Ik heb niets tegen William Boeva, maar wel tegen William Boeva in CDM.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7