Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

masterveecee01 mei 2022, 22:25

3547  Sven
karine.ke schreef: 01 mei 2022, 22:14 Ik denk dat ze de vragen hebben beantwoord maar dat ze bij “ gereed” of “ submit” de errormelding kregen.
Ik vond in het verleden de ontlading bij de reveal van winnaar en mol altijd zo emotioneel en intiem. Ik was soms tot tranen bewogen ( pieter lloyd en baha). Ik vrees dat ik dat ge missen nu.
Goh, de makers van de Mol kunnen er wsl nog altijd iets sterks van maken ze 😉

AlleTaupe01 mei 2022, 22:29

58  Yens
karine.ke schreef: 01 mei 2022, 22:14 Ik denk dat ze de vragen hebben beantwoord maar dat ze bij “ gereed” of “ submit” de errormelding kregen.
Ik hoop alvast op deze piste.

anton.smets01 mei 2022, 22:33

50  Uma
Davy schreef: 01 mei 2022, 22:07 Tijd om kleur te bekennen

Afbeelding
Deze week trekt de 'Moltrailer' door Vlaanderen en houdt halt in vijf provincies. Ook jij kan er laten weten wie je verdenkt, en een gekleurde mol-button van jouw verdachte ophalen. Kies alvast de juiste verdachte, want die kleuren... daarvan hebben we vernomen dat ze nog een rol krijgen in de finale op 8 mei.

• Maandag - Antwerpen (station en Meir)
  • Dinsdag - Brugge (achter het station)
  • Woensdag - Hasselt (Campus PXL en cartier bleu)
  • Donderdag - Gent (station en campus Schoonmeersen)
  • Vrijdag - Leuven (station)
  • Zaterdag - Antwerpen (Meir)
Ik heb precies iets gemist, wanneer is dit gezegd? En gaan de stemmen van deze moltrailer iets uitmaken voor 8 mei of is dit gewoon een extraatje?

Paraceta01 mei 2022, 22:53

717  Sven
Davy schreef: 01 mei 2022, 22:07 Tijd om kleur te bekennen

Afbeelding
Deze week trekt de 'Moltrailer' door Vlaanderen en houdt halt in vijf provincies. Ook jij kan er laten weten wie je verdenkt, en een gekleurde mol-button van jouw verdachte ophalen. Kies alvast de juiste verdachte, want die kleuren... daarvan hebben we vernomen dat ze nog een rol krijgen in de finale op 8 mei.

• Maandag - Antwerpen (station en Meir)
  • Dinsdag - Brugge (achter het station)
  • Woensdag - Hasselt (Campus PXL en cartier bleu)
  • Donderdag - Gent (station en campus Schoonmeersen)
  • Vrijdag - Leuven (station)
  • Zaterdag - Antwerpen (Meir)
@Davy Weet je toevallig ook om hoe laat die trailer er telkens gaat staan (of waar we die info gaan kunnen vinden)? 🙂

Paraceta01 mei 2022, 23:13

717  Sven
Merci!

chicawah.janssen01 mei 2022, 23:24

8153
karine.ke schreef: 01 mei 2022, 22:14 Ik vond in het verleden de ontlading bij de reveal van winnaar en mol altijd zo emotioneel en intiem. Ik was soms tot tranen bewogen ( pieter lloyd en baha). Ik vrees dat ik dat ge missen nu.
Same here. Ik zie nog al die onthullingen zo voor mij. Altijd heel filmisch en aangrijpend (Griekenland en Duitsland vond ik iets minder), echte kippenvelmomenten. Ik vrees dat dat intieme er nu niet zal zijn.

SamL01 mei 2022, 23:59

37  Yens
Ik moet zeggen, ze spelen wel graag nog meer met hun geluk in dit pechseizoen met dat laatste stuk toch live te doen, maanden na datum. Stel dat er 1 van de 3 ondertussen iets voor heeft, of op de een of andere manier daar niet geraakt, is alles toch wel om zeep.

Klaartje02 mei 2022, 09:56

2245  Uma
Kan iemand die niet kleurengestoord is eens met absolute zekerheid bevestigen welke kleuren de buttons van Sven, Uma en Yens hebben, want ik ben daar niet zeker van. Ik denk: Sven lichtgroen, Uma iets lichtblauws en Yens precies iets roze, maar het kan ook heel lichtrood zijn.

Ja, soms is het leven niet gemakkelijk, was alles maar zwart-wit.🙂

Paraceta02 mei 2022, 10:03

717  Sven
@Klaartje: Sven geel, Uma blauw, Yens (licht)rood 🙂

masterveecee02 mei 2022, 10:22

3547  Sven
Geen goed kleur voor Sven? Voor de TNVH? 😛
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7