Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Elrond12 mei 2022, 16:13

 84  Sven
Weet hier iemand of er dit jaar ook zo'n behind the scenes reportages te vinden zijn bij telenet/goplay?
Gebruikersavatar

masterveecee12 mei 2022, 16:25

 3547  Sven
Aangezien er nog niks online staat (vorig jaar waren er 2 afleveringen van), vrees ik ervoor...
Gebruikersavatar

Délégee12 mei 2022, 23:22

 99
Ik heb Telenet. Geen behind the scenes gevonden.
Wel interviews van de afvallers met GVB en een praatpaal die ze in willekeurige scholen gezet hadden waar kinderen hun mening konden geven.
Gebruikersavatar

Elrond13 mei 2022, 01:17

 84  Sven
Wat jammer dat er geen behind the scenes werden gemaakt! Vond die heel tof
Gebruikersavatar

Jansen15 mei 2022, 21:39

 3423  Yens
Het is wel duidelijk dat het verloop van het seizoen, zijn invloed gehad heeft op de verborgen hints.

De eerste hint naar Philippe was goed gevonden maar volgens mij ondoenbaar om die te vinden. Als Philippe er niet uitgegaan was, zou er waarschijnlijk nog wel meer hints naar hem geweest zijn.

De tweede hint (het kerkje met kruis) als hint naar Uma als godsdienstlerares is een snelle, geïmproviseerde hint die gewoon onmogelijk te vinden was. Door de verschillende seizoenen zijn er wel meer kerkjes in beeld geweest, dus dat dit kerkje nu net een hint was, daar komt toch niemand op?

De enige hint die echt goed was, is de fluithint! Nogmaals proficiat aan @arian.daymien om dit gevonden te hebben. Kom volgend jaar maar terug naar het forum om ons te helpen 😉.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8