Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2022, 20:16

 2834  Uma
Uma is ook in Australië geweest :o Ik word nog meer fan!
Ziet er ook wel goed uit met terug wat langer haar 😛
Ook zin om ene te gaan drinken in den Baruma 😉

Anyway, enige Supercontentfilmpje rond 'De Mol' dat ik bekeken heb en ik beklaag het me niet. Miljaar, die gasten zijn een reden om níet in te schrijven voor De Mol gewoon :mrgreen: Sorry, geen fan van deze cringe filmpjes..

(En toch maar nog eens denken over een naam voor haar café; ik wil die drumstokskes wel anders 😛 )
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2022, 20:26

 3547  Sven
Als je ze wint, mss met Klaartje haar idee, wil ik een foto ze!! 😀
(mag gerust van de stokken alleen zijn 😉 )
Gebruikersavatar

ex-molinator10 mei 2022, 20:37

 3483  Uma
Cedric schreef: 10 mei 2022, 20:16 ...
Anyway, enige Supercontentfilmpje rond 'De Mol' dat ik bekeken heb en ik beklaag het me niet.
Bij mij het tweede en ik beklaag het me opnieuw.

Van al die DeMol-meeloop programma's (inclusief Cafe DeMol dat geen enkele maar dan ook geen enkele toegevoegde waarde geeft - voor mij) heeft enkel Dah Molletjeuh (of iets in die aard) van vorig seizoen, mijn lachspieren kunnen prikkelen.
Gebruikersavatar

masterveecee10 mei 2022, 20:46

 3547  Sven
Ohja, ik zie die mannen wel graag bezig. Wou dat ik ook zo onnozel kon doen en er betaalt voor worden 😛
Gebruikersavatar

Yvo10 mei 2022, 21:16

 1111  Uma
ex-molinator schreef: 10 mei 2022, 20:37Van al die DeMol-meeloop programma's (inclusief Cafe DeMol dat geen enkele maar dan ook geen enkele toegevoegde waarde geeft - voor mij) heeft enkel Dah Molletjeuh (of iets in die aard) van vorig seizoen, mijn lachspieren kunnen prikkelen.
Dah Molletjeuh is een parodie van het programma 'De Ideale Wereld'. Dat vond ik ook het beste.
Gebruikersavatar

Cedric10 mei 2022, 21:39

 2834  Uma
ex-molinator schreef: 10 mei 2022, 20:37 Bij mij het tweede en ik beklaag het me opnieuw.
Ik bedoelde dat ik het me niet beklaag dat dit het eerste is dat ik bekeek en dat ik de rest bewust negeerde 😉

Klaartje schreef: 10 mei 2022, 20:21 @Cedric Probeer deze misschien een keer als naam voor haar café: viewtopic.php?p=144816#p144816
Ik heb 'De Rapte' doorgestuurd. Heb het al meerdere jaren een grappig idee gevonden om een café zo te noemen, omdat veel West-Vlamingen als ze op café gaan zeggen dat ze "in de rapte iets gaan drinken".
Maar ik denk dat die mannen van Supercontent gewoon random een winnaar selecteren, dat ze nooit echt de antwoorden/reacties bekijken.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8