Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Délégee22 mar 2022, 10:23

 99
Wat mij opviel : op een bepaald moment valt er een van de roze post-it's waar de muur mee volg hangt op de grond. Er staat iets op geschreven maar ik kon niet zien wat. Op het einde van de docu hangt de mol hem terug op de muur. Nadien begint de ingesproken tekst "Ja, ik ben de mol ..."
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2022, 14:42

 344  Sven
Addow schreef: 22 mar 2022, 09:55 Mooie en leuke docu! Lekkere teaser ook op het einde.
Er kunnen nooit docu's en BTS/ADS'n genoeg zijn 😎

Ik miste toch ook wel een klein beetje Bart De Pauw. Na dergelijke turbulente periode wel begrijpelijk dat hij zich wat meer in de luwte begeeft, maar ook hij heeft toch zijn aandeel in dit stukje TV-geschiedenis.



Jup, ik zag hem gisteren toch in de programmatie passeren. Je kan hem ook nog steeds via Yelo kijken en/of casten.
Helaas een inlog nodig. Hoop zo dat ze aan ons Nederlanders denken, wil het heel graag zien namelijk.
Gebruikersavatar

krokodylan22 mar 2022, 19:04

 3
Helaas een inlog nodig. Hoop zo dat ze aan ons Nederlanders denken, wil het heel graag zien namelijk.
Jammer, hoopte zo dat ie ook voor ons te zien zou zijn op GoPlay :'(
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge22 mar 2022, 19:31

 98  Uma
The hunter schreef: 13 mar 2022, 21:42 1. Geweldig content dat het forum terug online is! 😎
2. Zeer toffe docu!
3. Weet iemand of er ergens een mogelijkheid is om de eerste drie seizoenen te herbekijken. Ik heb het destijds hard gevolgd, maar moet tot mijn scha en schande toegeven dat ik er mij zo goed als niets meer van herinner 🙈
Op Vimeo vind je seizoen 2 en 3.
Gebruikersavatar

Yvo22 mar 2022, 22:57

 1111  Uma
Fantastische eerste aflevering van deze documentaire :!: 👏🏻👏🏻👏🏻
Addow schreef: 22 mar 2022, 09:55Ik miste toch ook wel een klein beetje Bart De Pauw. Na dergelijke turbulente periode wel begrijpelijk dat hij zich wat meer in de luwte begeeft, maar ook hij heeft toch zijn aandeel in dit stukje TV-geschiedenis.
Inderdaad, dat vond ik ook. Ze zullen hem weren vanwege wat er gebeurd is neem ik aan.
Gebruikersavatar

klauw23 mar 2022, 00:31

 14  Uma
Délégee schreef: 22 mar 2022, 10:23 Wat mij opviel : op een bepaald moment valt er een van de roze post-it's waar de muur mee volg hangt op de grond. Er staat iets op geschreven maar ik kon niet zien wat. Op het einde van de docu hangt de mol hem terug op de muur. Nadien begint de ingesproken tekst "Ja, ik ben de mol ..."
Dat was mij inderdaad ook opgevallen… 🤨 Zou een tip kunnen zijn natuurlijk, maar daarvoor vrees ik niet leesbaar (genoeg). Of misschien is het opschrift van deze roze post-it niet belangrijk, maar is het louter een verwijzing naar de kleur van het molboekje? Bijvoorbeeld dat diegene met de roze kleur dan de mol is? Al lijkt dat dan weer net iets te gemakkelijk natuurlijk…
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh23 mar 2022, 09:19

 344  Sven
Ik heb contact met GoPlay gehad over deze documentaire. Mijn vraag was of deze te zien zal zijn op GoPlay.be voor niet Belgen. Het antwoord is als volgt:


Afbeelding

Helaas, wie weet veranderd het nog in de toekomst maar het lijkt erop dat niet Belgen misgrijpen. Dus als iemand een linkje heeft waar wij het toch kunnen zien dan hou ik mij heel erg aanbevolen.
Gebruikersavatar

Minedor23 mar 2022, 13:25

 29  Uma
OOOoohhhhh jammer. Gemist .
Ach, WEER een excuus om een avondje met vrienden te moeten afspreken he 😜 Nu enkele hopen dat iemand daarvan Telenet heeft.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh23 mar 2022, 13:57

 344  Sven
Ik hoop echt dat iemand de docu nog kan en wil delen, ben echt heel benieuwd. Vind het echt jammer dat mensen buiten Belgie het niet kunnen zien. Snap ook niet zo goed waarom dit zo gedaan is.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 14:04

 1111  Uma
@lorenzo.dejongh Ik vind het echt serieus rot voor je.
Als hij op goplay.be stond kon ik 'em voor je downloaden en via Mega of zo versturen. Maar dat is dus niet het geval.
Voorbije zondag was de eerste aflevering van de Documentaire 10x De Mol.
Misschien zetten ze later alle afleveringen nog wel op Youtube of kan je ze elders op het internet terug vinden.
Ik hoop het voor jou.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh23 mar 2022, 14:09

 344  Sven
Hello,

Ik heb een VPN dus als het op GoPlay stond dan was het okee geweest. Laten we hopen dat het nog beschikbaar komt en anders is het jammer.
Of iemand moet zijn login willen delen, dat ik online kan kijken via een VPN (en eventueel kan opslaan) maar ik snap als daar geen interesse in is, haha.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2022, 15:02

 8153
Ik dacht dat er nu wel al iets op Goplay zou staan, maar noppes. Ik ben nochtans Belg.