Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 mar 2022, 15:49

 1690  Sven
Yvo schreef: 23 mar 2022, 14:04 @lorenzo.dejongh Ik vind het echt serieus rot voor je.
Als hij op goplay.be stond kon ik 'em voor je downloaden en via Mega of zo versturen. Maar dat is dus niet het geval.
Voorbije zondag was de eerste aflevering van de Documentaire 10x De Mol.
Misschien zetten ze later alle afleveringen nog wel op Youtube of kan je ze elders op het internet terug vinden.
Ik hoop het voor jou.
Dat was toch eenmalig vorige maandag? Ik ben speciaal naar de tv gids gaan kijken en op volgende week maandag staat de herhaling van de 2de aflevering van de mol.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2022, 16:01

 8153
Ik heb daarnet toch kunnen kijken via de Yeloplay van mijn dochter (besefte te laat dat dat kon).
SPOILER
Gebruikersavatar

WalkingDead23 mar 2022, 16:19

 73
Is inderdaad maar éénmalig hoor.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 16:20

 1111  Uma
Jay-Lo schreef: 23 mar 2022, 15:49 Dat was toch eenmalig vorige maandag?
Als je met de documentaire éénmalig bedoelt, klopt het denk ik niet wat je zegt.
Voorbije zondag zonden ze de eerste aflevering van 10x De Mol uit. Vandaar dat in de TV-gids van onze digicorder er stond ➡️ s01e01.
Of seizoen 1 aflevering 1. Ze gaan het aflevering nummer niet vermelden als er geen tweede aflevering komt.
Tenzij het een fout in de programmatie is. Dat kan altijd.
Maar gaan ze dan volgende zondag een herhaling van 10X De Mol uitzenden?
Ik heb gezien dat het programma opnieuw wordt uitgezonden aanstaande zondag.
Laatst gewijzigd door Yvo op 23 mar 2022, 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

astridm23 mar 2022, 16:23

 287
lorenzo.dejongh schreef: 23 mar 2022, 13:57 Ik hoop echt dat iemand de docu nog kan en wil delen, ben echt heel benieuwd. Vind het echt jammer dat mensen buiten Belgie het niet kunnen zien. Snap ook niet zo goed waarom dit zo gedaan is.
Het zal ongetwijfeld met uitzendrechten te maken hebben en die zijn duidelijk verkocht aan Telenet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 mar 2022, 18:33

 1690  Sven
Yvo schreef: 23 mar 2022, 16:20 Als je met de documentaire éénmalig bedoelt, klopt het denk ik niet wat je zegt.
Voorbije zondag zonden ze de eerste aflevering van 10x De Mol uit. Vandaar dat in de TV-gids van onze digicorder er stond ➡️ s01e01.
Of seizoen 1 aflevering 1. Ze gaan het aflevering nummer niet vermelden als er geen tweede aflevering komt.
Tenzij het een fout in de programmatie is. Dat kan altijd.
Maar gaan ze dan volgende zondag een herhaling van 10X De Mol uitzenden?
Ik heb gezien dat het programma opnieuw wordt uitgezonden aanstaande zondag.
Ik heb het nog eens nagekeken in de programmagids van Play4.
Zondag, 20/03 was het gewoon "De mol" en "Café de mol". Maandag 21/03 was het de documentaire 10x de mol, S1 aflevering 1.
Op zondag 27/03 is het eerst "De mol" aflevering 2, dan Café de mol en daarna nog eens de documentaire S1 aflevering1.
Ik had op volgende maandag gekeken omdat het vorige maandag ook was, maar ze zenden het nog eens uit blijkbaar. Maar is wel gewoon hetzelfde. Verder kan ik nog niet kijken.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 19:22

 1111  Uma
@Jay-Lo Ik betwijfel of het wel dezelfde documentaire een tweede keer zou zijn.
Dat zou onlogisch zijn. We zullen het zondag zien.
Gebruikersavatar

Lincy23 mar 2022, 19:30

 13
Op het einde van de documentaire 10 x de mol is de 10e mol aan het woord. In de eerste zin wordr gezegd de mol zijn dat is gaan aan 300 per uur. Dit deed mij meteen denken aan Anke haar introductie waarin gezegd wordt dat ze praat aan 300 woorden per minuut. 2 x 300 puur toeval of toch niet? Anke was voor het bekijken van deze documentaire nochtans geen verdachte van mij...
Gebruikersavatar

mjohlan23 mar 2022, 20:06

 328  Yens
Nu moet ik @Jay-Lo toch ergens gelijk geven.
In de Humo-gids (link) staat ook dat 27/03 om 22u10 de aflevering 1 (opnieuw) wordt uitgezonden.
Persoonlijk zou ik toch ontgoocheld zijn dat het maar bij 1 aflevering "terugblik" zou blijven. Keeping my fingers crossed.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 20:16

 1111  Uma
@mjohlan Dan is het een fout in de programmatie. Want er stond s1e01.
Ze zette je wel op het verkeerde been 😑. Dat zou ik ook jammer vinden, ik had toch gehoopt op een tweede aflevering.
Gebruikersavatar

Jay-Lo23 mar 2022, 21:09

 1690  Sven
@Yvo Het zou goed kunnen hoor. Dat aflevering 1 op maandag is uitgezonden omdat de aflevering van de mol langer duurde en vanaf nu dus gewoon kan aansluiten op "De mol" en "Café de mol" op zondag. We zullen zien.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 21:32

 1111  Uma
@Jay-Lo Ik hoop het. Maar ik vrees ervoor als jullie allebei hetzelfde zeggen
en in de Humo en programmatie hebben gekeken. Ach, ik ben al blij met wat we nu hebben kunnen zien.