Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

fluffy8223 mar 2022, 21:51

 35  Yens
Yvo schreef: 23 mar 2022, 16:20 Vandaar dat in de TV-gids van onze digicorder er stond ➡️ s01e01.
Of seizoen 1 aflevering 1. Ze gaan het aflevering nummer niet vermelden als er geen tweede aflevering komt.
Tenzij het een fout in de programmatie is. Dat kan altijd.
In de Telenet tv gids staat altijd "S01E01" als er maar één aflevering bestaat. Ik denk dat het een beperking is in het programmeren van het ding. Eenvormigheid en álles wat geen film is op dezelfde manier catalogeren zijn alweer enkele tientallen lijnen code minder.
Gebruikersavatar

Yvo23 mar 2022, 21:52

 1111  Uma
@fluffy82 Oké, maar ik vind dat een beetje slordig.
Gebruikersavatar

Laleia25 mar 2022, 17:02

 306
Weet iemand of het mogelijk is om deze documentaire ergens online te bekijken?
Ik heb geen televisie en dus geen Telenet tv-theek en heb het gemist op Play 4.
Ik zou dit zeer graag zien...
Gebruikersavatar

Davy25 mar 2022, 17:34

Site Admin  1167  Uma
Laleia schreef: 25 mar 2022, 17:02 Weet iemand of het mogelijk is om deze documentaire ergens online te bekijken?
Ik heb geen televisie en dus geen Telenet tv-theek en heb het gemist op Play 4.
Ik zou dit zeer graag zien...
chicawah.janssen schreef: 23 mar 2022, 15:02 Ik dacht dat er nu wel al iets op Goplay zou staan, maar noppes. Ik ben nochtans Belg.
Zal eens het eens navragen / doorgeven
Gebruikersavatar

Heinz25 mar 2022, 20:25

Forum veteraan  427  Uma
Ik kijk erg uit naar de documentaire!

De makers gaan al jaren prachtig met de geschiedenis van het programma om. De verwijzingen in de eerste aflevering van het jubileumseizoen vond ik prachtig, zeker ook die naar de "oerreeksen". Dat ze met een (verwijzing naar de befaamde) botsing begonnen zorgde zelfs voor een beetje kippenvel bij mij. De Mol 3 was de eerste serie die ik zag en heeft een onuitwisbare indruk achtergelaten.😎
Gebruikersavatar

Jay-Lo25 mar 2022, 22:33

 1690  Sven
Laleia schreef: 25 mar 2022, 17:02 Weet iemand of het mogelijk is om deze documentaire ergens online te bekijken?
Ik heb geen televisie en dus geen Telenet tv-theek en heb het gemist op Play 4.
Ik zou dit zeer graag zien...
Zondag wordt het nog eens uitgezonden, na de mol en café de mol op play4.
Gebruikersavatar

Miep Mandarijn26 mar 2022, 00:42

 2
Het is al geweldig dat we vanuit NL de afleveringen van De Mol via Go Play kunnen terugkijken, maar die documentaire zou ik ook heel graag willen zien. Zeker na alle positieve reacties van de mensen die 'm al gezien hebben.
Mocht iemand een download of een linkje hebben, dan houd ik mij aanbevolen.😇
Gebruikersavatar

b12e30 mar 2022, 19:29

 4  Bert
Mocht iemand een download of een linkje hebben, dan houd ik mij aanbevolen.😇
Er is een reddit post hierover, heb daar een link gepost die ik ergens online gevonden heb.

Direct linken ga ik hier niet doen, ivm copyright. Maar google "10x de mol reddit" en je vindt het wel 😃
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh31 mar 2022, 15:27

 344  Sven
Dank voor de zoekhint, ik heb de docu zojuist gezien. Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht na alle lof hier op het forum.
Ben wel benieuwd naar het roze briefje, dat dan weer wel.
Gebruikersavatar

Fermgemold31 mar 2022, 20:02

 45
Lincy schreef: 23 mar 2022, 19:30 Op het einde van de documentaire 10 x de mol is de 10e mol aan het woord. In de eerste zin wordr gezegd de mol zijn dat is gaan aan 300 per uur. Dit deed mij meteen denken aan Anke haar introductie waarin gezegd wordt dat ze praat aan 300 woorden per minuut. 2 x 300 puur toeval of toch niet? Anke was voor het bekijken van deze documentaire nochtans geen verdachte van mij...
Knap opgemerkt. Ik verdenk Anke ook niet, maar denk wel dat mensen vaak dezelfde "willekeurig grote getallen" gebruiken (bij mij is dat altijd 37 😃), kan een manier zijn om een mol te identificeren! Ik ga beginnen opletten of Anke nog andere getallen zegt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2022, 20:17

 8153
Mooi opgemerkt, maar...
- Anke zegt "gaan aan 300 per uur", terwijl het GDC is, en niet Anke zelf, die zegt dat Anke praat aan 300 woorden per minuut.
- Er zou dus een hint zitten in Café De Mol en niet in de reeks zelf?
Gebruikersavatar

suzanne.verkerk06 apr 2022, 20:45

 70  Uma
Molest op het wieisdemol.com forum vond een still uit de docu met: Anke is de Mol.

Afbeelding