Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee14 mar 2022, 12:25

 3547  Sven
Jansen schreef: 14 mar 2022, 11:41 Is momenteel alleen te zien in de Telenet TV-Theek dus niet online, maar het zal wel binnenkort online geplaatst worden denk ik.
Vandaar dat ik het niet vond...
Gebruikersavatar

isabelle.DS14 mar 2022, 15:14

 50
Zalig om dit te zien. Op YouTube vind je een filmpje van de terugblik aflevering van de allereerste reeks. Daarin onthult mol Magda dat toen zelf de cameramensen niet op de hoogte waren wie de mol was.
Gebruikersavatar

Vermoljoen14 mar 2022, 15:54

 2354  Uma
Jansen schreef:Heb de documentaire net gezien 😀. Tof om te zien hoe ze in de beginjaren eigenlijk geen idee hadden hoe het programma zich zou ontwikkelen. Echt tof om te zien hoe vooral die kandidaten er nu uitzien, ik vond toch dat Hugo er nog goed uitzag, die man is nu al 89 jaar! Vond op het einde de reveals nog eens heel tof om terug te zien. Krijg bij een aantal nog steeds de kriebels als ik ze zie 😃😃.
Inderdaad! Echt leuk dat we de oudere kandidaten ook terugzagen. Dat laatste moment in de docu was toch wel echt even een kippenvelmomentje voor mij, alle mollen na elkaar 🤩
Gebruikersavatar

Agt. Mol Daviër15 mar 2022, 17:45

 33  Yens
Echt fantastisch inderdaad en tof om enkele beelden uit de oude seizoenen eindelijk eens in betere kwaliteit te zien.
Hopelijk maken ze die ooit voor ons ergens beschikbaar, al denk ik dat dat twijfelachtig is en we het wellicht altijd met een paar losse fragmenten zullen moeten stellen.

Goed gelachen ook met o.a. Tom Lenaerts zijn "counterintelligence operations" toen een krant onverwachts, midden in het 1ste seizoen, kopte dat Magda wel de Mol moest zijn omdat ze als actrice geregistreerd stond en zij dat dan maar counterden door Mon op de thee te laten komen bij zijn grootouders en er foto's van te verspreiden. Schitterend! 😂

Wel teleurgesteld dat de extra Molvideo's ("De Molzone") ook dit jaar weer exclusief voorbehouden blijkt aan telenet-gebruikers, alsof je zomaar even van provider kan veranderen daarvoor. Jammer, want die extra content is van kwaliteit en altijd de moeite waard.
Gebruikersavatar

commisaris Witse15 mar 2022, 18:13

 260
Heel leuk om deze docu te bekijken... Heb toch ook even aan Yasmine moeten denken.
Gebruikersavatar

Jansen15 mar 2022, 22:07

 3423  Yens
Agt. Mol Daviër schreef: 15 mar 2022, 17:45 Wel teleurgesteld dat de extra Molvideo's ("De Molzone") ook dit jaar weer exclusief voorbehouden blijkt aan telenet-gebruikers, alsof je zomaar even van provider kan veranderen daarvoor. Jammer, want die extra content is van kwaliteit en altijd de moeite waard.
Meestal wordt die content wat later ook wel op Playgo geplaatst 😃.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mar 2022, 09:34

 3547  Sven
Hopelijk.
Was idd ook zo met de blik achter de schermen vorig jaar.
Gebruikersavatar

mjohlan16 mar 2022, 13:21

 328  Yens
salb schreef: 13 mar 2022, 21:07 Hola amigos,

Fijn dat het jubileumseizoen van de mol begint! 🥳

Heeft iedereen die documentaire al gezien? Ik vond het zeer interessant maar het mocht dubbel zo lang duren.
Idem hier.
Ik had ergens wel meer retrospectieve beelden met deelnemers uit de 9 voorbije seizoenen verwacht/gehoopt.
Maar ja... niet iedereen wordt er met de jaren fotogenieker op, mezelf incluis. 🙂
Gebruikersavatar

arne.adriaenssens22 mar 2022, 09:51

 3  Uma
Ik wou de documentaire zelf ook eens bekijken, maar ze staat blijkbaar niet op GoPlay.
Iemand enig idee of die daar nog gaat verschijnen?
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2022, 09:54

 3547  Sven
Was die gisteren niet op TV?
10X De Mol?
Gebruikersavatar

Addow22 mar 2022, 09:55

Molerator  377  Yens
Mooie en leuke docu! Lekkere teaser ook op het einde.
Er kunnen nooit docu's en BTS/ADS'n genoeg zijn 😎

Ik miste toch ook wel een klein beetje Bart De Pauw. Na dergelijke turbulente periode wel begrijpelijk dat hij zich wat meer in de luwte begeeft, maar ook hij heeft toch zijn aandeel in dit stukje TV-geschiedenis.

masterveecee schreef: 22 mar 2022, 09:54 Was die gisteren niet op TV?
10X De Mol?
Jup, ik zag hem gisteren toch in de programmatie passeren. Je kan hem ook nog steeds via Yelo kijken en/of casten.