Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

BogersAsset22 mar 2022, 14:13

 65
Oké het feit dat Philippe vorig jaar bij de aanvallers zat, zou dat kunnen betekenen dat hij de reserve mol was, die de plek van Lennert zou ingenomen hebben, moest hij in de auto geraakt zijn? Want bij de 10 aanvallers zat er toch sowieso ook een mol of niet? 😲

Volgens mij zou Jens mol laten zijn een beke moeilijk zijn omdat die al zo in de belangstelling staat enzo, en is hij er eerder in gestoken voor de 'feelgood' factor.

Of was er eigenlijk nog geen mol, en afhankelijk of Jens al dan niet op het feest geraakte was hij het, en anders zouden ze Philippe terug mol hebben laten zijn?

Allez het lijkt me wel possible dat Philippe vorig jaar bv. ook al wat 'gebriefd' is geweest op voorhand over hoe het mollen in het werk gaat enzo, en dat ze dan dachten 'ahja we steken die der nog eens in' dan kunnen we dieje wel gebruiken als mol, als plottwist en als referentie naar het seizoen waar Elisabeth ook pas op locatie zelf ingelicht werd enzo?

In de veronderstelling dat ze zover zouden willen gaan in hun 'nabootsen' van vorige seizoenen natuurlijk, maar interesting thoughts 😛
Gebruikersavatar

ex-molinator22 mar 2022, 14:49

 3483  Uma
BogersAsset schreef: Oké het feit dat Philippe vorig jaar bij de aanvallers zat, zou dat kunnen betekenen dat hij de reserve mol was, die de plek van Lennert zou ingenomen hebben, moest hij in de auto geraakt zijn? Want bij de 10 aanvallers zat er toch sowieso ook een mol of niet? 😲
Heb je de reünie-aflevering van vorig seizoen (met de uitleg over de hele maïs veldslag) niet gezien misschien? (waarin Lennart zijn statuut als mol - en dus ook deelnemer, veilig gesteld heeft).
Gebruikersavatar

Davy22 mar 2022, 20:51

Site Admin  1167  Uma
Social schreef: 19 mar 2022, 19:09 Dat met die kokers was de max, hopelijk komt dat terug.

Ik zei na de teaser trailer op Facebook dat er proeven gingen terugkeren uit vorige seizoenen, en er werd mee gelachen.

Awel, het zal zo zijn 😛

Wel leuk om alle verwijzingen naar vorige seizoenen te zien 🙂
Wat mij betreft mag de Haciënda opdracht uit S2 ook wel terugkomen 😀 Het decor leent er zich voor...
Davy schreef: 29 mar 2021, 18:35
De kandidaten moesten 's nachts een hacienda bewaken en verdedigen tegen aanvallers. Op het binneplein stond een glazen bol die kost wat kost heel moest blijven. Coole extra aan die opdracht was dat De Mol via een camera in de badkamer in verbinding stond met de aanvallers om strategische info door te geven. Het beeld was op TV uiteraard gescrambled waardoor Hugo niet herkenbaar was.

Afbeelding
Die momenten waarop je De Mol voor je neus bezig ziet, maar toch ook weer niks kan zien vind ik altijd top 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen23 mar 2022, 00:12

 8153
BogersAsset schreef: 22 mar 2022, 14:13 Oké het feit dat Philippe vorig jaar bij de aanvallers zat, zou dat kunnen betekenen dat hij de reserve mol was, die de plek van Lennert zou ingenomen hebben, moest hij in de auto geraakt zijn? Want bij de 10 aanvallers zat er toch sowieso ook een mol of niet? 😲

Volgens mij zou Jens mol laten zijn een beke moeilijk zijn omdat die al zo in de belangstelling staat enzo, en is hij er eerder in gestoken voor de 'feelgood' factor.

Of was er eigenlijk nog geen mol, en afhankelijk of Jens al dan niet op het feest geraakte was hij het, en anders zouden ze Philippe terug mol hebben laten zijn?

Allez het lijkt me wel possible dat Philippe vorig jaar bv. ook al wat 'gebriefd' is geweest op voorhand over hoe het mollen in het werk gaat enzo, en dat ze dan dachten 'ahja we steken die der nog eens in' dan kunnen we dieje wel gebruiken als mol, als plottwist en als referentie naar het seizoen waar Elisabeth ook pas op locatie zelf ingelicht werd enzo?

In de veronderstelling dat ze zover zouden willen gaan in hun 'nabootsen' van vorige seizoenen natuurlijk, maar interesting thoughts 😛
Ik denk dat jij vorig jaar toch een en ander gemist hebt. 😉
De "reservemol" was Martijn en dat werd allemaal getoond en uitgelegd in de revealaflevering. Philippe heeft wel meegedaan aan de strijd in het maïsveld maar hij is niet in de auto geraakt.

Davy schreef: 22 mar 2022, 20:51 Wat mij betreft mag de Haciënda opdracht uit S2 ook wel terugkomen 😀 Het decor leent er zich voor...
Zou de max zijn! Ik herinner mij nog paniekerige David: "die paarden eten da stro op!" 😂
David heeft later ooit nog eens enkele weken stage gedaan bij het bedrijf waar ik toen werkte, maar op een andere dienst, dus ik heb hem alleen van ver gezien.
Nu we het hebben over reeks 2: in het vaccinatiecentrum heb ik regelmatig samengewerkt met de vader van Eef. Heel sympathieke mens.
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge26 mar 2022, 13:02

 98  Uma
De cactus-opdracht kwam uit het seizoen in Griekenland, waar de kandidaten geblinddoekt, met een cactus op hun hoofd, een ballon moesten doen prikken.

De vloer is lava weet ik zo direct niet, buiten seizoen 2, waar de kandidaten met planken en stoelen een rivier moesten oversteken of zoiets.


Afbeelding
Gebruikersavatar

Vermoljoen27 mar 2022, 23:48

 2354  Uma
Ik heb weer wat subtiele verwijzingen gespot! Het koken in Vietnam, het invullen van woorden in nummers in Zuid-Afrika met Bertrand en Annelies, Bon Jovi (deze keer niet op z’n Frans uitgesproken 😉) en vast nog meer waar ik nu niet op kom. Zoooo leuk!
Gebruikersavatar

Wielewaal27 mar 2022, 23:57

 55  Uma
Opnieuw een vrouwelijke politie-inspecteur als mol. De geschiedenis herhaalt zich.
Tot volgend jaar! 🕵🏻‍♂️
Gebruikersavatar

Paraceta27 mar 2022, 23:57

 717  Sven
Het duiken deed me alvast ook terugdenken aan de bootopdracht in Vietnam 😃
Gebruikersavatar

JBB28 mar 2022, 00:01

 439  Uma
Ik heb een topic geopend onder 'verborgen hints' hierover.

Nog zeer vaag, maar met zoveel mogelijke verwijzingen naar de vorige seizoenen... daar kan je volgens mij toch een hint in verwerken op een of andere manier 🙂
Gebruikersavatar

mario.vanwaeyenberge02 apr 2022, 13:49

 98  Uma
De papegaaien met vrouwennamen waarbij ze een lied moesten linken aan de naam is een knipoog naar het seizoen in Mexico, waarbij de mariachi een lied speelden met een vrouwennaam in verborgen en ze nadien kippen moesten vangen met die namen.
Het duiken zou kunnen verwijzen naar de duikproef in Zuid-Afrika.
Het opmeten van De Reus van Lanzarotte weet ik niet goed. Misschien een knipoog naar het seizoen in Griekenland, bij de Vradeto-trappen waar ze zich moesten meten met De Reus?
Gebruikersavatar

Vermoljoen12 apr 2022, 18:50

 2354  Uma
De bergrit deed me terugdenken aan de bedevaarders in 2016, het racecircuit in 2018 en een klein beetje ook aan Bart vs Salim in 2020. De dragshow eventjes aan de modeshow in 2019. Ten slotte volledig ongewild ook een verwijzing naar de molkeuze in Vietnam.

Ik vind al die verwijzingen steeds ontdekken eigenlijk het tofste aan dit seizoen 😍