Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2022, 09:00

 8153
GDC zei in Café De Mol dat er veel verwijzingen naar de eerste 9 reeksen in de jubileumeditie zitten.
In de trailer zie je ook dat minstens 1 van de auto's die ze gebruiken op een bepaald ogenblik aangereden wordt. Ik dacht meteen aan reeks 3 in Italië.
Gebruikersavatar

Paraceta14 mar 2022, 09:22

 717  Sven
Het was ook fijn om nog eens Zuid-Afrikaanse drukknoppen te zien; ik ben benieuwd wat er dit keer achter zit!
Gebruikersavatar

Beethoven14 mar 2022, 10:13

 18  Yens
chicawah.janssen schreef: 14 mar 2022, 09:00 GDC zei in Café De Mol dat er veel verwijzingen naar de eerste 9 reeksen in de jubileumeditie zitten.
In de trailer zie je ook dat minstens 1 van de auto's die ze gebruiken op een bepaald ogenblik aangereden wordt. Ik dacht meteen aan reeks 3 in Italië.
Opdracht 1 lijkt mij te beginnen met allemaal een openingstwist uit een ander seizoen (Italië, Zuid-Afrika, Mexico en Griekenland). Je kan door de kleding zien dat er 3 duo's van twee zijn en 1 groep van vier.

Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen14 mar 2022, 10:15

 8153
Ze gaan daar die plezante, gezellige Emanuelle op loslaten 😁
Beethoven schreef: 14 mar 2022, 10:13 Opdracht 1 lijkt mij te beginnen met allemaal een openingstwist uit een ander seizoen (Italië, Zuid-Afrika, Mexico en Griekenland). Je kan door de kleding zien dat er 3 duo's van twee zijn en 1 groep van vier.

Afbeelding
Goed gezien! Die taart was erg opvallend. Ik dacht meteen ook aan Griekenland.

Gebruikersavatar

Cadfael14 mar 2022, 11:34

 229  Uma
Ik dacht er ook aan dat de eerste opdracht misschien een heel grote opdracht is, met verwijzingen naar vorige seizoenen, om dit jubileumseizoen in te zetten. Dus dat dat 1 grote opdracht is, met kleinere deelopdrachten die een link hebben met vorige seizoenen.
Gebruikersavatar

Social19 mar 2022, 19:09

 353  Uma
Dat met die kokers was de max, hopelijk komt dat terug.

Ik zei na de teaser trailer op Facebook dat er proeven gingen terugkeren uit vorige seizoenen, en er werd mee gelachen.

Awel, het zal zo zijn 😛
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2022, 20:28

 3547  Sven
Serieus wat verwijzingen dus 😜
Gebruikersavatar

lunares20 mar 2022, 21:02

 7
Wat met de verwijzingen naar het seizoen van Vietnam en er dus nog geen mol gekozen is? Dan kan Jens ook nog gewoon de mol zijn.
Gebruikersavatar

Moleskine21 mar 2022, 00:07

 88
Toen Jens werd weggestuurd om de anderen in te lichten over de vrijstelling in de koekoeksklok, moest ik ook terugdenken aan het jaar met Eline als mol. Toen postte de productie geregeld foto's van een klok op social media met als hint "afspraak met de mol". Zou zoiets binnenkort op de socials van het programma verschijnen? Toch eens kijken dan op welke tijdscode die koekoeksklok staat... 😉
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2022, 12:39

 3547  Sven
Wow! Wat wil dat zeggen?