Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieΓ«n
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mar 2022, 10:06

 8153
Ik reken erop!
Gebruikersavatar

masterveecee20 mar 2022, 20:29

 3547  Sven
masterveecee schreef: ↑16 mar 2022, 09:36 Ik hoop trouwens dat we dit jaar Bram zijn kunsten ook terug kunnen zien 😎

(Voor de leken: Bram is de drone cameraman)
mijn god, nog maar de intro gezien, Bram: πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ†
Gebruikersavatar

Vermoljoen20 mar 2022, 22:49

 2354  Uma
Iedere aflevering een quote van een oud-kandidaat, hoe leuk! Ook de opening met Gilles in de auto en de hele opdracht waarbij we af en toe delen van vorige seizoenen zagen, geweldig! Daarna Gilles en Magda die tijdelijk even terugkeerden en hoe van een simpel concept een heel leuke opdracht werd gemaakt. Ik vond dit nu echt eens een mooie opening voor een jubileumseizoen. πŸ‘πŸ»
Gebruikersavatar

Heinz20 mar 2022, 23:08

Forum veteraan  427  Uma
Ik ben weer compleet overdonderd door de eerste aflevering. Ongelofelijk hoe ze het elk jaar weer voor elkaar krijgen.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2022, 09:15

 3547  Sven
masterveecee schreef: ↑20 mar 2022, 20:29 mijn god, nog maar de intro gezien, Bram: πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ†
Man man, de rest van de beelden waar ook wel top.
Geen idee of ik terug als vorig jaar alle drone beelden kan verzamelen ze πŸ˜€ We zullen zien.
Ik ga alvast de natuurlandscappen doen, die waren de max! πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT21 mar 2022, 15:56

 767  Yens
Eerste forumbericht van dit seizoen en dat doe ik graag hier om de makers nu al opnieuw enorm te bedanken voor dit fantastische programma! Ik heb even een half dagje tijd nodig gehad om de aflevering wat te laten bezinken omdat ik zo overdonderd was. Zo'n mooie aflevering met verwijzingen naar eerdere seizoenen, opnieuw zeer goede opdrachten, leuke kandidaten en verschillende plottwists. En dat was nog maar de eerste aflevering? Mijn verwachtingen voor de rest van het seizoen liggen nu al enorm hoog hierdoor.

Fantastisch ook dat Jens mocht terugkeren! Hoe lbijven ze het toch verzinnen? Het feit dat de vrijstelling al sinds de reΓΌnie van vorig jaar in de klok zat, wijst er opnieuw op wat voor een meesterbreinen die makers zijn en hoe goed dit programma in elkaar zit.
Gebruikersavatar

JBB21 mar 2022, 21:37

 439  Uma
Ja, ik ben ook weer van de partij. Dat jaar is toch weer voorbij gevlogen...
Zeer weinig tijd, zeker de komende 2 weken, maar daarna misschien terug iets actiever hier πŸ™‚

Eerste indruk nieuw seizoen: ze hebben heel veel in die eerste aflevering willen stoppen, misschien een beetje teveel.
Maar het wordt weer smullen van een mooi land en kandidaten met interessante karakters πŸ˜‰

Ik verwacht toch ook fysiek stevige proeven. Op Lanzarote, daar gaan de triatleten toch soms trainen dacht ik? 😱
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl22 mar 2022, 07:17

 22
Eerste aflevering zat erg goed in elkaar. Ze hebben ervoor gekozen om direct vrijstellings kaarten in het spel te brengen. Maar alstublieft, stopt toch met die zin: er kon vandaag ... verdiend worden maar dankzij de mol is er maar ... verdiend. Want dat klopt voor gene meter meer. Maar dankzij alle kandidaten is er maar ... verdiend, moet dat worden. De allereerste edities was het echt wel de mol die het meeste fout deed maar nu kom je juist het verst door zelf molacties te ondernemen. Maar voor de rest weer een leuk programma om te volgen.
Gebruikersavatar

masterveecee22 mar 2022, 07:39

 3547  Sven
De wekelijkse ode aan onze Bram, met zijn drone!

Ik weet niet of ik tijd zal hebben voor de andere shot, maar deze is echt wel DE opener!!

Afbeelding

πŸ˜‚
Net gezien dat auto die voorbij rijden, niet altijd door de drone zijn gefilmd

Afbeelding

😜

-------------------------------------------

Ik kon het niet laten van te wachten πŸ˜€
Bij deze, uit de volledige aflevering:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

mjohlan22 mar 2022, 10:40

 328  Yens
Hiernet wel 9 keer die opener opnieuw herbekeken.😱 Die "fly in" tot in de auto van GDC... heavenly-on-repeat. πŸ˜πŸ†
Die mannen presteren het toch elk seizoen weer om ons te doen verstommen met hun visuele pareltjes. πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»
Keep up the good work. πŸ‘πŸ»
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh22 mar 2022, 10:42

 344  Sven
Ja, dat shot is erg goed gelukt. Sowieso zijn de overgangen zeer netjes. En ik ben wel fan van dat tracking en masken wat ze doen, met de letters in het beeld. Werkt goed.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12