"Mijn moeder had me verboden om mijn kleren die ik normaal aandoe aan te doen bij De Mol. Ze wou dat ik met deftige kleren op tv kwam. Uiteindelijk is ze keiblij dat ik gewoon ben geweest wie ik ben."
Prachtige quote van Yens
Kristof Allaerts schreef: ↑16 mei 2021, 22:49 Ik heb het gevoel dat volgende week deel 2 moet worden uitgezonden, maar helaas...Er is veel gebeurd dit seizoen. Philippe/Uma, de terugkeer van Jens... te veel om in één aflevering te proppen.
kristof.allaerts schreef: ↑15 mei 2022, 23:40 De geschiedenis herhaalt zich...Wie was het mysterieuze figuur in de auto bij De zaak De Mol?
Er is veel gebeurd dit seizoen. Philippe/Uma, de terugkeer van Jens... te veel om in één aflevering te proppen.
Het ging allemaal zo snel, de andere kandidaten kwamen amper aan het woord.
En ik blijf achter met vragen:
Wie was het mysterieuze figuur in de auto bij De zaak De Mol?
Hoeveel 1000€-kokers waren er? Wist Davy waar die stonden? Hoe is die ene koker op de grond beland? En die ene in het water?
Was Uma deftig gebriefd en wist ze op welke beelden de informatie stond in de bomkamer?
Enz...
gijs.vandenheuvel schreef: ↑16 mei 2022, 10:13 Bert en Uma zijn doorgegaan omdat Jens en Toon het nog slechter deden, dus Uma had er niet eerder uitgelezen. Maar ik vind het wel erg zuur voor Anke. Die zou bijna zeker gewonnen hebben.Misschien kunnen ze Anke een cadeau reis van Tui aanbieden naar Gran Canaria volgend jaar.
filiep.portugees schreef: ↑16 mei 2022, 01:36 Wat met de vele hints naar religie (heiligenbeelden, MISLEIDEN in mol briefing, GELOVEN in molbriefings?Dat kerkje konden ze gemakkelijk in beeld brengen eens Uma de mol was, maar de proef met de heiligenbeelden zat al in elkaar voor ze de mol was.