Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

leon.paelinck09 mei 2022, 08:53

 48  Sven
digger schreef: 02 mei 2022, 18:51 Wat mij het meest opvalt is dat er vorig jaar veel kritiek was rond de vele pasvragen en vrijstellingen, en dat de groep in zo'n geval niet voor het geld ging maar voor het eigenbelang, waardoor De Mol haast geen werk meer had.
Ik wist niet dat daar kritiek op gegeven was. Vorig jaar vond ik de opdrachten vrij eerlijk. Ik vond dat Alina als mol bijna geen werk meer had. Bart haalde meer dan 10.000 uit de pot. Kandidaten kozen onmiddelijk voor pasvragen ipv geld bij de parachutesprong, op het einde met die koffers werd ze over de inhoud van elke koffer gebriefd...

Had heel eerlijk liever gehad dat er dit jaar iets meer "dilemma" opdrachten waren. Er werd gezegd dat iedereen altijd voor de groep ging, maar dat was omdat in aflevering 1-4 er nooit een andere keuze was. Enkel die vrijstelling en dat kaartje, maar slechts 3 kandidaten waren daar geraakt.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 10:21

 8153
masterveecee schreef: 09 mei 2022, 07:47 Eerst en vooral een dikke shout-out naar het montage team!!
Dit was een leuke, met de overlay van het geld die de rimpel van het zwembad ook overnam. Zalig! 😍

Afbeelding
Was inderdaad superknap!
Gebruikersavatar

EMAK09 mei 2022, 10:35

 44  Sven
Ook een dikke proficiat aan de hele ploeg achter De Mol. Extra zwaar jaar, extra veel hooi op de vork....en extra gevoelig hoe het programma gebracht is op tv, want niet vergeten dat Sven en Yens De Mol ook hebben kunnen volgen voordat ze nog de laatste 5 cruciale vragen moesten invullen. Dat wil ook zeggen, dat ze potentieel over onze schouders hebben meegelezen en meegekeken en gezocht naar mogelijke hints.

Straf!

10 seizoenen en dat het nog niet op is!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 11:16

 8153
EMAK schreef: 09 mei 2022, 10:35 niet vergeten dat Sven en Yens De Mol ook hebben kunnen volgen voordat ze nog de laatste 5 cruciale vragen moesten invullen. Dat wil ook zeggen, dat ze potentieel over onze schouders hebben meegelezen en meegekeken en gezocht naar mogelijke hints.
Nu je het zegt! Zou 1 van hen op het verkeerde spoor gezeten hebben, maar door het forum geswitcht zijn naar Uma?
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 11:28

 3547  Sven
Ow ja!! 😲 Had ik nog niet bij stilgestaan.
Amai, wow! Dat was wel een serieus voordeel. Gelukkig maar voor 5 vragen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2022, 15:58

 1690  Sven
Dan zou de andere alsnog winnen, die 5 vragen gaan het ook niet meer maken als je er 25 op de verkeerde mol hebt ingevuld.
Laatst gewijzigd door Jay-Lo op 09 mei 2022, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 16:03

 8153
Zijn opdracht moest daarvoor lukken, dus helaas voor hem...
Gebruikersavatar

Holmes09 mei 2022, 19:55

 395
Het oplossen van die 5 resterende vragen maakte gewoon deel uit van het showelement.
Al wie gisteren op de juiste mol zat had die immers sowieso alle 5 juist. Het waren immers enkel simpele vragen over hetgeen in Paleis 12 gebeurd was. Dus die gingen geen verschil meer maken. Wat ook maar redelijk was.
Enkel de 2 pasvragen van de live act konden eventueel nog een impact hebben op de uitslag. Op voorwaarde wel dat er maar 1 punt verschil was tussen de 2 finalisten.
Misschien komen we zondag te weten of Yens eigenlijk wel een kans maakte of niet.
Gebruikersavatar

Jay-Lo09 mei 2022, 20:02

 1690  Sven
Zo is dat. Sven was al de winnaar op La Gomera, Yens kon eventueel nog winnen met zijn pasvragen, maar alleen als hij maar 1 vraag meer fout had dan Sven.
We zullen het zondag wel horen, maar Sven was helemaal niet overtuigd van de fouten in zijn test, het zou dus best wel eens kunnen dat hij gewoon alles juist had. Sven is gewoon een spons wat informatie betreft.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 22:46

 3547  Sven
Mijn ode aan Bram de drone camera man


Afbeelding
(Sorry, deze was nogal lang, dus redelijk wat frames weg moeten laten (= schokkerig))

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar

Jansen10 mei 2022, 07:26

 3423  Yens
Yens heeft gisteren in de Cooke & Verhulst show gezegd dat hij op Sven zat in La Gomera. Ik denk dat die pasvragen dus weinig uitmaakten en dat hij sowieso niet meer kon winnen. Sven heeft echter ook geluk gehad omdat hij in de voorlaatste aflevering op Manu zat en daarom - nadat ze er uit lag - geswitcht is naar Uma.
Gebruikersavatar

deMolZoeker2215 mei 2022, 21:41

 4
Bij de laatste aflevering blijf ik toch wat op mijn honger zitten. Het 'reünie'-aspect ontbrak een beetje door de live-finale en daardoor was er geen rode draad. De gezellige sfeer van kandidaat na kandidaat die aankomt bij een goedlachse Gilles in een afgelegen zaaltje, samen wat eten en drinken en molacties bekijken en becommentariëren; dat was er niet deze keer. Ik heb ook niet het gevoel dat je een seizoen snel-snel kan afronden vlak na de live-opname in Paleis 12.

Neemt niet weg dat dit weer een topseizoen was. Zeker top 5 wat mij betreft.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12