Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

lindsay.west15 mei 2022, 23:02

 1
"Mijn moeder had me verboden om mijn kleren die ik normaal aandoe aan te doen bij De Mol. Ze wou dat ik met deftige kleren op tv kwam. Uiteindelijk is ze keiblij dat ik gewoon ben geweest wie ik ben."

Prachtige quote van Yens
Gebruikersavatar

kristof.allaerts15 mei 2022, 23:40

 364  Uma
De geschiedenis herhaalt zich...
Kristof Allaerts schreef: 16 mei 2021, 22:49 Ik heb het gevoel dat volgende week deel 2 moet worden uitgezonden, maar helaas...
Er is veel gebeurd dit seizoen. Philippe/Uma, de terugkeer van Jens... te veel om in één aflevering te proppen.
Het ging allemaal zo snel, de andere kandidaten kwamen amper aan het woord.

En ik blijf achter met vragen:
Wie was het mysterieuze figuur in de auto bij De zaak De Mol?
Hoeveel 1000€-kokers waren er? Wist Davy waar die stonden? Hoe is die ene koker op de grond beland? En die ene in het water?
Was Uma deftig gebriefd en wist ze op welke beelden de informatie stond in de bomkamer?

Enz...
Gebruikersavatar

filiep.portugees16 mei 2022, 01:36

 407  Uma
Ja, ik vind die revealafleveringen altijd heel veel vragen onbeantwoord laten.
Wie verlegde het plankje zodat het niet stabiel lag, en was dat bewust (kookproef)?
Wat met de vele hints naar religie (heiligenbeelden, MISLEIDEN in mol briefing, GELOVEN in molbriefings?
Blue Velvet -> Velvet Underground?
Vrouwelijk silhouet bij vemelden bezoeker in aflevering 7.
Enz., enz.
Gebruikersavatar

Jansen16 mei 2022, 06:51

 3423  Yens
Wat ik ook een opvallend vond, was de impact op het spel van het uitvallen van Nele en Anke.
Als Nele niet was gevallen dan had Bert er al uit gelegen toen zij gestopt is 😲.
En bij Anke haar uitval, had Manu er dan al uitgelegen.
Gebruikersavatar

masterveecee16 mei 2022, 07:01

 3547  Sven
Ja inderdaad. Bert ging er vroeger uitgelegen hebben. Maar uma dus ook met hun Russische roulette op Jens (samen met Bert).
Gebruikersavatar

gijs.vandenheuvel16 mei 2022, 10:13

 9  Uma
Bert en Uma zijn doorgegaan omdat Jens en Toon het nog slechter deden, dus Uma had er niet eerder uitgelezen. Maar ik vind het wel erg zuur voor Anke. Die zou bijna zeker gewonnen hebben.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh16 mei 2022, 10:18

 344  Sven
kristof.allaerts schreef: 15 mei 2022, 23:40 De geschiedenis herhaalt zich...



Er is veel gebeurd dit seizoen. Philippe/Uma, de terugkeer van Jens... te veel om in één aflevering te proppen.
Het ging allemaal zo snel, de andere kandidaten kwamen amper aan het woord.

En ik blijf achter met vragen:
Wie was het mysterieuze figuur in de auto bij De zaak De Mol?
Hoeveel 1000€-kokers waren er? Wist Davy waar die stonden? Hoe is die ene koker op de grond beland? En die ene in het water?
Was Uma deftig gebriefd en wist ze op welke beelden de informatie stond in de bomkamer?

Enz...
Wie was het mysterieuze figuur in de auto bij De zaak De Mol?
Ik denk dat we vrij zeker kunnen zijn dat dit Philippe was. Qua postuur komt het overeen (althans, vind ik).

Maar er is helemaal niets verteld over het briefje in de 10x de mol docu. Het was niet zonder reden onherkenbaar gemaakt gok ik. Dus daar ben ik wel benieuwd naar. En was het Uma die het ophing of gewoon een random crewlid?
Gebruikersavatar

JBB16 mei 2022, 10:26

 439  Uma
gijs.vandenheuvel schreef: 16 mei 2022, 10:13 Bert en Uma zijn doorgegaan omdat Jens en Toon het nog slechter deden, dus Uma had er niet eerder uitgelezen. Maar ik vind het wel erg zuur voor Anke. Die zou bijna zeker gewonnen hebben.
Misschien kunnen ze Anke een cadeau reis van Tui aanbieden naar Gran Canaria volgend jaar.

Om dan op de luchthaven te zeggen dat haar vlucht omgeboekt is naar een land dat volledig uit de richting ligt 🌞

Je weet wel, en dan in een taxi steken en onderweg plots stoppen omdat de chauffeur ineens met iemand boemshakalaka wil doen
Gebruikersavatar

chicawah.janssen16 mei 2022, 13:23

 8153
filiep.portugees schreef: 16 mei 2022, 01:36 Wat met de vele hints naar religie (heiligenbeelden, MISLEIDEN in mol briefing, GELOVEN in molbriefings?
Dat kerkje konden ze gemakkelijk in beeld brengen eens Uma de mol was, maar de proef met de heiligenbeelden zat al in elkaar voor ze de mol was.
Wat de briefings betreft: ik denk dat die spontaan zijn en dat er niet gevraagd wordt om bepaalde woorden te gebruiken. Geloven is een woord dat vaak gebruikt wordt en misleiden is een woord dat "normaal" is in de context van De Mol.
Gebruikersavatar

filiep.portugees16 mei 2022, 18:44

 407  Uma
Ja, maar geloven in de betekenis van vertrouwen, heb ik zelden gehoord.
Die twee geloven elkaar niet, daarom dacht ik dat het een tip was.
Gebruikersavatar

Cedric25 mei 2022, 17:11

 2834  Uma
Ik bedenk me nu pas dat ze eindelijk eens (voor het eerst?) in de reünie-aflevering GEEN stukken van filmpjes getoond hebben van mensen die zich inschreven voor 'De Mol'.
Mooi zo! 👍🏻
Altijd al overbodig en nutteloos gevonden.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12