Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Addow07 apr 2022, 12:53

Molerator  377  Yens
Gracias, @lucu, het staat er al tussen.
Gebruikersavatar

Jay-Lo07 apr 2022, 15:56

 1690  Sven
Weet je wat ik ergens gemist heb bij de start van dit seizoen? Zo een track waarvan dat ge kiekeboebele krijgt. Zoals in Vietnam "Ready or not", in Griekenland "The sound of silence", in Liedekerke "Everybody knows" en "Life on mars".
Gebruikersavatar

Vermoljoen08 apr 2022, 00:48

 2354  Uma
Same!

Trouwens ook wel leuk dat er verwijzingen in de muziek zitten naar het verleden (of het is onbewust 😂). Zo hoorde ik Once There Was a Hushpuppy van Benh Zeitlin terugkomen dat ik na Zuid-Afrika ook had opgeslagen en ik tot op de dag van vandaag nog steeds in verschillende playlists van mij heb staan. Geweldig mooi om naar te luisteren 😍. Hoort voor mij ook thuis in dat rijtje hierboven samen met 13 minutes to the moon van Hans Zimmer (wat erg dat dit niet op Spotify staat, echt zonde gewoon!!)
Gebruikersavatar

EMAK09 apr 2022, 00:09

 44  Sven
'This must be the place' van Talking Heads heb ik ook gehoord.
Gebruikersavatar

DizzyLizzy10 apr 2022, 23:21

 16  Uma
Ga je nog voort met de onofficiële?
Zo ja, dan kan je Metronomy - Corinne toevoegen (tijdens het omkleden voor de fietsopdracht)

1 van mijn favoriete groepen en nummers dus ik was een beetje enthousiast 😉
Gebruikersavatar

Addow11 apr 2022, 15:28

Molerator  377  Yens
Ik ga hem nog wel proberen bij te houden. Veel te veel pareltjes (film- en tvmuziek) komen vaak niet terug in de officiële playlist.
Al zullen er bij de onofficiële ook wel eens door de mazen van het net glippen. 🙄
Gebruikersavatar

LiseD11 apr 2022, 23:06

 1
Beste Mol Forum! Hebben jullie enig idee welk liedje er speelt wanneer ze aankomen op Gran Canaria en ze de opdracht van het fietsen krijgen? Een heel rustig pianoliedje. Ik vind het niet terug in de Spotify playlist van geweldige muziek die tot nu toe verzameld is. EEUWIGE DANK! Lise
Gebruikersavatar

vincent.polfliet08 mei 2022, 21:46

 1
Wat dat het Crysis 2 theme in de finale?