Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Délégee06 apr 2022, 08:53

 99
De 2 zaken kunnen ook op 1 dag zijn gebeurd, en voor hetzelfde "nieuwe" programma.
Gebruikersavatar

ms9510 apr 2022, 20:21

 15  Bert
Deze aflevering terug een opdracht waarbij er vooraf testen waren.
Ze kunnen Jens toch geen 3 keer dezelfde verklaring gegeven hebben, dan had hij toch echt iets door gehad?
Gebruikersavatar

Paraceta10 apr 2022, 21:29

 717  Sven
Zulke (fysieke) testen kunnen er vorig jaar natuurlijk ook al wel geweest zijn.
Gebruikersavatar

Délégee10 apr 2022, 21:33

 99
ms95 schreef: 10 apr 2022, 20:21 Deze aflevering terug een opdracht waarbij er vooraf testen waren.
Ze kunnen Jens toch geen 3 keer dezelfde verklaring gegeven hebben, dan had hij toch echt iets door gehad?
Ze kunnen hem gezegd hebben dat hij als goedmaker een aantal keer zal uitgenodigd worden voor nieuwe programma's (i.p.v. voor 1 nieuw programma)
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT10 apr 2022, 22:32

 767  Yens
ms95 schreef: 10 apr 2022, 20:21 Deze aflevering terug een opdracht waarbij er vooraf testen waren.
Ze kunnen Jens toch geen 3 keer dezelfde verklaring gegeven hebben, dan had hij toch echt iets door gehad?
Het was volgens mij ook niet echt cruciaal dat Jens deze test op voorhand gedaan zou hebben. Dit was puur om de kopman te bepalen, dus dan zou dat gewoon sowieso niet Jens zijn.
Gebruikersavatar

Tim Dex11 apr 2022, 14:01

 24
Davy schreef: 10 apr 2022, 20:02 AFL 4 - OPDRACHT 1: EEN PITTIGE BERGRIT
Afbeelding
Na een week op Lanzarote reist het Mol-gezelschap door naar een volgend eiland: Gran Canaria. Daar vernemen ze van Gilles dat ze als ware wielrenners de Barranco de Guayadeque zullen beklimmen. De kandidaten werden voor aanvang van de reeks op hun fysiek getest door onderzoekers van de KU Leuven. De beste onder hen wordt de kopman/vrouw. Alleen hij/zij moet de volle 8 km rijden om voor profrenner Thomas de Gendt de eindstreep te bereiken. De overige zes spelers verdelen zich in duo's en bepalen wie welke meet onderweg moet halen. Als beide deelnemers hun doel bereiken voor Thomas, loopt het te winnen bedrag op en verdienen ze ook de mogelijkheid om de profrenner even tegen te houden.

https://www.wieisdemol.be/afleveringen/4.php
Ik vraag me nu vooral af hoe ze Jens ook zover hebben gekregen om die fysieke tests te gaan doen, want ook hij had in deze opdracht kunnen zitten dus in theorie is hij ook getest geweest maar dan zonder te weten wat het echte doel was?
Gebruikersavatar

gijs.vandenheuvel11 apr 2022, 14:32

 9  Uma
Vroeg ik me ook af. Maar we zijn intussen een week verder, dus misschien hadden ze deze test met hem op Lanzarote willen doen als hij zover kwam. Dan hadden ze een nieuwe inschatting kunnen maken voordat de race begon.
Gebruikersavatar

mjohlan14 apr 2022, 13:13

 328  Yens
Tim Dex schreef: 11 apr 2022, 14:01 Ik vraag me nu vooral af hoe ze Jens ook zover hebben gekregen om die fysieke tests te gaan doen, want ook hij had in deze opdracht kunnen zitten dus in theorie is hij ook getest geweest maar dan zonder te weten wat het echte doel was?
@Gilles De Coster We hadden al nood aan enige duidelijkheid omtrent zijn al of niet participatie aan jullie leuke kortfilm "De Zaak De Mol" met Frank Focketeyn, dus graag wat concrete details betreffende Jens' sporttesten aan de KU Leuven 1 maand voor jullie vertrek naar Lanzarote.
Want zonder enige logische verklaring, Gilles, rammelt er iets fameus bij jullie uitleg van Jens' gehele onwetenheid vooraf zijn explosieve taxi-beleving in aflevering 1 van de Mol X. Zelfs je plausibele verklaring (onder de mom van een algemene enquête door Parship) in aflevering 2 (opdracht "Ideale partners") lijkt me hierdoor twijfelachtig.
Mijn dank bij voorbaat voor eerdaags gunstig gevolg, en met de hoop dat ik me hierbij glorieus vergis,
Met vriendelijke groeten. 🙂
@mjohlan
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT14 apr 2022, 15:38

 767  Yens
mjohlan schreef: 14 apr 2022, 13:13 @Gilles De Coster We hadden al nood aan enige duidelijkheid omtrent zijn al of niet participatie aan jullie leuke kortfilm "De Zaak De Mol" met Frank Focketeyn, dus graag wat concrete details betreffende Jens' sporttesten aan de KU Leuven 1 maand voor jullie vertrek naar Lanzarote.
Want zonder enige logische verklaring, Gilles, rammelt er iets fameus bij jullie uitleg van Jens' gehele onwetenheid vooraf zijn explosieve taxi-beleving in aflevering 1 van de Mol X. Zelfs je plausibele verklaring (onder de mom van een algemene enquête door Parship) in aflevering 2 (opdracht "Ideale partners") lijkt me hierdoor twijfelachtig.
Mijn dank bij voorbaat voor eerdaags gunstig gevolg, en met de hoop dat ik me hierbij glorieus vergis,
Met vriendelijke groeten. 🙂
@mjohlan
Waarom zouden ze daarover liegen? Ik dacht trouwens dat er ergens gezegd is geweest dat we nog meer over Jens zijn verhaal te zien zullen krijgen in de laatste aflevering. Ze zijn wel transparant genoeg om alles eerlijk uit te leggen.
Gebruikersavatar

mjohlan14 apr 2022, 16:18

 328  Yens
@Mollenjager-DT Ik beweer toch niet bepaald dat ze liegen? Zoals anderen stel ik me de vraag of Jens voor de kortfilm "De Zaak de Mol" en de opdracht "Een pittige bergrit" effectief heeft deelgenomen aan respectievelijk de betrokken opnames en de fysieke uithoudingstesten.
Omdat hieromtrent niets officieels te horen/lezen viel tot op vandaagd, en dit in tegenstelling tot het Parship-verhaal, vraag ik de productie om wat meer duiding. Indien een bevestiging, geen probleem. Indien niet, dan "rammelt" het verhaaltje. Indien we hiervoor dienen te wachten tot de laatste aflevering.... so be it.
Nu ze hadden hun handen wel meer dan vol deze week met het toelichten van de "verplichte reset" van huidige reeks. To be continued. 🙂
Gebruikersavatar

Tim Dex14 apr 2022, 18:33

 24
Mollenjager-DT schreef: 14 apr 2022, 15:38 Waarom zouden ze daarover liegen?
Omdat het verhaal van de verrassing gewoon betere televisie oplevert. Dus het lijkt logisch dat ze het zo willen brengen, door ofwel echt allerlei trukken uit te halen met Jens, ofwel door er over te liegen. Wat we zagen was mooi, maar ik ga me toch een beetje bedrogen voelen als het allemaal gepland en gespeeld was en Jens al een jaar op de hoogte was.
Gebruikersavatar

Dagobert14 apr 2022, 19:42

 75
Ze liegen hierover echt niet. Ze maken ons wel héél nieuwsgierig.

Jammer van die kandidaten die wat vroeg een rood scherm kregen. Nu zijn er al twee afleveringen geen rode schermen te zien!
Toch zijn er twee kandidaten weg, de ene geblesseerd , de andere nam een anderen rol aan 😇
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9