Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

GVC9421 mar 2022, 11:36

 10  Nele
Was die cheque niet gewoon zo opgesteld dat die vliegtuig + huurauto inclusief was? Om hem zeker op de luchthaven te krijgen?
Gebruikersavatar

zoekenmaar21 mar 2022, 11:38

 32  Sven
yes. Jens is back. Ik vond het altijd een rotstreek dat ze hem vorig jaar buiten gebonjourd hebben. Laat hem nu maar blijven tot in de finale !
Gebruikersavatar

mjohlan21 mar 2022, 11:49

 328  Yens
kristof.allaerts schreef: 21 mar 2022, 10:35 ...
Ik denk dat we de comeback van Jens best niet overanalyseren. Hij is er gewoon opnieuw bij, klaar.
...
Dankjewel om de essentie hier te hebben verwoord. 😃
En al moest Jens in een autocar vol bejaarden van de boerinnenbond naar de Moezelstreek, mijn avond kon ook niet meer stuk wegens zijn return-in-the-game.
Zo blij voor hem voor die allesbehalve gestolen tweede kans, zeker gezien deze welke ook Philippe gegund krijgt dit seizoen.
Gebruikersavatar

Kamool21 mar 2022, 12:06

 17  Uma
chicawah.janssen schreef: 21 mar 2022, 11:30 Jens woont in Ieper, dus het is nog iets verder naar Zaventem. Komt bij dat je toch altijd een uur of 2 op voorhand op de luchthaven moet zijn. Dan je vlucht, daarna wachten op je bagage. En dan naar de Moezelstreek geraken (hoe? Zouden ze hem een huurauto beloofd hebben?). Het zou dus inderdaad meer voor de hand liggen dat hij gewoon van Ieper naar de Moezelstreek rijdt.
Dat zijn vrouw niet mee mag op het tripje is ook raar.

Al bij al is het toch een rare historie.
Hopelijk vertellen ze er bij de reveal het fijne van.
Zijn vrouw wist ervan.
Dus die zal wel overhaalt hebben om dat te doen en de klok mee te nemen.
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2022, 12:47

 3423  Yens
chicawah.janssen schreef: 21 mar 2022, 11:30 Jens woont in Ieper, dus het is nog iets verder naar Zaventem. Komt bij dat je toch altijd een uur of 2 op voorhand op de luchthaven moet zijn. Dan je vlucht, daarna wachten op je bagage. En dan naar de Moezelstreek geraken (hoe? Zouden ze hem een huurauto beloofd hebben?). Het zou dus inderdaad meer voor de hand liggen dat hij gewoon van Ieper naar de Moezelstreek rijdt.
Dat zijn vrouw niet mee mag op het tripje is ook raar.

Al bij al is het toch een rare historie.
Hopelijk vertellen ze er bij de reveal het fijne van.
Helemaal mee akkoord beste collega 😃.
Ik ben al dikwijls aan de Moezel geweest, en daar wil je echt niet zonder wagen zitten. Niks zou fijn om toertochtjes langs de Moezel te doen en bezoekjes te brengen aan pakweg Trier, Bernkastel, Cochem, Koblenz... . De koekoeksklok is ook bizar... Waarom zou hij die in godsnaam meenemen? Als dat een van de voorwaarden voor de reis was, dan zou hij toch waarschijnlijk zich vragen stellen, waarom die nu mee moest.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2022, 12:48

 3547  Sven
Het is natuurlijk wel De Mol, misschien dat je op den duur stopt met je afvragen waarom iets moet 😛
Gebruikersavatar

Jansen21 mar 2022, 12:54

 3423  Yens
Ja, akkoord. Maar voor Jens zou dat toch niet mogen gelden denk ik, hij vertrekt gewoon met een cadeaucheque naar de Moezel, hij zal zich toch wel vragen hebben gesteld waarom die klok absoluut mee moest.
Gebruikersavatar

masterveecee21 mar 2022, 13:01

 3547  Sven
- Hey Jens!
+ Heeeeeeeey Gilles, oe wist??
- Goed Goed. Zeg Jens, ik heb gehoord dat je reis geboekt is naar de Moezelstreek?
+ Joat, joat, binnen een weekske vertrek'k
- Leuk. Jens, wil je ons een pleziertje doen? Voor de sociale media hé. Wil je je klok meenemen, dan kunnen we een foto posten op onze Instagram en zo
+ Wuk? Die klokke? Moe kik die meepakken?
- Als je het ziet zitten natuurlijk
+ Joak Joak Gilles, voor u wil kik da doen zie
- Top! Veel plezier Jens
+ Mercikes! Chiao!
....
+ Allé mohow zeg, de Gilles belt ier nu dak die klokke meepak?! W'oan da ton doen zekers


Ter info: Preus lik fjirtig op West-Vloadren dus 😉
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2022, 13:42

 1111  Uma
chicawah.janssen schreef: 21 mar 2022, 08:10 Ik vind het ook raar dat zijn "reis naar de Moezel" niet voor 2 personen was en dat hij blijkbaar ook niet zelf zijn vertrekdatum kon kiezen.
Ah, was dat dan niet zijn vriendin die naast hem stond in de hal van de luchthaven?
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 1#autoplay op 23:38? Wie was die vrouw dan?
Gebruikersavatar

mjohlan21 mar 2022, 14:06

 328  Yens
Yvo schreef:...Ah, was dat dan niet zijn vriendin die naast hem stond in de hal van de luchthaven?..
Noppes. Het waren 2 productiemedewerkers.
Kwestie van iet of wat "cachet" aan het geheel te geven (zie o.a. publiciteitsfoto van Jens met klok en reischeque).
Afbeelding
Gebruikersavatar

Tim Dex21 mar 2022, 14:13

 24
En minstens één ervan is mee tot in lanzerotte gegaan, want ze was ergens te zien naast de taxi toen die stilstond. Allicht heeft ze Jens op het juiste moment alleen gelaten met een smoesje van bv ergens een drankje te gaan halen. De rest van de tijd waren ze heel de tijd bezig met hem gerust te stellen, dat het 'normaal' is dat een vlucht soms wordt omgeleid naar Lanzerotte en dat ze dat al veel hebben meegemaakt want ze moeten veel reizen bla bla, en zo krijg je Jens nog wel tot waar je hem wil krijgen voor die opdracht.
Gebruikersavatar

Yvo21 mar 2022, 14:29

 1111  Uma
@mjohlan Oh, oké. Dat had ik niet door.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9