Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jurgen585721 mar 2022, 20:59

 16
Niets tegen Jens, blij voor de man dat hij terug is, maar toch bijzonder verhaal:

- Een bon voor één persoon en dan nog niet zelf hebben kunnen kiezen welke periode. Mooie cadeau..
- Als ik op de luchthaven te horen krijg dat ik via Lanzarote naar Duitsland moet voor een reis in mijn eentje, dan zeg ik al "foert, ik ga wel met de auto"
- Van de luchthaven in een taxi naar een hotel en daar dan overstappen in een andere taxi en dan "even" moeten wachten. Dat is wel allemaal zeer minutieus getimed dat dat uitkomt met de proef 😃
- Oud-kandidaten kunnen uiteraard wel zwijgen. Maar Jens moet toch ook al in menig WhatsAppgroepje hebben gezegd "Ja seg, nu ben ik hier dieje bon van De Mol aan het verzilveren en nu moet ik via Lanzarote naar Frankfurt vliegen 😂"

In de aflevering van CDM met de kandidatenvoorstelling zei GDC iets in de aard van: we hadden al een Bruno, dus hebben we die andere Bruno voor het volgende jaar genomen.
Maar nu hebben ze wel ne Jens een Yens 🙂
(en als vorig jaar Philippe de maïsproef had overleefd dan hadden ze ook een Philip* en een Philippe)
*als die dan niet uitviel door de mislukte maïsproef
Gebruikersavatar

Jurgen585727 mar 2022, 20:33

 16
Hoe kan Jens 3 weken voor de reis een gesprek hebben met Mieke Mievis, als hij niet wist dat hij op reis ging? 🤨
Gebruikersavatar

katka27 mar 2022, 21:40

 22  Uma
Zo jammer dat hij er alweer uit ligt!
Gebruikersavatar

sofiexkevin.stassen27 mar 2022, 21:41

 2  Yens
Is het iemand opgevallen dat jens zichtbaar is bij de filmpjes van 3 weken voor vertrek?
Wel raar als hij niet op de hoogte is dat hij mee mag doen?

Iemand ook opgevallen?
Gebruikersavatar

Submerged27 mar 2022, 21:43

 21  Yens
Neeeee, Jens!

Dit keer wel dubbel het aantal aflevering overleefd!
Gebruikersavatar

Davy27 mar 2022, 21:45

Site Admin  1167  Uma
Reactie van Gilles over het scenario om Jens in Lanzarote te krijgen
Gilles De Coster schreef:De vrijstelling heeft effectief een jaar lang in Jens’ koekoeksklok gezeten, weliswaar iets dieper en beter verborgen dan toen de klok in het hokje op het lavaveld hing. Om Jens tot in Lanzarote te krijgen, hebben we niets aan het toeval overgelaten. Shana, zijn vriendin, wist ervan en had Jens' agenda buiten zijn medeweten leeggemaakt. Jens zélf werd gevraagd om, op zijn zogezegde trip naar de Moezel, zijn koekoeksklok mee te nemen “voor promotionele doeleinden”. En het Parship-interview gebeurde bij Jens onder het mom van een “nieuw spelprogramma” waarvoor hij als testpersoon werd ingeschakeld. Dat alles om hem nietsvermoedend in aflevering 1 te smokkelen. Alles bij mekaar een heel uitgebreid scenario, dat we in detail uit de doeken zullen doen in de laatste aflevering
Gebruikersavatar

Yvo27 mar 2022, 21:48

 1111  Uma
@Davy Bedankt om ons dit te melden.
Gebruikersavatar

elias.gobbin27 mar 2022, 21:49

 1  Anke
Gilles De Coster schreef:
De vrijstelling heeft effectief een jaar lang in Jens’ koekoeksklok gezeten, weliswaar iets dieper en beter verborgen dan toen de klok in het hokje op het lavaveld hing. Om Jens tot in Lanzarote te krijgen, hebben we niets aan het toeval overgelaten. Shana, zijn vriendin, wist ervan en had Jens' agenda buiten zijn medeweten leeggemaakt. Jens zélf werd gevraagd om, op zijn zogezegde trip naar de Moezel, zijn koekoeksklok mee te nemen “voor promotionele doeleinden”. En het Parship-interview gebeurde bij Jens onder het mom van een “nieuw spelprogramma” waarvoor hij als testpersoon werd ingeschakeld. Dat alles om hem nietsvermoedend in aflevering 1 te smokkelen. Alles bij mekaar een heel uitgebreid scenario, dat we in detail uit de doeken zullen doen in de laatste aflevering
Gebruikersavatar

sofiexkevin.stassen27 mar 2022, 21:53

 2  Yens
valerie.baetens schreef: 27 mar 2022, 21:48 Niet opgemerkt.. heel vreemd wel..
Maar heb jij heel de aflevering al gezien? 😜
Met de mol weet je nooit hè 😏
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl27 mar 2022, 21:56

 22
Dat was mij inderdaad ook opgevallen en zeker als die dame op het einde van elk interview zegt: veel succes in het vinden van de mol.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 9