Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Heinz03 apr 2022, 22:50

Forum veteraan  427  Uma
ms95 schreef:Weer een proef met vooraf opgenomen beelden.
Stel dan Jens nog in de groep zat, dan moesten er van hem ook beelden inzitten.
Hoe zouden ze hem die opnames laten doen hebben, zonder dat hij zelf iets door had?
Een of ander smoesje vast weer. Die beelden wil ik nog graag zien in de laatste aflevering.😂
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2022, 22:58

 3423  Yens
Waarschijnlijk heeft Jens die acteerlessen niet moeten doen? Volgens mij is dat een standaard onderdeel in het traject van de mol en heeft hij die vorig jaar al gedaan?
Gebruikersavatar

Heinz03 apr 2022, 23:01

Forum veteraan  427  Uma
Maar dan had Frank Focketyn geen oordeel over hem kunnen uitspreken, althans niet op dezelfde manier.

We zullen het zien. Er komen vast nog leuke beelden van Jens in de slotaflevering voorbij. Prachtige vent.😃
Gebruikersavatar

masterveecee05 apr 2022, 06:44

 3547  Sven
't zal "Moar allez how!" geweest zijn 😉
Gebruikersavatar

AltijdFout05 apr 2022, 09:26

 10  Uma
Ik las ergens dat het interview van Parship met Jens werd afgenomen met de smoes van een try-out voor een nieuw programma.
Waarschijnlijk kan je dan diezelfde smoes wel meer dan eens gebruiken en dat ook gebruiken voor de Zaak De Mol?
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh05 apr 2022, 09:31

 344  Sven
Jansen schreef: 03 apr 2022, 22:58 Waarschijnlijk heeft Jens die acteerlessen niet moeten doen? Volgens mij is dat een standaard onderdeel in het traject van de mol en heeft hij die vorig jaar al gedaan?
Waarschijnlijk heeft hij ze wel moeten doen, maar waarom zou je ze in de video doen als hij er niet meer in zit? Toon zat er toch ook niet in?
Gebruikersavatar

Jansen05 apr 2022, 09:42

 3423  Yens
@lorenzo.dejongh
Het gaat er toch om, dat Jens niet wist dat hij opnieuw in De Mol zou zitten? Net zoals we ons vorige week afvroegen hoe ze Jens dat interview met de Parship dame hadden laten doen? Als hij ook die sessie met Frank Focketyn had moeten doen, dan kan je je toch afvragen hoe ze het aan boord gelegd hebben om hem dat ook nog eens te laten doen zonder dat hij zich vragen zou beginnen te stellen? Vanzelfsprekend tonen ze het niet meer, maar dan kan je je toch de bedenking maken of hij het überhaupt heeft moeten doen?
Gebruikersavatar

Delirivm05 apr 2022, 11:26

 101  Sven
Oud-kandidaten worden soms ook gebruikt om proeven uit te testen, misschien hebben ze hem met dat excuus die acteersessie laten uitvoeren?
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh05 apr 2022, 12:05

 344  Sven
Jansen schreef: 05 apr 2022, 09:42 @lorenzo.dejongh
Het gaat er toch om, dat Jens niet wist dat hij opnieuw in De Mol zou zitten? Net zoals we ons vorige week afvroegen hoe ze Jens dat interview met de Parship dame hadden laten doen? Als hij ook die sessie met Frank Focketyn had moeten doen, dan kan je je toch afvragen hoe ze het aan boord gelegd hebben om hem dat ook nog eens te laten doen zonder dat hij zich vragen zou beginnen te stellen? Vanzelfsprekend tonen ze het niet meer, maar dan kan je je toch de bedenking maken of hij het überhaupt heeft moeten doen?
Gewoon dezelfde reden opgeven. Het was voor een nieuw programma, zo moeilijk is dat niet om iemand dat doen te geloven denk ik. Er worden zo vaak programma's getest, waar uiteindelijk niets mee gedaan wordt.
Gebruikersavatar

HanMi05 apr 2022, 18:21

 21
Nee, maar 2x op enkele weken testkandidaat zijn voor een nieuw programma, dat begint toch wel aan te tikken.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9