Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Jurgen585727 mar 2022, 22:08

 16
Jurgen5857 schreef: 27 mar 2022, 20:33 Hoe kan Jens 3 weken voor de reis een gesprek hebben met Mieke Mievis, als hij niet wist dat hij op reis ging? 🤨
Hij heeft het net uitgelegd in Café De Mol.
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2022, 22:15

 3547  Sven
Klasseren dit 😛
Gebruikersavatar

masterveecee27 mar 2022, 22:18

 3547  Sven
Davy schreef: 27 mar 2022, 21:45 Reactie van Gilles over het scenario om Jens in Lanzarote te krijgen
Dan lijkt mijn gesprek echt best mogelijk te zijn
masterveecee schreef: 21 mar 2022, 13:01 - Hey Jens!
+ Heeeeeeeey Gilles, oe wist??
- Goed Goed. Zeg Jens, ik heb gehoord dat je reis geboekt is naar de Moezelstreek?
+ Joat, joat, binnen een weekske vertrek'k
- Leuk. Jens, wil je ons een pleziertje doen? Voor de sociale media hé. Wil je je klok meenemen, dan kunnen we een foto posten op onze Instagram en zo
+ Wuk? Die klokke? Moe kik die meepakken?
- Als je het ziet zitten natuurlijk
+ Joak Joak Gilles, voor u wil kik da doen zie
- Top! Veel plezier Jens
+ Mercikes! Chiao!
....
+ Allé mohow zeg, de Gilles belt ier nu dak die klokke meepak?! W'oan da ton doen zekers


Ter info: Preus lik fjirtig op West-Vloadren dus 😉
😀
Gebruikersavatar

SamL28 mar 2022, 01:45

 37  Yens
Davy schreef: 27 mar 2022, 21:45 Reactie van Gilles over het scenario om Jens in Lanzarote te krijgen
Het blijft mijns inziens vreemd: een reis voor 1 persoon op een vaste datum naar Frankfurt via Lanzarote. Ik ben echt wel benieuwd naar die uitleg in die laatste aflevering want rammelt mijns inziens nog steeds.
Gebruikersavatar

lorenzo.dejongh28 mar 2022, 09:57

 344  Sven
sofiexkevin.stassen schreef: 27 mar 2022, 21:41 Is het iemand opgevallen dat jens zichtbaar is bij de filmpjes van 3 weken voor vertrek?
Wel raar als hij niet op de hoogte is dat hij mee mag doen?

Iemand ook opgevallen?
Ja, dit vond ik dus heel vreemd.
Maar de uitleg hierboven, maakt het voor mij allemaal duidelijk haha.
Gebruikersavatar

HanMi28 mar 2022, 11:51

 21
Gohja, als die datum vastgelegd is samen met de productie omdat ze nog wat promo-dingen wouden doen, dan zijn die datums al niet zo vreemd. En wanneer je op het vliegveld staat en ze zeggen 'uw vlucht is omgeleid, het zal via Lanzarote zijn maar we regelen u een hotel en overnachting en eten op onze kosten daar' dan ga je dat misschien wat raar vinden, maar je gaat toch niet zeggen 'dit is verdacht, ik stap niet in'.
Achteraf bekeken en wetende wat wij weten lijkt het allemaal raar, maar als het incrementeel opbouwen van kleine toevalligheden is, dan ga je daar niet heel snel bij stilstaan denk ik.

Het enige wat me nog niet duidelijk is, is hoe ze de kandidaten hebben laten denken dat Jens de mol kon zijn. Hij werd duidelijk verdacht door enkelen (gek want hij leverde daar te veel geld voor op) maar de keuzes van de mol voor de ketting waren al gemaakt nog voor Jens wist dat hij mee deed. Er op gokken dat kandidaten zouden denken dat hij het misschien kon zijn puur op basis van achterdocht is niet van de gewoonte van de makers. Ik had een Noah-twist verwacht maar die is er niet gekomen.
Gebruikersavatar

Paraceta28 mar 2022, 12:39

 717  Sven
Wat heeft de ketting te maken met het feit of Jens al dan niet de Mol kon zijn? Als Jens de Mol geweest was, speelde hij gewoon toneel en had hij al perfect de kettingkeuze kunnen maken.
Gebruikersavatar

HanMi28 mar 2022, 13:00

 21
Ja, dus gaan de makers er van uit dat de kandidaten puur op achterdocht Jens zouden verdenken. Bij Noah hebben ze er voor gezorgd dat er expliciet een reden was dat hij De Mol kon zijn. Nu is is benadrukt dat hij van niks wist, ergo, hij kan de mol niet zijn tenzij hij toneel speelt. Dat impliciet laten is ook een manier om hem verdacht te maken, maar ik had eerder verwacht dat ze iets meer zouden doen om van hem een mogelijke mol te maken. In de lijn van het seizoen in Vietnam waar nog geen mol was of zo, zodat iedereen met gelijk niveau van verdacht zijn zou starten.
Gebruikersavatar

Paraceta28 mar 2022, 13:03

 717  Sven
Elke Mol speelt toneel dus ik snap je punt werkelijk niet. Niet dat het nog veel uitmaakt aangezien Jens een rood scherm heeft gekregen.
Gebruikersavatar

ms9503 apr 2022, 22:12

 15  Bert
Weer een proef met vooraf opgenomen beelden.
Stel dan Jens nog in de groep zat, dan moesten er van hem ook beelden inzitten.
Hoe zouden ze hem die opnames laten doen hebben, zonder dat hij zelf iets door had?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9