Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën

noah.daniëls22 mar 2022, 18:44

2  Anke
Geschiedenis herhaalt zich. Er is al verschillende keren geflirt met meerdere mollen: in 2021 werden er twee mollen voorbereid en uiteindelijk één gebruikt. In 2019 werd iedereen als mogelijke mol getest tot tijdens de reis Elisabeth gekozen werd.

In de eerste aflevering van dit seizoen kwamen twee ex-mollen die de ondervraging deden. Na de aflevering werd het audio fragmentje van blondie twee keer afgespeeld terwijl het mol logo twee keer verscheen.

We zijn begonnen met 11 kandidaten dus wat als er geen enkele aflevering twee kandidaten afvallen en de finale met 4 kandidaten wordt gespeeld in plaats van 3: twee mollen en twee spelers.

Zijn er nog meer hints die in deze theorie passen?

Paraceta22 mar 2022, 18:48

717  Sven
Voor zover ik weet is deze mogelijkheid steeds geduid als een rode lijn door de makers.

filiep.portugees22 mar 2022, 18:53

407  Uma
Maar ze hebben in het verleden wel al vaker hun regels veranderd.
Vorig jaar sneuvelde de regel dat hints over De Mol enkel in de uitzending zelf zaten, toen kon je via de Herfstbeelden op VRT de Mol vinden.
Wie weet is die regel nu gesneuveld, hoewel ik 2 mollen toch wel van het goede teveel vind.
Per slot van rekening mollen kandidaten al uit zichzelf, om zich verdacht te maken bij de anderen.

Paraceta22 mar 2022, 19:02

717  Sven
Die hintregel was natuurlijk al langer gesneuveld met Elines klokken.
Maar 2 Mollen, daar geloof ik niet in, nu niet, nooit niet.
SPOILER

filiep.portugees22 mar 2022, 19:04

407  Uma
Over wat in de spoiler staat, die regels zijn ook veranderd, volgens mij mag dat ondertussen wel, terwijl ik het nooit niet deed van te voren,...

chicawah.janssen22 mar 2022, 19:32

8153
Er zijn regels en regels en regels kunnen veranderen. Maar 1 Regel is Heilig en aan Deze Regel wordt nooit geraakt:
ER IS MAAR 1 MOL

noah.daniëls22 mar 2022, 19:43

2  Anke
chicawah.janssen schreef: 22 mar 2022, 19:32 Er zijn regels en regels en regels kunnen veranderen. Maar 1 Regel is Heilig en aan Deze Regel wordt nooit geraakt:
ER IS MAAR 1 MOL
Is er een plaats waar dit soort regels staan opgelijst? Very new here en heb me duidelijk een beginners fout begaan haha

chicawah.janssen22 mar 2022, 19:53

8153
Niet erg. De discussie over meer dan 1 mol duikt elk jaar weer op. Nochtans hebben de makers al vaak gezegd in interviews dat ze wel altijd zoeken naar nieuwe twists, maar dat er 1 ding is waar ze nooit aan zullen raken.

krokodylan22 mar 2022, 20:22

3
Nope, zal hoogstwaarschijnlijk nooit gebeuren. Dat werkt gewoonweg niet met de test zoals Jelle al zegt. Zie ook deze quote van Gilles na seizoen 7:
"We willen altijd voldoende verschillen van wat we het jaar voordien gedaan hebben", zegt Gilles. "Maar er zijn natuurlijk wel dingen die ondoenbaar zijn. Twee mollen bijvoorbeeld. Dat gaat gewoon niet. Je stuit dan op een aantal praktische problemen zoals het aanduiden van de afvaller. Omdat het gewoon zo goed in elkaar zit gaan we aan het grondconcept dus nooit rammelen"

Davy22 mar 2022, 20:28

Site Admin  1167  Uma
noah.daniëls schreef: 22 mar 2022, 19:43 Is er een plaats waar dit soort regels staan opgelijst? Very new here en heb me duidelijk een beginners fout begaan haha
Welkom Noah 🙂 No worries, de piste 2 mollen is iets wat elk jaar wel eens besproken wordt,
maar dus door Gilles inderdaad al bevestigd dat dat onhaalbaar zou zijn
👇
https://www.wieisdemol.be/nieuws/107/he ... zijn-einde