Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Addow05 apr 2022, 10:47

Molerator  377  Yens
Castillo del Aqua bestaat niet (op Lanzarote) en ook de bestemming op het kaartje is helemaal niet hun échte bestemming
Ajajajajaaaaaj. De stagiair gaat hier toch weer serieus de mist in. Én de bestemming foutief benoemen, én de plaats op het kaartje is fout.
De bestemming op het kaartje is namelijk Jameos del Agua en dus niet Castillo del Agua, zoals op het kaartje wordt aangegeven.
Afbeelding
Afbeelding
Het in beeld gebrachte dorpje in de volgende shot heet wel degelijk Castillo del Aguila, zoals ook correct in de voice-over wordt verteld door Gilles DC. We kunnen het kasteel ook nog net in frame zien.
Afbeelding
Afbeelding

Castillo del Aguila ligt echter 50 km zuidelijker. Vlakbij Playa del Papagayo en Playa Blanco, waar het MUSEO ATLÁNTICO zich inderdaad bevindt.
Afbeelding
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 apr 2022, 18:07

 8153
Ik denk dat de makers zo stilaan sidderen en beven telkens ze een post van @Addow zien verschijnen. En nadat ze die post gelezen hebben, zitten ze waarschijnlijk heel luid te vloeken. 😁
Gebruikersavatar

Addow05 apr 2022, 18:48

Molerator  377  Yens
Ze mogen mij onmiddellijk contacteren. Ik zou het een geweldige eer vinden. Ik zou het zelfs verkiezen bóven een deelname. 😏

LAIKA overleefde de reis niet door stress en een pak rammel
Auw, pijnlijk.... voor zowel Laika, als de stagiair. De Russen hebben op dit moment niet een al te beste reputatie, maar een hond een pak rammel geven, hebben ze toendertijd toch niet gedaan. We vergeven het de stagiair... het moet overVERhitting zijn 😎

Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee05 apr 2022, 18:59

 3547  Sven
Of "overheating"

TENZIJ er op verschillende borden fouten zitten, en we die moeten samenstellen??? 😲
Gebruikersavatar

Addow05 apr 2022, 19:25

Molerator  377  Yens
Ik heb alleszins geen andere spellings- of inhoudelijke fouten gezien op de andere borden.

Anke heeft plots een Cola gekregen zonder dat wij het wisten
Tijdens de astronautenopleiding moeten de kandidaten willekeurig een potje "gefilterde urine" drinken. Bert moet Ankes "pis" drinken nadat hij haar bordje omdraait. Op dit bordje zien we een foto van Anke tijdens een van haar kennismakingsgesprekken. Op de foto zien we in de rapte een Colaflesje staan.

Afbeelding
Afbeelding
Echter... bij de twee kennismakingsfragmenten van Anke in aflevering 1 heeft ze enerzijds géén drinken (witte t-shirt), anderzijds een Fanta (grijzere t-shirt) gekozen.

Afbeelding
Afbeelding
Misschien niet echt een goof, maar bij de 6 andere kandidaten komt de foto op het omgedraaide bordje wel met een van de 2 kennismakingsfragmenten overeen.
Gebruikersavatar

Paraceta05 apr 2022, 19:43

 717  Sven
Naar de oorbellen kijken was misschien een makkelijkere manier geweest om te zien dat dat 2 verschillende kennismakingsgesprekken waren 😉
Gebruikersavatar

masterveecee06 apr 2022, 06:11

 3547  Sven
Paraceta schreef: 05 apr 2022, 19:43 Naar de oorbellen kijken was misschien een makkelijkere manier geweest om te zien dat dat 2 verschillende kennismakingsgesprekken waren 😉
Maar wel hetzelfde shirtje 😛
Gebruikersavatar

Délégee06 apr 2022, 08:57

 99
Paraceta schreef: 05 apr 2022, 19:43 Naar de oorbellen kijken was misschien een makkelijkere manier geweest om te zien dat dat 2 verschillende kennismakingsgesprekken waren 😉
De vraag is nu of enkel Anke 2 gesprekken had, of dat dat bij iedereen zo was.
Indien enkel bij Anke : 1 als kandidaat en 1 als mol ?
Gebruikersavatar

Addow06 apr 2022, 08:59

Molerator  377  Yens
Dat kan ik bevestigen. Ze hebben allemaal minstens twee gesprekken gehad in dezelfde kamer. Ze hebben allemaal twee verschillende outfits / kapsels of een ander drankje.
Gebruikersavatar

masterveecee06 apr 2022, 09:52

 3547  Sven
Délégee schreef: 06 apr 2022, 08:57 De vraag is nu of enkel Anke 2 gesprekken had, of dat dat bij iedereen zo was.
Indien enkel bij Anke : 1 als kandidaat en 1 als mol ?
Er zijn sowieso meerdere gesprekken, altijd