Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Dagobert03 mei 2022, 17:12

 75
@ex-molinator

Het klopt dat ik wat blijf worstelen met het juist waarnemen van Uma haar emoties, onder meer hier dan.
Ook boven op het dak van het vroegere vissersgebouw... dat huilen is moeilijk in te schatten.

Ik heb zelfs de mening van acteur Frank F eens nagezien: de drie finalisten zijn minder goed in het acteren, improviseren en liegen.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2022, 17:26

 3483  Uma
Dagobert schreef:Ook boven op het dak van het vroegere vissersgebouw... dat huilen is moeilijk in te schatten.
Dat leek (voor mij) één van de weinige keren dat het geen natuurlijke reactie was (maar ik herhaal: het is subjectief).
Wat betreft de mening van FF: ik weet niet in hoeverre die acteersessies ad rem waren of er een leidraad gevolgd moest worden (haha, "moest" is een germanisme). Ik vond Bert daar eigenlijk nog het meest naturel presteren. Uma: aanvaardbaar, en Manu kon goed kwaadheid acteren. Bij de anderen vond ik het een beetje geforceerd.
Gebruikersavatar

ex-molinator03 mei 2022, 18:05

 3483  Uma
@chicawah.janssen
Klopt, zij deed heel natuurlijk.
Gebruikersavatar

flor.vandereycken03 mei 2022, 19:38

 4
De lichaamstaal van Yens wanneer Sven meedeelt dat hij maar op twee knoppen wist te drukken leek mij zo verdacht dat het er bijna over was, hij gaf echt de indruk blij te zijn. Over het algemeen is zijn lichaamstaal enorm verdacht, vind ik. Gecombineerd met het feit dat de programmamakers onrechtstreeks aangaven dat hij al voor het vertrek van Philippe sterk aan het manipuleren was, ben ik nog nooit zo zeker geweest van een Mol. Ergens hoop ik dus wel dat ik mis zit 😃
Gebruikersavatar

Jansen03 mei 2022, 21:56

 3423  Yens
flor.vandereycken schreef: 03 mei 2022, 19:38 De lichaamstaal van Yens wanneer Sven meedeelt dat hij maar op twee knoppen wist te drukken leek mij zo verdacht dat het er bijna over was, hij gaf echt de indruk blij te zijn. Over het algemeen is zijn lichaamstaal enorm verdacht, vind ik. Gecombineerd met het feit dat de programmamakers onrechtstreeks aangaven dat hij al voor het vertrek van Philippe sterk aan het manipuleren was, ben ik nog nooit zo zeker geweest van een Mol. Ergens hoop ik dus wel dat ik mis zit 😃
Akkoord met je indrukken hoor 😉 Wel niet akkoord met je laatste zin: "Ergens hoop ik dus wel dat ik mis zit".
Ik zou het net geweldig vinden als Yens de mol is, gewoon omwille van wie hij is 😂.
Gebruikersavatar

flor.vandereycken03 mei 2022, 22:46

 4
masterveecee schreef: 03 mei 2022, 19:43 Afbeelding
Bedankt, lukte me zelf niet om screenshot te nemen, maar dit is nog beter.

Hier zie je hem ook op zijn lip bijten als Sven eerst lijkt te impliceren dat de opdracht wél gelukt is. Of mss beeld ik me dingen in 😀
Gebruikersavatar

masterveecee04 mei 2022, 06:12

 3547  Sven
Of het is van "Ja manneke, ik heb u wel door ze" 😉
Gebruikersavatar

SiMol04 mei 2022, 09:26

 264
We mogen ook niet vergeten dat zulke stukjes waarschijnlijk niet in één keer opgenomen worden. Misschien is dit al de vierde keer ofzo dat men dit stukje opneemt, dan zullen de reacties ook wal wat afgezwakt zijn of onnatuurlijker voorkomen.

Ik vind het dus moeilijk om echt af te gaan op de stukjes net na een proef, we weten namelijk niet altijd hoe spontaan deze reacties zijn.
Gebruikersavatar

Dagobert04 mei 2022, 09:32

 75
@ex-molinator
Uma doet me denken aan Lennaert.
Grote ogen, vol gezichtsuitdrukkingen en emotievol. De tranen op het dak zijn er niet.
Lennaert kan goed liegen, Uma liegt daarentegen normaal niet, volgens haar intro, ze gaat buiten haar comfortzone.
Dapper meiske.
Gebruikersavatar

ex-molinator04 mei 2022, 09:44

 3483  Uma
Dagobert schreef:Uma liegt daarentegen normaal niet, volgens haar intro, ze gaat buiten haar comfortzone.
Dapper meiske.
Zeker dapper om zo halsoverkop de rol van mol aan te nemen.
En (akkoord: door de wisseling was ver iedereen even het spoor kwijt, inclusief de mollenzoekers) ze is absoluut niet door de mand gevallen.
Het is een straffe prestatie (zoals die van Elisabet).
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9