Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen26 mar 2022, 18:31

 8153
Met grote stoelen... met gaten! :mrgreen:

Ja, vaak zitten ze op echt sjieke locaties en/of in sjieke dinges.
Gebruikersavatar

kristof.allaerts30 mar 2022, 22:55

 364  Uma
Nu we toch bezig zijn...

De villa waar ze "momenteel" verblijven is ook wel de moeite.

We herkennen enkele kamers, dus dat is ook de locatie waar de dagboeken zijn opgenomen. Wanneer de mol dat gesprekje met de crew heeft gehad, kunnen we helaas niet exact bepalen.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen31 mar 2022, 11:06

 8153
Ik veronderstel dat het volgende eiland Fuertaventura zal zijn, daarna Gran Canaria en van daar naar Tenerife. Ik vraag mij af of ze op La Palma geweest zijn. Tijdens de opnames was die vulkaan daar aan het uitbarsten.
Ik ben benieuwd naar Tenerife. Ik was daar de 10 laatste dagen van oktober en de 2 eerste van november.
Na Tenerife wellicht La Gomera.
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT19 apr 2022, 20:26

 767  Yens
JBB schreef: 19 apr 2022, 19:44 Maar ze zijn als ik het goed heb zijn ze ook begonnen op Lanzarote. Dat is nu eenmaal het meest doodse eiland ginder lijkt me.
Ben vergeten waar ze nu juist zaten (Tenerife? of nog een ander eiland?) , maar daar zal toch wat meer te beleven zijn 🤷🏻‍♂️
Momenteel zitten ze op Gran Canaria. Ik zag wel al in de preview naar volgende week dat er waarschijnlijk een opdracht op een bananenplantage gespeeld wordt. Ik weet niet of dat de cultuur is die je zoekt, maar het blijkt wel iets vrij typisch voor Gran Canaria en Tenerife te zijn.

Ik vind dat ze er zoals elk jaar weer in slagen om met cultuur, gewoontes, landschappen, ... van op de locatie opdrachten in elkaar te steken die daarbij aansluiten.
Gebruikersavatar

ex-molinator19 apr 2022, 20:39

 3483  Uma
Afl. 1 Lanzarote
Afl. 2 Lanzarote
Afl. 3 Lanzarote
Afl. 4 Gran Canaria
Afl. 5 Las Palmas
Aangezien Afl 6 bananen zal inhouden (wellicht de rode) zal dat Tenerife zijn.
Gebruikersavatar

ex-molinator19 apr 2022, 22:38

 3483  Uma
chicawah.janssen schreef: 19 apr 2022, 21:49 La Palma is een canarisch eiland, maar Las Palmas is op Gran Canaria. 😉
Klopt, ik had beter gewoon Gran Canaria geschreven (en indien ik het me goed herinner haal ik die 2 ook regelmatig door elkaar)😡
Gebruikersavatar

Délégee20 apr 2022, 08:57

 99
ex-molinator schreef: 19 apr 2022, 20:39 Afl. 1 Lanzarote
Afl. 2 Lanzarote
Afl. 3 Lanzarote
Afl. 4 Gran Canaria
Afl. 5 Las Palmas
Aangezien Afl 6 bananen zal inhouden (wellicht de rode) zal dat Tenerife zijn.
Op Gran Canaria zijn ook Bananenplantages hoor 😉