Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee28 mar 2022, 17:05

 3547  Sven
Heeeeeeeeeeeeey Toon!!!
Welkom op het forum 😎😎 Leuk dat je hier lanskomt. Als wij blijven zoeken, blijf jij gerust hier dan ook passeren 😉 .
Ook tof dat zo vroeg in het seizoen een kandidaat eens langskomt.

Voor mij was niet niet onmiddellijk de Mol, maar wel een fijne kandidaat. Jammer dat je er zo snel uit bent natuurlijk.
Maar toch bedankt voor de leuke TV
Gebruikersavatar

Jansen28 mar 2022, 17:26

 3423  Yens
Dag Toon 😀

Geweldig dat je hier dag komt zeggen!!!
Ik vond het zo erg dat net jullie er uit gingen.
Jij en Jens waren veruit de sympathiekste kandidaten, ik zal jullie echt missen.
Gebruikersavatar

mjohlan28 mar 2022, 17:32

 328  Yens
Hallo Toon. Ook van mij welkom op het forum. Tof dat je hier iets van je laat horen. 👍🏻
Je was een sympathieke kandidaat, die we wat langer hadden willen zien.
Nu ja, in het begin is het eenmaal een soort van gokspelletje.
En we zagen vooral dat je er veel plezier aan had, en deze unieke ervaring ontnemen ze alvast nooit meer.
Plus, wie kan er beweren dat hij zijn verjaardag in De Mol heeft gevierd? Dubbel speciaal en om nooit te vergeten.
Het gaat je goed in je nabije en verre toekomst. 😃
Gebruikersavatar

The hunter28 mar 2022, 17:39

 282  Uma
Hey Toon,
Geweldig dat je hier van je laat horen! Je was een plezier om naar te kijken en het is echt doodzonde dat je niet langer in het spel kon blijven. Ik ga jou (en Jens) hard missen de komende weken.
Veel succes in de toekomst!
Gebruikersavatar

kristof.allaerts28 mar 2022, 17:50

 364  Uma
Toontje "Geuje" toch... spijtig man!!
Samen met Jens toch wel bij het clubje smaakmakers van dit seizoen.
Hopelijk heb je ervan genoten, en ben je ondertussen al wat wijzer geworden over de identiteit van de mol.
Gebruikersavatar

Beethoven28 mar 2022, 23:43

 18  Yens
Toon wat was je toch een toffe! Ik heb enorm genoten van jou in het spel.
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager29 mar 2022, 01:01

 130  Uma
Leuk om je hier te zien. Je zat in interessante posities in aflevering 1, maar ik heb weinig mollenactie gezien bij jou. Tof!

En zorg de volgende keer dat je op reis gaat, dat je ook niet op paracommando moet 😀
Gebruikersavatar

Taupe07729 mar 2022, 10:15

 767  Yens
@Toon Tijsmans zonde dat je eruit bent man!
Wat was het een plezier jou te zien en zeker in combinatie met Jens.
Als kok kunnen jullie zo op Njam TV, het niveau zal zeker niet slechter worden. En Parship heeft dat ook goed gedaan om jullie te koppelen, we laten even in het midden wie het vrouwtje is en wie moet betalen.
Ik denk dat zowat heel Vlaanderen "nee" schreeuwde net voor Jens en jij het scherm gingen zien in de hoop dat het geen rood ging zijn maar helaas pindakaas.

Nog veel succes in de zoektocht en zie er nu al naar uit je terug te zien in de reünie aflevering!
Gebruikersavatar

Mola Lisa29 mar 2022, 12:42

 328  Uma
Gisteren heb ik jullie (jij en Jens dus) bezig gezien in "je was een goede kandidaat" in de TV-theek van Telenet. Jullie zijn hilarisch, jullie hadden de Lloyd en Bahador van dit seizoen kunnen worden. Jammer dat jullie er zo snel uitlagen. Mijn hart hebben jullie alvast gestolen en ik denk ook dat jullie daar een vriendschap voor het leven aan overhouden. Blij dat we jullie hebben leren "kennen".
Gebruikersavatar

astridm29 mar 2022, 13:41

 287
Ik zal niet zeggen wie ik gehoopt had dat eruit zouden gaan, maar Jens en jij zeer zeker niet. Ik had me erg verheugd op een paar keer de slappe lach door jullie flauwe grappen, ik zag het al helemaal voor me. Dat ga ik nu missen, jammer hoor.
Gebruikersavatar

julieke.vdw29 mar 2022, 22:32

 106  Uma
Toon! 😍 Jammer dat je eruit ligt.

En je hoeft je zeker niet te schamen voor de 'onderbroeksituatie'.
Paracommando gaan is :
1. comfortabel
2. koeler
3. gewoon vrijheid
Men gaat zich eigenlijk afvragen waarom men wél onderbroeken draagt. 😉