Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Delirivm28 mar 2022, 22:57

 101  Sven
Super fijn om te zien dat weer veel mensen zich volledig geven om de mol te vinden.

Zou het wel mogelijk zijn om enkel effectief hints te posten onder 'verborgen hints'. Ik heb het gevoel dat daar momenteel vooral hersenspinsels staan. Nu, een hint hoeft zeker niet waterdicht te zijn, maar momenteel staat er (in mijn ogen) te veel wat misschien beter in molboekjes of onder het onderwerp van de desbetreffende proeven valt.

Soit, ik kon de wildgroei daar gewoon even niet meer aan. Hopelijk staat mijn eigen post niet fout 🙃
Gebruikersavatar

joeri.michiels28 mar 2022, 23:27

 176  Sven
Geef jou volledig gelijk. Ik zoek zelf totaal niet naar hints. Die zijn toch te moeilijk te vinden. Anderen mogen dat altijd doen.

Zelfs focussen op molacties is vaak al lastig aangezien deze niet altijd zichtbaar zijn. 🙂
Gebruikersavatar

chicawah.janssen29 mar 2022, 13:12

 8153
Delirivm schreef: 28 mar 2022, 22:57 Zou het wel mogelijk zijn om enkel effectief hints te posten onder 'verborgen hints'. Ik heb het gevoel dat daar momenteel vooral hersenspinsels staan. Nu, een hint hoeft zeker niet waterdicht te zijn, maar momenteel staat er (in mijn ogen) te veel wat misschien beter in molboekjes of onder het onderwerp van de desbetreffende proeven valt.
Mijn gedacht!
Gebruikersavatar

Jansen07 apr 2022, 04:52

 3423  Yens
Ik moet tot mijn scha en schande bekennen dat deze overzichtjes me tot nu toe helemaal onbekend waren 😏.
Bedankt @renzo.verdonckt voor de goede samenvattingen en de inspanning die je er ongetwijfeld in steekt 👍🏻.
Gebruikersavatar

Jayvie1108 apr 2022, 09:38

 25
Mag ik even zeggen dat al die vergezochte, nutteloze hints me nogal storen? Denk dat dat al duidelijk was gezien mijn reacties... Kan dan ook niet laten om er op te reageren, sorry 🤷🏻‍♂️
Gebruikersavatar

Addow08 apr 2022, 10:18

Molerator  377  Yens
@Jayvie11, jij mag je daar gerust aan storen, zolang je ons er dan maar niet mee lastigvalt 😜

Als molerators proberen wij niet of zo weinig mogelijk over het inhoudelijke van hints en tips te oordelen. Uiteindelijk zeggen de forumleden quasi ieder seizoen wel na de "reveal"-aflevering dat er tips in zaten die enórm vergezocht zijn of té "in-your-face". Ik begrijp je gevoel wel, maar probeer er dan toch niet op te reageren. Denk het, zeg het luidop, maar schrijf het niet, ook niet cynisch. Iedereen, van 10-jarige tot 89-jarige fan, heeft het recht mee te zoeken naar tips. Hoe vergezocht ze ook zijn.

Om dezelfde reden kunnen we bijvoorbeeld ook geen hint-topics sluiten. Wanneer is een hint écht geen hint 😲

Mijn persoonlijke mening sluit ook eerder aan bij @Delirivm. Ik zou zelf hersenspinsels eerder in mijn (digitaal) molboekje noteren. Pas wanneer hersenspinsels neigen naar een rode draad of een patroon, dan zal ik het overwegen om het in een topic te gieten op het subforum.
Gebruikersavatar

Paraceta02 mei 2022, 16:01

 717  Sven
Leuke touch weer met die gekleurde verdenkingen in de profielen @Davy! 😍😍
Gebruikersavatar

masterveecee02 mei 2022, 19:14

 3547  Sven
Code: Selecteer alles
[color=#EEFF05]Y[/color][color=#EFEC19]o[/color][color=#F1D92E]u[/color] [color=#F4B358]n[/color][color=#F5A06D]o[/color][color=#F78D81]t[/color][color=#F87A96]i[/color][color=#FA67AB]c[/color][color=#FB54C0]e[/color][color=#FD41D5]d[/color] 😎
Ha, die code wou ik toch even zien @Davy 😀