Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl20 apr 2022, 14:11

 22
Ik zou eigenlijk eens willen weten wie het meeste uit de pot zal gaan halen. Ben er zeker van dat het zelfs niet de mol is. Wordt dat ook bijgehouden?
Gebruikersavatar

joeri.michiels20 apr 2022, 18:07

 176  Sven
Ik heb dat in het begin berekend en toen bleek Sven het meeste te verliezen. In aflevering 3 werd hij wel de grootverdiener.

Zijn de resultaten er al na de eerste aflevering met de nieuwe mol? Ben benieuwd 🙂
Gebruikersavatar

Davy21 apr 2022, 11:17

Site Admin  1167  Uma
hans.vanderzijl schreef: 20 apr 2022, 14:11 Ik zou eigenlijk eens willen weten wie het meeste uit de pot zal gaan halen. Ben er zeker van dat het zelfs niet de mol is. Wordt dat ook bijgehouden?
Be our guest Hans, plaats je berekeningen gerust bij in dit topic.



Nieuwe start na aflevering 5 🙂 💸

Afbeelding

Na amper 2 opdrachten is dat natuurlijk op basis van heel beperkte info 😕
Hopelijk zien we de volgende afleveringen een patroon.
Ik heb er hier op het forum ook even de totalen van Afl 1 tem 4 boven gezet

Manu haalt door de koffertjes wel al meer geld op dan haar totaal voor de molwissel.
Schitterend gespeeld als kandidaat, als Mol... 🤨

👉🏻 https://wieisdemol.be/ftm
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl21 apr 2022, 13:16

 22
Dus tot nu toe heeft Manu het meeste geld binnengehaald, als zij de mol zou zijn, dan is ze wel een heel slechte mol lol.
Gebruikersavatar

ex-molinator21 apr 2022, 13:22

 3483  Uma
hans.vanderzijl schreef:Dus tot nu toe heeft Manu het meeste geld binnengehaald, als zij de mol zou zijn, dan is ze wel een heel slechte mol lol.
Je kan het ook anders bekijken: als zij niet de mol is, dan vervult ze haar kandidatenrol veel beter dan de anderen.
Gebruikersavatar

joeri.michiels21 apr 2022, 13:34

 176  Sven
Wat dan weer wil zeggen dat ze de mol niet is. Deze berekening bevestigd alleszins mijn vermoeden dat het Sven of Uma zal zijn. Benieuwd naar de volgende aflevering.
Gebruikersavatar

Jansen21 apr 2022, 13:54

 3423  Yens
ex-molinator schreef:Je kan het ook anders bekijken: als zij niet de mol is, dan vervult ze haar kandidatenrol veel beter dan de anderen.
Helemaal mee akkoord... blijkbaar mag je geen bewondering meer hebben voor iemand die zijn kandidatenrol met verve vervult... .
Gebruikersavatar

Davy21 apr 2022, 14:31

Site Admin  1167  Uma
Davy schreef: 21 apr 2022, 11:17 Na amper 2 opdrachten is dat natuurlijk op basis van heel beperkte info 😕
Afl 5 - Opdracht 1: Aqualand was typisch een opdracht waar er vlotjes uit het zicht kon gemold worden.
Als kijker hebben we geen zicht op waar de 1040 euro vandaan komt.

Eigenlijk komt het er dus op neer dat deze eerste FTM volledig afhangt van Afl 5 - Opdracht 2: The girl with the gun

Daar een heel topic om hierrond te discussiëren, maar mijn persoonlijke conclusie op basis van de FTM:

Sven (0€) en Uma (0€)
Als Mol voor de pasvragen gaan waardoor het te winnen bedrag sowieso verloren gaat
Maakt je zelf amper verdacht omdat voor pasvragen gaan perfect te verklaren is als kandidaat.

Anke (€1000) en Yens (€500)
Als Mol een gok nemen en voor geld gaan, met potentieel om extra geld uit de pot te halen als je neergeschoten wordt.
Maakt de kandidaat die mag beslissen extra verdacht.

Manu (€1500)
Heeft deze opdracht schitterend gespeeld als kandidaat, en dus volgens mij de enige onlogische mol hier
Gebruikersavatar

Frolva21 apr 2022, 19:27

 2204
ex-molinator schreef: 21 apr 2022, 13:22 Je kan het ook anders bekijken: als zij niet de mol is, dan vervult ze haar kandidatenrol veel beter dan de anderen.
Ja maar ja, het spel is om de mol te vinden, niet om één kandidaat te vinden. :mrgreen:
Gebruikersavatar

hans.vanderzijl23 apr 2022, 08:58

 22
Jansen schreef: 21 apr 2022, 13:54 Helemaal mee akkoord... blijkbaar mag je geen bewondering meer hebben voor iemand die zijn kandidatenrol met verve vervult... .
Natuurlijk, maar het gaat uiteindelijk om de mol die saboteert. Als zij de mol zou zijn, dan is ze in mijn ogen een slechte mol.
Gebruikersavatar

joeri.michiels01 mei 2022, 02:17

 176  Sven
Benieuwd naar wat deze theorie zal opleveren vlak voor de finale. 🙂