Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen05 mei 2022, 20:00

 8153
Volgens mij hoort onderstaand topic hier thuis:
viewtopic.php?p=143230#p143230

Topicstarter vindt dit een verborgen hint en opent er een nieuw topic voor bij verborgen hints, maar wat is het verschil met de duscussie over "kei"?
Philippe gebruikte "kei" in een briefing, de nieuwe mol gebruikt "putain". Dus werd gezocht naar welke kandidaten "kei" gebruiken en wordt gezocht naar welke kandidaten "putain" gebruiken.
Volgens mij identieke redeneringen, maar nu staat het ene hier en is het andere een verborgen hint?
Ik snap het niet.
Gebruikersavatar

molondope05 mei 2022, 21:37

 48  Uma
massis schreef: 05 mei 2022, 16:38 leuke theorie, maar waar haal je het uur van de vlucht? Niemand zegt dat die briefing die avond gebeurde en niet de ochtend erop? Als je rekening houdt met het feit dat de mol deelnemer vaak laat in bed liggen omdat ze nog iets gaan drinken etc, is de kans reeël dat er 's avonds niet veel tijd meer is voor een briefing?
Akkoord, maar de helper mag ook niet opvallen want deze is al een op bezoek geweest.Het zou kunnen opvallen.Inderdaad de dagen zijn lang in de mol, dan moet de bezoeker 's morgens waarschijnlijk een vroege vlucht naar Tenerife of Lanzarote hebben genomen en vandaar verder.Om niet op te vallen kan je dan best niet lang "in de lucht" zijn. Daardoor denk ik aan de vriendin van Yens. en o ja het is maar een van alle theorieën
hier.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9