Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

chicawah.janssen03 apr 2022, 21:45

 8153
Zó erg en zó jammer! Een toffe, gezellige madam stapt zelf uit het spel omwille van een kwetsuur. Grote madam, mooi mens!!!
Gebruikersavatar

bar.ra03 apr 2022, 21:58

 17  Sven
Heel jammer van Nele, ik vond ze een sympathieke dame. Maar ze heeft wel een verstandige beslissing genomen. Met zo’n blauw been luister je maar best naar je lichaam en je gezond verstand. Hopelijk is ze volledig hersteld, want het was een serieuze val. Spijtig dat ze er niet meer bij is!
Gebruikersavatar

Jansen03 apr 2022, 22:29

 3423  Yens
Ze was net in Café de Mol. Ze heeft nog tot eind februari moeten revalideren bij een kinesist... na dat ze thuis was, werd het nog erger. Vond haar ook een toffe madam, spijtig dat ze op zo'n manier er uit is moeten gaan.
Gebruikersavatar

happyfello03 apr 2022, 22:32

 326  Uma
Agree... nooit verdacht, leuke m@d@m, k@k om er zo uit te moeten...
Gebruikersavatar

astridm03 apr 2022, 22:52

 287
Zo jammer als je op deze manier het spel moet verlaten, maar wel een verstandige beslissing, dat been zag er niet goed uit.
Gebruikersavatar

masterveecee03 apr 2022, 22:53

 3547  Sven
Heel spijtig natuurlijk. Wel verstaanbaar.
Vond het al raar dat ze zo lang bleef zitten in de zaal
Gebruikersavatar

Davy03 apr 2022, 22:54

Site Admin  1167  Uma
Inderdaad heel jammer om De Mol op zo'n manier te moeten verlaten.
Fijn om te merken dat Nele het zo sporief opnam
Gebruikersavatar

BeaVer03 apr 2022, 22:55

 1293  Uma
Ik dacht eerst dat die zo lang bleef zitten om te kijken of er Marvel-gewijs nog iets kwam na de aftiteling. Heel jammer inderdaad dat ze zo is moeten afvallen. Ik hoop ook dat ze nu al weer volledig hersteld is. zowel spierscheur als hese stem 🙂
Gebruikersavatar

kristof.allaerts03 apr 2022, 22:57

 364  Uma
Dat moet echt wel #@@#!! zijn geweest.
Maar ik vrees dat het ni van te kiezen was. Sterke madam om er zo mee om te gaan.

Ik voelde al wel dat die eliminatie ineens zo snel ging. Poef pats rood scherm... en toen kwam de uitleg.
Gebruikersavatar

stivni04 apr 2022, 09:36

 10  Yens
Ik vind het wel raar dat de resterende deelnemers daar (nog?) niet van op de hoogte gebracht zijn.

Als Nele iemand in vertrouwen genomen had over haar hoofdverdachte, kan die nu onbedoeld de verkeerde uitsluiten.

Alé, ik vind het toch info die gedeeld zou moeten worden…
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2022, 09:44

 3547  Sven
BeaVer schreef: 03 apr 2022, 22:55 Ik dacht eerst dat die zo lang bleef zitten om te kijken of er Marvel-gewijs nog iets kwam na de aftiteling. Heel jammer inderdaad dat ze zo is moeten afvallen. Ik hoop ook dat ze nu al weer volledig hersteld is. zowel spierscheur als hese stem 🙂
Had ik dus ook aan gedacht 😀

kristof.allaerts schreef: 03 apr 2022, 22:57 Dat moet echt wel #@@#!! zijn geweest.
Maar ik vrees dat het ni van te kiezen was. Sterke madam om er zo mee om te gaan.

Ik voelde al wel dat die eliminatie ineens zo snel ging. Poef pats rood scherm... en toen kwam de uitleg.
Als je hoort in CDM dat Nele nog een maand of 4-5 last heeft gehad (en intense kine gekregen heeft), is het misschien het beste geweest om te stoppen

👉🏻👉🏻
Het betekende uiteindelijk inderdaad het einde van haar molavontuur, al waren haar medekandidaten niet op de hoogte dat ze 'vrijwillig' zou vertrekken. "Nee, zij wisten dit niet", aldus Nele. "Zoals je kan zien ben ik in de cinema blijven zitten tot het einde, omdat ik toen al beslist had dat ik de vragenlijst niet zou invullen. De tijd die ik er zat, deed er dus voor mij niet toe. Ik heb dan na de voorstelling besproken met twee mensen van de redactie dat het tijd was voor mij om te vertrekken. Het was duidelijk dat ik niet verder kon doen, zij hebben mij enorm goed begeleid om deze beslissing te nemen. Toen ik in de auto zat, hebben ze mij verteld dat ze de medekandidaten hadden ingelicht. Ik heb de lijst niet ingevuld, dus dit was belangrijke informatie voor hen. Ik kreeg als eerste het rode scherm. Zij kregen daardoor dus geen extra info over hun eigen antwoorden"
👉🏻
https://www.wieisdemol.be/nieuws/146/een-pijnlijke-exit