Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

Davy20 mar 2022, 12:00

Site Admin  1167  Uma
Afbeelding
Meteen na elke aflevering van De Mol kunnen de fans terecht in Café De Mol om samen met bekende en onbekende diehard-mol-vangers op zoek te gaan naar tips en tricks om de mol te ontmaskeren.


De Mol x Duvel experience
Café De Mol is nu ook open buiten de live opnames.

Jawel, je leest het goed : voor de allereerste keer kan je zelf in Café De Mol iets drinken of terwijl je volledig ondergedompeld wordt in de sfeer van het 10e seizoen van De Mol. Plaats van dit alles is de Brouwerij De Koninck in Antwerpen.
👉🏻https://demolcafetour.duvel.com/
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2022, 10:34

 3547  Sven
Ik vind het jammer dat in café de mol er geen screenshots meer passeren van ons forum, of zelfs van de FB pagina van onze vriend.
Dat mis ik wel dit jaar.
Of zelfs onze @Davy die vorige keren ook wel eens durfde passeren op de buis....
Gebruikersavatar

magali.dereu04 apr 2022, 13:42

 184  Sven
Ik wil me kei graag aanmelden voor een opname van Café De Mol maar deze pagina wordt maar niet bijgewerkt. Iemand die weet of/hoe het wel kan?
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2022, 14:03

 3547  Sven
(Goh Magali, ik had je niet herkend op de foto 😉 )

Zou het kunnen dat het iedere keer gewoon volboekt is?
Zou wel leuk zijn om nog eens een WIDM-(st)er in CDM te zien 😛
Gebruikersavatar

magali.dereu04 apr 2022, 14:14

 184  Sven
Haha, ik houd wel van mijn incognito kantje!
Nee, heb het sinds gisterenavond in de gaten gehouden, en de tekst is onveranderd..
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2022, 14:18

 3547  Sven
Ik herinner mij dat het 2j geleden ook zo was, en dan ergens halverwege er terug plaatsen waren.
Er is toen iemand van hier daar geweest, maar ik weet niet meer wie. Mss dat @chicawah.janssen het nog weet, die kan veel onthouden 😉
Gebruikersavatar

chicawah.janssen04 apr 2022, 15:21

 8153
De jonge gast die toen een molboekje gewonnen heeft met Davy's wedstrijd. Zijn naam schiet mij niet te binnen. Ik denk dat hij vorig jaar niet of zeer weinig op het forum geweest is.
Gebruikersavatar

koen.willen04 apr 2022, 16:40

 187  Uma
magali.dereu schreef: 04 apr 2022, 13:42 Ik wil me kei graag aanmelden voor een opname van Café De Mol maar deze pagina wordt maar niet bijgewerkt. Iemand die weet of/hoe het wel kan?
Afbeelding
Ik ga je daar antwoord op kunnen geven. Die zijn begin maart allemaal online gezet i.p.v. verdeeld over het seizoen. Daarom komen ze waarschijnlijk niet meer online via GoPlay.
Ik heb mezelf toen op 6 van de 7 mogelijkheden aangemeld voor meer kans te maken. Helaas zonder succes voorlopig. Maar ik kan mijn aanmeldingen van opkomende opnames gelukkig wel nog bekijken op een website.
Voor zondag 24 april zouden er nog plekken vrij zijn. Voor 17 april kan ik het niet zien want voor die dag niet aangemeld. De andere 2 opnamedagen zijn volzet want die staan op gesloten of in de min.
Misschien dat het voor 24 april nog lukt voor rechtstreeks aan te melden. Dat zou hier moeten kunnen dan: https://inthepicture.com/
Gebruikersavatar

The hunter04 apr 2022, 16:43

 282  Uma
masterveecee schreef: 04 apr 2022, 10:34 Ik vind het jammer dat in café de mol er geen screenshots meer passeren van ons forum, of zelfs van de FB pagina van onze vriend.
Dat mis ik wel dit jaar.
Of zelfs onze @Davy die vorige keren ook wel eens durfde passeren op de buis....
Ik vind het vooral jammer dat er geen kandidaten van vroeger meer aan het woord komen, maar enkel de zes "kenners" die toch allemaal maar in hun eigen tunnel blijven zitten.
Gebruikersavatar

masterveecee04 apr 2022, 16:51

 3547  Sven
Ook waar
Gebruikersavatar

Paraceta04 apr 2022, 16:55

 717  Sven
De "kenners" (die er geen zijn) hebben inderdaad absoluut geen enkele meerwaarde. Fijn dat Vier haar semi-BV's probeert te pushen maar doe dat dan alsjeblieft via een ander programma. Zoals @The hunter zegt, zou de herintroductie van oud-kandidaten veel leuker, interessanter en diepgaander zijn.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7