Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

zoekenmaar16 apr 2022, 15:44

 32  Sven
julieke.vdw schreef: 11 apr 2022, 19:59 Op het einde van de vierde aflevering van Café De Mol - rond 25:36 - vraagt GDC aan Dennis Xhaët wie zijn hoofdverdachte is. Nadat Dennis bevestigt dat dat nog steeds Yens is, zegt Gilles 'Ik sla alle informatie op' (hiervoor hadden Lieven Scheire en Soe Nsuki hun hoodverdachten bekend gemaakt). Dat vind ik zo'n gekke opmerking. Wat ga je met die informatie doen? 😜 De mol kan toch niet meer veranderd worden mij dunkt. Zou hij bedoelen dat hij er rekening mee wilt houden wie er momenteel verdacht is zodat de programmamakers het voor de kijkers alsnog spannend kunnen houden door de montage of zo?
Ik zie geen achterliggende logica in Gilles zijn uitspraak en zou er ook niet te veel achter zoeken. Qua montage is alles al ingeblikt , daar zullen de programmamakers niet meer aan sleutelen.
Gebruikersavatar

Cedric17 apr 2022, 22:24

 2834  Uma
Ik snap dat velen liever geen BV's hebben in CDM, maar Celine Van Ouytsel en Lieven Scheire vind ik toch een meerwaarde. Beiden ook met verschillende maar elkaar aanvullende manieren om het programma te bekijken.
Gebruikersavatar

The hunter17 apr 2022, 22:25

 282  Uma
Ik vond het weer een goeie Café De Mol. Leuk om Hugo nog eens eventjes aan het woord te horen en van de zes BV's die als kenners mogen komen opdraven steken Lieven Scheire en Céline Van Ouytsel er bij mij torenhoog bovenuit. Lieven Scheire is gewoon een aangename, grappige mens zonder te overdrijven en Céline Van Ouytsel is de enige van de bende die het spel snapt 😉
Gebruikersavatar

masterveecee17 apr 2022, 22:28

 3547  Sven
Cedric schreef: 17 apr 2022, 22:24 Ik snap dat velen liever geen BV's hebben in CDM, maar Celine Van Ouytsel en Lieven Scheire vind ik toch een meerwaarde. Beiden ook met verschillende maar elkaar aanvullende manieren om het programma te bekijken.
Ewel, volg ik nu ook wel ze. Ook net gekeken en ik volg die 2 wel. Zelfs bij Celine had ik iets van "moh! Aja! Da klopt! Goe gezien"
Gebruikersavatar

Mollenjager-DT17 apr 2022, 22:31

 767  Yens
The hunter schreef: 17 apr 2022, 22:25 Ik vond het weer een goeie Café De Mol. Leuk om Hugo nog eens eventjes aan het woord te horen en van de zes BV's die als kenners mogen komen opdraven steken Lieven Scheire en Céline Van Ouytsel er bij mij torenhoog bovenuit. Lieven Scheire is gewoon een aangename, grappige mens zonder te overdrijven en Céline Van Ouytsel is de enige van de bende die het spel snapt 😉
Inderdaad! Lieven Scheire is niet de typische BV die overdrijft of vooral zichzelf in de spotlights wil zetten en Céline Van Ouytsel lijkt meer een echte mollenjager dan een BV. Als het dan toch met BV's moet liefst deze 2 elke week!
Gebruikersavatar

chicawah.janssen17 apr 2022, 22:47

 8153
Cedric schreef: 17 apr 2022, 22:24 Ik snap dat velen liever geen BV's hebben in CDM, maar Celine Van Ouytsel en Lieven Scheire vind ik toch een meerwaarde. Beiden ook met verschillende maar elkaar aanvullende manieren om het programma te bekijken.
Zat net hetzelfde te denken.

Fantastisch om Hugo terug te zien en te horen, inclusief fragmenten. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen17 apr 2022, 22:53

 3423  Yens
Op voorhand zou ik gedacht hebben dat Celine Van Uytsel de zoveelste Miss zou zijn die in de media wordt opgevoerd, maar moet zeggen dat ze heel goed meevalt. Lieven Scheire is iemand die ik al jaren apprecieer als een van de beste tv-gezichten. Er zijn er echter al een paar de revue gepasseerd waar ik op voorhand van zou denken dat het goed gecaste mensen waren, maar die me echt teleurgesteld hebben... . Vorige aflevering en deze aflevering waren voor mij veruit de beste afleveringen van Café De Mol.
Gebruikersavatar

masterveecee18 apr 2022, 00:19

 3547  Sven
Trouwens ook even de credits voor Celine voor het onderstaande:
Afbeelding

Hoe kon de vriend van Manu al weten dat iemand dat anders kon plaatsen?
Misschien zelf bedacht? Of had ie inside-info?
Gebruikersavatar

astridm18 apr 2022, 15:24

 287
Masterveece zei: Hoe kon de vriend van Manu al weten dat iemand dat anders kon plaatsen?

Het was mijn eerste gedachte toen de kokers in beeld kwamen, die opstelling vrààgt om verwisseling. En ik ben echt niet de mol hoor, sterker nog, ik doe niet eens mee. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen18 apr 2022, 16:29

 8153
Als partner van een kandidaat (en dus niet van de mol) zou ik waarschijnlijk de bankroetkoker en de kokers van €10 die ik tegenkwam weggegooid hebben zodat die niet verwisseld konden worden met de grote bedragen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7