Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

joeri.michiels20 apr 2022, 19:42

 176  Sven
jos.jansen schreef: 18 apr 2022, 09:48 Ik vermoed dat er nog een opdracht gespeeld wordt in Paleis 12. Ze moeten misschien de oud kandidaten zoeken in de mensen massa en krijgen dan nog geld in de groepspot.

Ik heb ook nog een vermoeden dat de eind-test wel eens on stage ingevuld kan worden voor al het volk.
Dat dacht ik ook. Hoe dan ook denk ik dat er nog een opdracht ter plekke volgt. Wat dan wil zeggen dat de mol/winnaar nog niet bekend zijn. Of dat men daar pas het oordeel bekend maakt. Daar heb ik geen probleem mee.
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2022, 22:14

 2834  Uma
Nu snap ik het.

Nele en Anke met "blessures", Philippe door problemen met "mentale gezondheid".
Alles is gewoon in scène gezet.

De finale op 8 mei in Paleis 12 is met deze 3.

Mijn pronostiek:
- Philippe is de Mol.
- Anke is de winnares.
- Nele is finalist.

"De geschiedenis herhaalt zich. Of ook niet." Dit jaar eindigen we zonder Mol in de reeks.

Trouwens, je kan maar uit het spel door een rood scherm... Jens kreeg dat vorig jaar niet en dus keerde hij terug. Dit jaar "is er iets met de finale". En Philippe en Anke kregen geen rood scherm. Nele wel, maar je moet met 3 zijn voor de finale, dus ze mocht terugkeren zo lang ze maar niet de Mol of de winnares werd. (Tenzij er volgende week nog iemand afvalt zonder rood scherm, dan is het die persoon ipv Nele in de finale.)

Case closed. 😎
Gebruikersavatar

zakke langs zijkant24 apr 2022, 22:43

 45  Uma
Wat denken we van het idee dat de 'coolste' bom van alle jaren, die GDC reeds beloofde, pas op 8 mei in paleis 12 afgaat? En daarrond een spel wordt gespeeld ter plekke? Ik zie de makers het nog doen 😃
Gebruikersavatar

Cedric24 apr 2022, 23:13

 2834  Uma
masterveecee schreef: 24 apr 2022, 22:31 Anke kreeg wel een rood scherm 😉
Afbeelding
Ik meende mijn post ab-so-luut NIET serieus, by the way 😛
Maar idd, dat rood scherm had ik gemist.
Gebruikersavatar

masterveecee24 apr 2022, 23:15

 3547  Sven
Aja, I know 😉
Maar ik wou de gif toch maken 😉
Gebruikersavatar

kristof.ermens24 apr 2022, 23:54

 4
kristof.allaerts schreef: 17 apr 2022, 23:18 Dat pleidooi komt ook uit dit seizoen WIDM 😜

GDC zegt: "Een avond die speciaal kan worden, want jullie kunnen een rol krijgen in het spel."

Een rol... dat is daarom geen invloed 🤞
Toen Gilles zei "een rol in het spel" was mijn eerste reactie dat je daar een rol in het spel kon 'winnen'. Maar dus voor volgend seizoen. Dat daar dus de inschrijvingen plaatsvinden als je op zijn minst de juiste mol kan raden van dit seizoen bv?
Maar dat valt niet te rijmen met het feit dat de mol daar tijdens de briefing over ingelicht moet worden. Dus het kan bijna niet anders dan dat er tijdens de aflevering wordt overgeschakeld naar de live beelden van daar met waarschijnlijk minstens de onthulling. Maar mogelijk ook deels nog iets dat pas de week erna, in de laatste aflevering getoond wordt?
Gebruikersavatar

joeri.michiels24 apr 2022, 23:57

 176  Sven
Dan zijn de kandidaten voor volgend jaar mogelijk al bekend. Lijkt me niet verstandig. 🙂
Gebruikersavatar

kristof.ermens25 apr 2022, 00:42

 4
Je kan daar al een ruime selectie maken en daarna achter de schermen verdergaan. Je kan niet op een avond een goeie groep samenstellen. Zo naïef ben ik niet. 😂
Gebruikersavatar

joeri.michiels25 apr 2022, 01:26

 176  Sven
Maar dan weet hun omgeving al dat ze mogelijk meedoen als ze dat niet goed aanpzkken. En niet alle geïnteresseerden zijn er aanwezig.
Gebruikersavatar

karine.ke26 apr 2022, 11:16

 38  Uma
Ik heb absoluut geen idee wat men op 8 mei gaat doen, en helaas zal ik het pas uitgesteld zien want ik heb andere afspraken .Maar ik houd mijn hart vast.
In deze reeks is allerlei misgelopen. Net of er een vloek rust op de 10 e reeks. En dan gaat het over zaken die niet rechtstreeks werden getoond, dus waarvan de ernst nog een beetje kan gerelativeerd worden.
Stel dat er iets misloopt op 8 mei. Dat is wel rechtstreeks.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16