Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

SamL08 mei 2022, 22:32

 37  Yens
Ik vond die live finale zelf een leuke gimmick, maar het moet zeker niet de norm worden. Het was eens iets anders, voor een jubileum en dan nog zo een turbulent seizoen wel passend.
Maar geef ons volgende keer maar weer de good old intieme onthulling.

Waar ik ook aan dacht: als ze per se zoiets wouden doen, had het volgens mij cooler geweest om het op voorhand niet aan te kondigen aan het publiek. Live de uitzending van de finale op groot scherm met wat randactiviteiten en bv. de eerste publieke reactie van de mol had voldoende geweest om volk te lokken. En dat dat wel gefilmd werd zogezegd als sfeerbeelden tussendoor. En dan op het error moment, PATS, over naar Brussel en de rest doen en iedereen die daar is, ziet plots zijn helden van het scherm daar live om het af te werken. Was nog ietsje straffer geweest in mijn ogen. 🙂
Gebruikersavatar

Jansen08 mei 2022, 22:39

 3423  Yens
Ik kan me niet voorstellen dat ze dit nog eens opnieuw gaan doen, was toch vooral omdat het dit jaar een jubileumeditie was. Het succes van deze avond vond ik toch vooral het verrassingselement en de wisselwerking tussen de proeven op La Gomera en de zaal hier 😀.
Gebruikersavatar

zoekenmaar08 mei 2022, 22:46

 32  Sven
Algemeen gevoel na het bekijken van de live finale: flauw en helaas ver onder mijn verwachtingen.
Niet eens alle kandidaten (die samen stonden voor de groepsfoto) in beeld gebracht.
De live act, tja zeker niet slecht maar nu niet om te zeggen wauw . Ze hebben wel alle 3 lef getoond om hun act voor een slordige 10.000 man uit te voeren.
De beelden uit La Gomera bevielen me wel.
Wat was nu het nut /de bedoeling van de gele, blauwe en roze buttons ?
Yes ! Philippe werd toch ook even op het podium gehaald.
Er zal ongetwijfeld veel tijd en energie in zo'n live event gestoken zijn .
Volgend jaar graag het "klassieke concept"
Gebruikersavatar

Cadfael08 mei 2022, 22:50

 229  Uma
Dit is sowieso voor één keer. Elk jaar willen ze iets nieuw en anders doen. En dit jaar dachten ze voor deze jubileumeditie een keer aan een live event. Ik kijk al uit naar volgend jaar en benieuwd wat ze dan weer voor ons in petto hebben.
Gebruikersavatar

Klaartje08 mei 2022, 23:25

 2245  Uma
Ik vond de finale toch een mooie afsluiter van deze zonnige Moederdag. Veel show, dat was te verwachten, maar de mensen die er live bij waren mochten toch ook wat krijgen. Ik vond die drumact van Uma best goed en Sven was top in zijn tapdansen! En Yenske gaf alles om los te raken uit zijn dwangbuis, het zweet parelde op zijn gekortwiekte kopje (staat hem goed, dat 'broske'). Ook blij dat ik Pickart niet heb gezien, dat dat 'vals alarm' was.

Uma straalde als Mol in haar blauwe outfit, heel mooi en haar kapsel zat ook prima! Sven was helemaal zichzelf, geëmotioneerd door zijn winst, even sprakeloos, maar dan toch snel ook weer die tienduizend inpakken met dat zegegebaar, die vuist van 'Yes!! Het is binnen'. Hij blijft toch de bolleboos met dat heerlijke gevoel voor humor. Ben blij voor hem dat hij de pot won. Yens was een beetje teleurgesteld dat hij niet won, maar er kan er maar eentje met de pot gaan lopen. Yens is een 'sportman', die wil altijd winnen, maar ik vond hem wel groots in de 'nederlaag' en hij gunde het Sven dan ook. En eigenlijk is het ook niet 'verliezen' hé. Ik heb genoten van die 'pathetische zot', heerlijke jongen!

Nu nog een laatste glaasje champagne en dan lekker slapen!

Het was een schone Moederdag!
Gebruikersavatar

kristof.allaerts09 mei 2022, 00:02

 364  Uma
Topmol, mooie winnaar en leuke finalist.

Ik sluit me aan bij de rest. Liveshow goed voor één keer.
Het feit dat er nog vragen ingevuld moesten worden... yikes!! Echt not done.

Dus hopelijk blijft het bij deze ene keer, en kunnen we volgend jaar weer genieten van het mooie intieme moment van Gilles, de finalisten en natuurlijk... de mol.
Gebruikersavatar

Fervente mollenjager09 mei 2022, 00:04

 130  Uma
Net zoals ik mijn molboekje zeg, voor mij is het goed voor 1 keer deze liveshow. Ik begrijp het helemaal speciaal voor het jubileumjaar, maar je verliest toch een beetje dat speciale gevoel van De Mol als er 10.000 zitten te roepen. 😃
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 06:37

 8153
Sauv schreef: 08 mei 2022, 22:17 Ik heb de andere kandidaten erg gemist. Ik had graag hun reacties gezien op de onthulling van de Mol.
Ik ook! We kregen hen niet eens vooraf te zien, terwijl De Croo en het team van Blind gekocht wel langs mochten komen bij Dennis Xhaët. Ik hoopte heel veel ex-deelnemers te zien (ze hadden die toch minstens eens kunnen tonen) en verwachtte dat toch ook Magda, Hugo en Marc even geïnterviewd zouden worden door Dennis. Niet dus. 😡

SamL schreef: 08 mei 2022, 22:22 Die zie je normaal pas in de "Verborgen hints en sabotages"-aflevering hé.
Ze zullen er toch wel geweest zijn? Men had toch wel eens kunnen inzoomen op hen?

Sauv schreef: 08 mei 2022, 22:24 Ook vreemd: Gilles had allerlei oud-kandidaten en oud-Mollen toch per brief uitgenodigd om aanwezig te zijn bij de finale? Ze zouden daar toch een rol in gaan spelen? Daar hebben we niets van terug gezien.
Viel mij dus ook enorm tegen. Had er, na alle heisa, meer van verwacht.
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2022, 06:47

 3423  Yens
Er volgt nog een aflevering 😉 . Waarschijnlijk opgespaard voor daar 😃.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 06:53

 8153
Cedric schreef: 08 mei 2022, 22:28 De live uitzending was meer dan enkel de finale die op Play4 werd uitgezonden.
Vooraf was er ook al de aankomst op "de rode loper" die live werd getoond op de zender Play247. Daar zijn veel oud-kandidaten aan het woord gekomen over hun verdenkingen. Dat begon al om 19u
Daar zijn de vorige mollen van de nieuwe reeksen (behalve om begrijpelijke redenen Eline) gepasseerd en enkele ex-deelnemers (waarvan slechts 1 uit een oude reeks) en kregen natuurlijk weer een aantal BV's aandacht.
2016: alleen Gilles VB (geen Cathy, Hanne, Stijn, Bruno, Thibaud...)
2017: Annelies en Bouba (waar zaten Davey, Robin, Sam...?)
2018: Pieter en Jeffrey (onbegrijpelijk dat we Lloyd en Baha niet te zien kregen. En Joke, Pascale...)
2019: onze immer ravissante Elisabet natuurlijk en gelukkig ook Axel, Bas en Joeri. Helaas zagen we Kaat, Bruno, Eva... niet.
2020: Alina en Christian (waarom Bart en Jolien niet?)
Uit 2021 gelukkig wel veel volk: Lennart, Sven, Philip, Noah, Samina, Jasmien.
Gebruikersavatar

Jansen09 mei 2022, 07:05

 3423  Yens
@chicawah.janssen
2019: onze immer ravissante Elisabet natuurlijk en gelukkig ook Axel, Bas en Joeri. Helaas zagen we Kaat, Bruno, Eva... niet.
Bruno heb ik wel gezien, weliswaar tussen het publiek.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 07:34

 3547  Sven
De kids hebben hier net de reveal van onze Mol bekeken (voor school natuurlijk - anders spoilers). Man, MEGA-kippenvel met het horen van de muziek bij de bekendmaking!! 😍👍🏻

Ook fijn dat Philip even kwam piepen. Kort, even vermelden, terecht 😃
  • 1
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16