Berichten rond De Mol 2022 die niet thuishoren in de andere forumcategorieën
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 07:28

 3547  Sven
JBB schreef: 08 mei 2022, 22:51 Ik zat toch ook juist dan.

Als ik nu nog ergens zou kunnen kijken naar de aflevering/live show van vandaag, dat zou fijn zijn 🙁
Weet niet of je het via Play4 kan bekijken:
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 8#autoplay


Trouwens: ik schrijf mij in voor de volgende editie, heb zeker als dezelfde capaciteiten zoals Uma 😀
Afbeelding
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 08:50

 3547  Sven
Die ja 😀
(Lap, toch verkeerd dus...)
Gebruikersavatar

wouter.vanhoof09 mei 2022, 09:32

 8
Paraceta schreef: 08 mei 2022, 22:12 Play4 heeft vanmorgen getweet dat de aflevering pas na middernacht online zou staan @JBB 😔
Ook weer typisch... een hele week campagne voeren over die finale en dan op het laatste moment enkel ff tweeten dat je pas na middernacht uitgesteld kunt kijken... Ook op de site niks over te lezen he. Hemeltergend 😡 Sinds telenet zich heeft ingekocht bij VIER (en de zender play 4 is geworden) vind ik dat mensen zonder kabelabo vaak benadeeld worden. Jammer.

Afin, vanavond dan maar die aflevering inhalen, al is het dus blijkbaar maar een halve aflevering en vooral veel show in Brussel. Klinkt niet bepaald veelbelovend.

chicawah.janssen schreef: 09 mei 2022, 06:53 Daar zijn de vorige mollen van de nieuwe reeksen (behalve om begrijpelijke redenen Eline) gepasseerd en enkele ex-deelnemers (waarvan slechts 1 uit een oude reeks) en kregen natuurlijk weer een aantal BV's aandacht.
2016: alleen Gilles VB (geen Cathy, Hanne, Stijn, Bruno, Thibaud...)
2017: Annelies en Bouba (waar zaten Davey, Robin, Sam...?)
2018: Pieter en Jeffrey (onbegrijpelijk dat we Lloyd en Baha niet te zien kregen. En Joke, Pascale...)
2019: onze immer ravissante Elisabet natuurlijk en gelukkig ook Axel, Bas en Joeri. Helaas zagen we Kaat, Bruno, Eva... niet.
2020: Alina en Christian (waarom Bart en Jolien niet?)
Uit 2021 gelukkig wel veel volk: Lennart, Sven, Philip, Noah, Samina, Jasmien.
Misschien hebben die gewoon hun kat gestuurd? (al was Bruno er blijkbaar wel las ik hier)
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 09:36

 3547  Sven
Maar dat is toch logisch? Het was live, dus er lag nog geen montage ofzo klaar. Ze kunnen dat niet zomaar online smijten dan 😉
Gebruikersavatar

wouter.vanhoof09 mei 2022, 09:51

 8
Het werd toch live uitgezonden? Wil je nu beweren dat wat je vandaag kunt bekijken niet hetzelfde gaat zijn als wat er gisteren live te zien was? Daar hoeft toch geen montage meer bij? Dat is net de moeilijkheid van live-tv: je hebt geen eindmontage. Tijdens de uitzending beslis je meteen wat je wanneer in beeld brengt.
Gebruikersavatar

masterveecee09 mei 2022, 09:57

 3547  Sven
Maar nee, als het live is, moet je het opnemen, dan pas kan je file upload naar de server, en dan pas kan je die online zwieren.
Zit nog wat werk in. En mogelijks eerst even checken of alles correct verlopen is.
Gebruikersavatar

chicawah.janssen09 mei 2022, 10:14

 8153
wouter.vanhoof schreef: 09 mei 2022, 09:33 Sinds telenet zich heeft ingekocht bij VIER (en de zender play 4 is geworden) vind ik dat mensen zonder kabelabo vaak benadeeld worden. Jammer.
Volledig mee eens, maar De mol is een duur programma en alle centjes zijn welkom.
Gebruikersavatar

JBB09 mei 2022, 10:20

 439  Uma
masterveecee schreef: 09 mei 2022, 07:42 Weet niet of je het via Play4 kan bekijken:
https://www.goplay.be/video/de-mol/de-m ... 8#autoplay


Trouwens: ik schrijf mij in voor de volgende editie, heb zeker als dezelfde capaciteiten zoals Uma 😀
Afbeelding
Ondertussen staat het online, ja, dus ik kan vanavond kijken. Zonder enige spanning over wie de mol is en wie gewonnen heeft.

Blijkbaar zijn alle Nederlandse kijkers ook serieus teleurgesteld omdat ze het niet live konden volgen (zonder te beginnen prutsen met een VPN).

Leuk idee zo een live show als laatste aflevering, maar mag onmiddellijk afgevoerd worden ook nu.
Gebruikersavatar

Topograaf09 mei 2022, 11:55

 1  Uma
Ik begrijp dat de 10e editie wat feestelijker mocht, maar zullen we zo'n live-finale niet meer doen volgende keer?...
Alles wat De Mol leuk en charmant maakt, was ineens helemaal verdwenen.
Gebruikersavatar

digger09 mei 2022, 11:59

 5  Bert
Ik vond de finale beter dan ik verwacht had. Het werd voldoende spannend gehouden, de presentatie van Gilles was ook vlot. Ik was content dat er nog footage vanop La Gomera was, zo heb je toch nog een beetje de indruk je naar De Mol zit te kijken.

De opdracht met het drummen was wel leuk, maar droeg uiteindelijk niet bij tot het spel, omdat de finalevragen toch al ingevuld waren en de kandidaten al hun mol hadden. Het was wel eerlijk dat de vragen reeds ingevuld waren, anders hadden ze teveel van buitenaf kunnen beïnvloed worden (door dit forum bv).

Ik zou nogal getrild hebben om als kandidaat op zo'n groot podium te moeten staan, dus chapeau dat ze dat gedaan hebben. Ook vijf maanden moeten wachten om te weten of je het spel gewonnen hebt, moet nogal een beproeving zijn.

De live-show hoeft voor mij niet herhaald te worden, De Mol is meer een introvert programma op een verre locatie, geen luide spektakelshow dicht bij huis.
Gebruikersavatar

sillosio09 mei 2022, 12:07

 9
Wat ik erg interessant vond, ze hadden tijdens de opnames in november 2021 dus al besloten dat er een live evenement zou komen met 10.000 mensen - Gilles noemde immers tijdens de opdracht op La Gomera al dat de bom bij 10.000 man af zou gaan.
Tot maart 2022 was het nog spannend of dat allemaal wel kon ivm Covid-19 maatregelen. Dappere keuze om zoiets zover van te voren al in te plannen. (En gelukkig kon het allemaal gewoon doorgaan!)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16